![]() |
Gwarancja - bezpośrednio do serwisu Samsunga?
Ech, zechciało mi się znowu przejechać dyski HD Tune. I jeden z Samsungów HD753LJ jakoś dziwnie czas dostępu miał wydłużony. Zapuściłem więc skanowanie powierzchni (jeszcze leci) i już są bady :(
Realokowane sektory w SMART też się pojawiły. Ważne rzeczy już zbackupowałem, a mniej ważne zaraz będę gdzieś upychał*. Ale do tematu - dysk kupiłem wysyłkowo. Jak poślę go w jedną stronę, potem w drugą i w gwarancji stoi, że mają dwa tygodnie - czyli jak nic z dyskiem musiałbym się rozstać na miesiąc. Nie wiem, czy wytrzymam z tęsknoty przez tak długi okres. Czy można/jak dostarczyć bezpośrednio do serwisu Samsunga dysk (najlepiej w Warszawie)? *Jak ja się cieszę, że nie spiąłem tych dysków w RAID - teraz bym miał 1,5TB do upchnięcia. A tak mam tylko 750 - z czego część mogę upchnąć na drugim dysku :) |
Nie wiem jak z dyskami, ale monitor Samsunga pchnąłem bezpośrednio do serwisu - chciałem, żeby mi to zrobili od ręki, ale okazało się, że te wszystkie serwisy to są tylko punkty zbiorcze towaru, które wysyłają sprzęt do serwisu. Pytałem, gdzie jest ta centrala, żeby samemu podwieźć - nie ma takiej możliwości. Ale zrobili to sprawnie - czekałem ok 4 dni.
|
Wyczyściłem dysk, zrobiłem LLF - no i bad sektory zniknęły. Chyba niestety?
Pewnie na noc zapuszczę skanowanie Estoolem. Realokowanych sektorów dalej mam 14 - czy to wystarczy do reklamacji? |
Cytat:
|
co to się teraz dzieje z tymi nowymi dyskami, aż strach się bać :szczerb:
pozdrawiam |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.