![]() |
Pytanie: Jak zrobić exe z gry PSX..
Witajcie, mam pytanie. Jak zrobić exe z gry na PSX. Tylko że feler jest taki, i pytanie jest takie, czy da się to zrobić z obrazu gry bo chciałem nagrać MultiCD na PSX i właśnie z obrazów gier. Bardzo proszę o pomoc, pozdrawiam !
|
A TU był?Czytał? :)
|
Myślisz że nie byłem i nie czytałem ? Wchodziłem na tą stronę chyba z 50 razy ale nic dalej nie rozumiem, zbyt ogólnikowo jest to po prostu napisane. Już mniej więcej wiem jak ten exe zrobić, jest to ten SLUS tak ? I ten SLUS trzeba zamienić na np. blelble.EXE. No i nie wiem czy mam go skopiować do głównego folderu komplikacji, tam gdzie programs i psx.exe ? W folderze z komplikacją mam zrobić nowy folder i tam wkleić tam wszystko co było z grą po jej uprzednim rozebraniu ? Miło by było jakby ktoś dał screena folderu takiej komplikacji, bardzo by mi to pomogło. Widziałem także na innej stronie jak zrobić MultiCD ale tam też nie jest zbyt dobrze opisane i tam też mi to nie wychodzi.
|
Tak myślałem bo niewiele problemów wymieniłeś w pierwszym poście.Tu możemy tylko zgadywać w czy problem no chyba ze ktoś konkretnie i po kolei wymieni wszystkie rzeczy które mu sprawiają trudności.
|
No więc dobrze by było jakby ktoś bardziej i szczegółowo rozwinął tutorial Beriona, bo nie ma w nim zbyt wiele szczegółów, typu gdzie umieścić, co umieścić, jak umieścić. No i jak wcześniej napisałem dobrze by było jakby ktoś umieśicił screena głównego folderu takiej komplikacji. Co trzeba umieścić w głównym folderze komplikacji ? programs.txt i psx.exe. I potem trzeba robić foldery i umiescić tam gry (Do każdej gry nowy folder) no i do tych folderów wrzucić wszystko to co jest po rozebraniu gry ? To wszystko ? I trzeba tylko potem zrobić obraz tego wszystkiego i powinno być gotowe ? Jakim programem najlepiej stworzyć obraz ?
|
Tak, plik wykonywalny PSX-EXE to są np. te SLUS_xxx.xx. Trzeba im zmienić nazwę na np. ZIUTA.XYZ i to wpisać w menu w *.txt.
Gier nie wolno umieszczać w folderach, bo gry szukają swoich plików po bezwzględnych ścieżkach. Wszystko musi być w root płyty. |
Po rozebraniu gry są też różne foldery typu jakieś AA 00 czy tam różne. Na płytę mam tylko skopiować SLUS'a, a te foldery już nie ?
|
Oczywiście, że wszystkie dane z każdej z płyt (oprócz SYSTEM.CNF). Dopóki się nie dublują nie ma z tym problemu. Gorzej jak gra używa subheaderów w XA/STR bo wtedy bez znajomości języka Lua się nie obejdzie.
|
Ok, zrobiłem to wszystko, obraz też wypalony ale po sprawdzeniu tego wszystkiego w ePSXe jest cały czas czarny obraz.. Co tego powodem jest ?
|
Wklej listę LBA z ISO Bustera (relative path) jako załącznik w *.txt na forum.
Skoro w ePSXe masz czarny obraz to znaczy, że nawet nie uruchomił loadera lub loader nie znalazł listy. |
Zrobiłem screena z ISO Bustera, wygląda to tak :
http://images47.fotosik.pl/152/94eb1d30d6d77fb9med.jpg |
Coś mało tych plików. W ogóle to co to za gry, czemu nie wkleiłeś listy LBA tylko screena i mógłbyś też wkleić treść Twojego PROGRAMS.TXT.
|
Bo to jedna gra i dwie Net Yaroze. Nie wkleiłem listy LBA bo nie wiedziałem jak :/ Natomiast programs.txt wygląda tak:
START "game 1"cdrom:\Manicm.EXE;1" "my awesome demo"cdrom:\Bliter.EXE;1" "wtfisthis shit:\JUZEK.EXE;1" "END" |
Kod:
START Kod:
START BTW: Te gry dla Net Yarozei są w oryginale (ECO) czy już przerobione (PSX-EXE)? Retailowy, czyli normalny PSX, nie odczyta *.eco (zajrzyj w header jakimś hex edytorem). |
Gry Net Yaroze już są przerobione do PSX-EXE. No i zedytowałem programs.txt no i nic z tego. W sumie to nie wiem czy dobrze robię obraz. W UltraISO kopiuje te pliki i potem daje zapisz jako.. ISO. Dobrze to robie czy źle ? Czy może źle wykonany obraz jest powodem tego czarnego ekranu ?
Tak wygląda teraz programs.txt : START "game 1"cdrom:\MANICM.EXE;1" "my awesome demo"cdrom:\BLITTER.EXE;1" "wtfisthis shit:\JUZEK.EXE;1" "END" |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 16:44. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.