Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software (https://forum.cdrinfo.pl/f101/)
-   -   Gwarancja - bezpośrednio do serwisu Samsunga? (https://forum.cdrinfo.pl/f101/gwarancja-bezposrednio-serwisu-samsunga-81303/)

Wawelski 28.01.2009 16:51

Gwarancja - bezpośrednio do serwisu Samsunga?
 
Ech, zechciało mi się znowu przejechać dyski HD Tune. I jeden z Samsungów HD753LJ jakoś dziwnie czas dostępu miał wydłużony. Zapuściłem więc skanowanie powierzchni (jeszcze leci) i już są bady :(
Realokowane sektory w SMART też się pojawiły.

Ważne rzeczy już zbackupowałem, a mniej ważne zaraz będę gdzieś upychał*.

Ale do tematu - dysk kupiłem wysyłkowo. Jak poślę go w jedną stronę, potem w drugą i w gwarancji stoi, że mają dwa tygodnie - czyli jak nic z dyskiem musiałbym się rozstać na miesiąc. Nie wiem, czy wytrzymam z tęsknoty przez tak długi okres.

Czy można/jak dostarczyć bezpośrednio do serwisu Samsunga dysk (najlepiej w Warszawie)?

*Jak ja się cieszę, że nie spiąłem tych dysków w RAID - teraz bym miał 1,5TB do upchnięcia. A tak mam tylko 750 - z czego część mogę upchnąć na drugim dysku :)

Reetou 28.01.2009 17:46

Nie wiem jak z dyskami, ale monitor Samsunga pchnąłem bezpośrednio do serwisu - chciałem, żeby mi to zrobili od ręki, ale okazało się, że te wszystkie serwisy to są tylko punkty zbiorcze towaru, które wysyłają sprzęt do serwisu. Pytałem, gdzie jest ta centrala, żeby samemu podwieźć - nie ma takiej możliwości. Ale zrobili to sprawnie - czekałem ok 4 dni.

Wawelski 01.02.2009 16:52

Wyczyściłem dysk, zrobiłem LLF - no i bad sektory zniknęły. Chyba niestety?

Pewnie na noc zapuszczę skanowanie Estoolem.

Realokowanych sektorów dalej mam 14 - czy to wystarczy do reklamacji?

- Deckard - 01.02.2009 17:22

Cytat:

Napisany przez Wawelski (Post 1000382)
Wyczyściłem dysk, zrobiłem LLF - no i bad sektory zniknęły. Chyba niestety?

Pewnie na noc zapuszczę skanowanie Estoolem.

Realokowanych sektorów dalej mam 14 - czy to wystarczy do reklamacji?

teoretycznie zanosisz dysk do serwisu i rżniesz ''głupa" że jak zapełnisz dysk do pewnego momentu to na danych występują Ci błędy CRC i nic nie możesz zrobić :taktak: serwis przyjmie Ci dysk i wyśle go a wtedy na 99% dostaniesz nowy [ja tak z 80gb wd'kiem zrobiłem 2 razy za drugim razem dostałem już sata II bo sata I nie było :D]

Arepo 01.02.2009 21:00

co to się teraz dzieje z tymi nowymi dyskami, aż strach się bać :szczerb:

pozdrawiam


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:39.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.