![]() |
MultiCD PSX POMOCY
Otóż mój problem polega na tym iż nie potrafię zrobic
z całej gry tego pliku "EXE" ??? Czy ktoś mógł by mi wytłumaczyc jak to się robi? Bardzo proszę o pomoc :help: |
A komentarze do tutorialu czytałeś? Czasem warto. ;)
http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/PSXmulticd/ Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
czytalem wszystko co znalazlem na internecie i nie rozumiem
prosze o pomoc w wskazaniem pliku exe radze sobie z PSXmenu ale nie wiem co z tym exe ktory to plik wiem ze licencyjny ale nie wiem ktory to licencyjny najlepiej prosil bym o wytlumaczenie jak rozebrac gre zeby tylko pozniej zrobic menu i tylko obraz juz |
Plik licencyjny to np. SCES_123.45. Tak to nazwało samo Sony w dokumentacji. Odpowiada zawsze numerowi katalogowemu gry. O plikach wykonywalnych na PSXa mówimy exe ponieważ w nagłówku, na początku jest taki zapis (PS-X EXE). Oczywiście to nie to samo co *.exe dla Windows. ;]
Plik licencyjny to właśnie PS-X EXE, czyli plik wykonywalny dla retailowego PSX/PSOne. |
czyli co mam zrobic z tym plikem zeby gotowego podac w programs???
--- wiem ze nie tolerujemy tu zadnego piractwa ale czy nie masz lub czy nie mogl bys zrobic dla mnie czego takiego wtedy mogl bym przeanaliaowac i mysle ze nie bylo by juz zadnego problemu bardzo bym byl wdzieczny!:) |
Cytat:
|
tylko takie cos nie dziala mi w emulatorze ePSXe
menu jest wciskam start i czarny ekran a powinno załadowac gre ale sprobuje jeszcze sie tym pobawic |
Musisz wiedzieć, że ten program nie jest magiczny. ;] Są gry, które sprawdzają pozycję LBA swoich plików, są takie które np. nie używają TOC (większość plików jest "niewidoczna").
Ewentualnie coś zrobiłeś źle (np. nie skopiowałeś wszystkich plików danej gry). Skoro ładuje Ci się loader, a ten grę to znaczy, że masz poprawny SYSTEM.CNF i poprawny konfig w Demomenu (gdybyś włączył grę, a w konfigu nie byłoby poprawnej do niego ścieżki to miałbyś komunikat o uruchamianiu w nieskończoność). --- Działają np: Soul Blade, Crash Team Racing i Quake 2 (nawet "hard ripy" jak ja to nazywam, czyli XA/STR zastąpione 1b dummy (NTSC/U). Nie zadziałają np: Final Fantasy 7, Xenogears, Chrono Cross (pierwszy sprawdza LBA, pozostałe dwa nie używają TOC). Bawiłem się jak pamiętam też Wormsami (Armageddon, World Party) i Bomberman Party - zawieszają się po logach, albo też jak u Ciebie miałem czarny ekran (zastąpiłem XA/STR poprawnymi 1s, więc to też pewnie problem podobny jak z np. FF7). |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 23:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.