Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Usuwanie plików z katalogu Temp (https://forum.cdrinfo.pl/f113/usuwanie-plikow-katalogu-temp-81039/)

marvill 05.01.2009 13:04

Usuwanie plików z katalogu Temp
 
Witam.
C:\Documents and Settings\\Ustawienia lokalne\Temp Czy ktos mi moze pomoc bo nie wiem czy moge to wywalic czy tez nie albo co moge z tego wywalic?!Jest tego 17gb!sa tam rozne pliki a ja nie wiem co to jest i tylo mi zawala kompa, a ze jestem laikiem w tych sprawach to juz chyba widac.Dzieki za pomoc.

prometeusz 05.01.2009 13:10

smialo wszystko z temp mozesz wywalac

ed hunter 05.01.2009 13:14

Wywalić to zawsze i wszystko można jak nie po dobroci to na siłę :haha:

Temporary Internet Files - można wyczyścić jak za dużo waży, i pogrzebać w Dane Aplikacji - pewnie tam jakaś gra lub coś innego naśmieciło.

Wywalać w całości nie radzę :szczerb:

Cytat:

Napisany przez prometeusz (Post 992657)
smialo wszystko z temp mozesz wywalac

Ta? :> z profilem FF np? :>

Bartez 05.01.2009 13:19

Profil FF jest w katalogu Temp?

A tak przy okazji, to nie można dać innego tematu niż nic nie znaczące "pomoc" ?? ((

prometeusz 05.01.2009 13:21

Ed, chcesz o tym porozmawiac:D
Proflie masz w Application Data
Slucham pisz smialo dokladnie czego nie - podaj pelna nazwe
edit
i nie pij juz wiecej tego swinstwa:D

ThanatoS 05.01.2009 13:21

Hmm, nowe wiadomości z FF? Temp jak sama nazwa wskazuje, tymczasowe.

ed hunter 05.01.2009 13:34

Cytat:

Napisany przez prometeusz (Post 992664)
Ed, chcesz o tym porozmawiac:D
Proflie masz w Application Data
Slucham pisz smialo dokladnie czego nie - podaj pelna nazwe
edit
i nie pij juz wiecej tego swinstwa:D

Wszystko mi się pomieszało :szczerb:

To przez gotowanie żurku w międzyczasie :szczerb: i picie wody...

Reetou 05.01.2009 13:34

Polecam program CCleaner do usuwania wszystkiego, co zbędne.

Eliasz 05.01.2009 14:04