Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Homebrew (https://forum.cdrinfo.pl/f106/)
-   -   [PS2]GTA San Andreas jak spolszczyć? (https://forum.cdrinfo.pl/f106/ps2-gta-san-andreas-jak-spolszczyc-81759/)

Heroes112 05.03.2009 13:51

[PS2]GTA San Andreas jak spolszczyć?
 
Witam.Na wstępie powiem że jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o spolszczanie gier na ps2.Poczytałem o tym na forum i mimo że dowiedziałem się że to jest tak trudne i czasochłonne że prawie niemożliwe postanowiłem spróbować. Dlatego że jestem jeszcze zielony chciałem prosić o linki do tutoriali z samymi podstawami.Co prawda na forum były podane linki ale wydaje mi się że aby je dobrze zrozumieć jakąś wiedzę trzeba mieć (chyba że minimalną wiedzę zdobywa się po studiach informatycznych w takim wypadku temat można od razu zamknąć).

Pozdrawiam

sobrus 05.03.2009 16:35

Ja jestem po takich studiach, ale nie mam nawet minimalnej wiedzy jak spolszczyć grę na PS2 :ysz:
Wydaje mi się, że każdą grę spolszcza sie inaczej. I że niektórych raczej się nie da. Zależy od formatu plików.
W najlepszym wypadku czeka Cie przeprawa z binarnym edytorem plików (hexedit).

Są tylko dwie osoby* które mogą pomóc. Chyba że o kimś nie wiem


* naturalnie Berion oraz pixelplus

Heroes112 05.03.2009 19:33

Ha o zostaniu informatykiem to raczej sobie mogę tylko pomarzyć.O binarnych edytorach też pierwsze słyszę. A skoro takich rzeczy nie da się nauczyć przez google to raczej czeka mnie porażka.W ogóle tylko na tej stronie było napisane że da się spolszczyć grę na ps2.

P.S.A o jakich osobach mówisz?

sobrus 05.03.2009 19:36

To zależy od sposobu, w jaki gra jest zrobiona. W skrajnym wypadku wszystkie teksty będą w oddzielnym pliku, który można sobie wyedytować. Ale szczerze w to wątpie.
Z drugiej strony teksty mogą być gdzieś w głebi dużego pliku, w dodatku skompresowane czymś niestandardowym algorytmem i wtedy tego nie ruszysz za Chiny ;)