![]() |
Autoryzowany serwis Gigabyte
Kończy mi się okres gwarancji, karta graficzna zaczęła coś źle wyświetlać tekstury więc chciałem ją oddać do firmy w której ją kupiłem ale jak się okazało ta firma 1 maja upadła. Przeczytałem, że mogę oddać kartę do autoryzowanego serwisu Gigabyte ale nie wiem gdzie on jest. Czy ktoś może mi podać namiary na taki serwis - najlepiej w Warszawie.
|
Google twierdzi, że ESM Logistics we Wrocławiu.
http://www.esmlogistics.com/pl/services/serwis/ Na stronie jednak nie ma o tym zbyt wiele, więc chyba pozostaje zadzwonić, bądź pchnąć maila. |
Dzisiaj zadzwoniłem do ESM Logistics - potwierdzili, że są autoryzowanym serwisem Gigabyte ale kazali najpierw napisać do: pomoc@gigabyte.pl żeby się zapytać co mają zrobić w takiej sytuacji jak opisałem.
|
Dostałem maila od Gigabyte o takiej treści:
Jedyną możliwością jest reklamowanie produktu za pośrednictwem sieci Proline. Proszę jednak wziąć pod uwagę iż jest możliwość braku możliwości naprawy produktu, wymiany, ponieważ ani Proline ani Gigabyte nie jest Pańskim gwarantem. Staramy się umożliwić jedynie naprawę produktu w przypadku upadłego sklepu. To jak to w końcu jest - czy oni przejmują pełną odpowiedzialność i mam takie same prawa (albo naprawa, albo wymiana na nowy a jak nie ma takiej możliwości to zwrot kasy?) w przypadku reklamacji jakie miałbym gdyby firma nie upadła czy też oni po prostu robią mi grzeczność i jak nie dadzą rady to mówią sorry ale nie i zostaję z niczym? |
Rozróżnij dwie rzeczy - niezgodność towaru z umową, tzw. rękojmię sprzedawcy (jak sklep splajtował - to zapomnij o tym) i gwarancję gwaranta.
Gwarantem mogą być różne firmy - w praktyce najczęściej importer (producentów u nas jak na lekarstwo). Warunki rękojmi są ustawowe. Jeżeli chodzi o gwarancję - nie jest ona obowiązkowa a wszelkie ustalenia są w umowie gwarancyjnej. Poczytaj gwarancję, jeżeli ją masz i zobacz kto jest gwarantem, za co i na jakich warunkach odpowiada. W przypadku sprzętu OEM najczęściej gwarantem jest sklep - dlatego taki sprzęt jest tańczy, bo producent/importer ma niższe koszty serwisu. |
Dostałem fakturę na sprzęt a na odwrocie pracownik firmy wypisał jeszcze raz sprzęt i na ile jest gwarancja (36-mcy). Więc de facto nie mam typowej karty gwarancyjnej.
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 04:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.