Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Nauka programowania (https://forum.cdrinfo.pl/f113/nauka-programowania-83016/)

kizio 23.08.2009 20:46

Help do Notepad++ + To

diego9403 23.08.2009 18:36

Kizio mógłbyś mi podać linki z tymi makrami czy co tam mi jest potrzebne, chyba że zna ktoś lepszy kompilator. Jestem dopiero początkujący, więc nie wiem czego mam szukać.

andy 06.08.2009 22:30

Wy tu nie ironiować bo chłopak weźmie na poważnie i się zniechęci ;p

Patrix 06.08.2009 21:37

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 1040564)
Toć ironia była. Oj Patrix, Patrix. :)

ulżyło mi:D:>

Berion 06.08.2009 21:28

Toć ironia była. Oj Patrix, Patrix. :)

andy 06.08.2009 18:26

Cytat:

A w poprzednim poście miałem na myśli, że w wielu językach zasada składni/semantyka jest taka sama lub podobna i po opanowaniu choć dwóch języków to reszta wchodzi szybko i jest od razu logiczna/zrozumiała
Potwierdzam. Nauka programowania to jak nauka jazdy. Jeśli nauczymy się jeździć na motocyklu to później chcąc nauczyć się jeździć samochodem czy "czołgiem" ;p nie uczymy się od podstaw tylko odpowiednio modyfikujemy swoją dotychczasową wiedzę.
Gdybyś chciał przesiąść się na C++ wystarczy nauka składni oraz OOP.

Cytat:

Czyli wybrać Turbo Pascala. Mam nadzieję, że cena się zwróci.
Moim zdaniem zwróci się jeśli nie będziesz leniem. Jak już wcześniej pisałem Pascal/Turbo Ptyś jest językiem niezwykle prostym w przyswojeniu dzięki czemu idealnie nadaje się do nauki. Fakt do praktycznego zastosowania jego czas już minął bo teraz liczy się OOP ale do dydaktyki to najlepsza możliwość.

Patrix 06.08.2009 17:46

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 1040459)
Tja, kiedyś Sid The Rat, napisał że do nauczenia się go wystarczy góra 20min. ;P