Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole (https://forum.cdrinfo.pl/f104/)
-   -   [PS2] MultiLoader i SwapMagic. (https://forum.cdrinfo.pl/f104/ps2-multiloader-swapmagic-83092/)

Lyska 10.08.2009 12:26

[PS2] MultiLoader i SwapMagic.
 
Otóż Chcę nagrać kopie ICO ale ta gra mało waży to zauważyłem że Baldurs Gate się jeszcze zmieści. Chce to wypalić, zrobiłem poprawnie folder zawierający wszystkie pliki tych gier. Wypale to w nero(to chyba był express?) tak jak normalną kopie plików gry na ps2. Otóż mam pytanie czy jeśli swap nie uruchomi multiloadera to czy mogę załączyć te gry ulelfem? (odpalam go zawsze z usb. Przez ulelfa załączyłem kiedyś źle nagraną płytę która po prostu nie była samo-startująca(nie bootowała się). Więc załączyłem tą niedziałającą grę poprzez .elf gry. I Działało)

Coś mi się poknociło. Po prostu chce spytać czy gdy multiloader się nie załączy będę mógł załączyć te gry poprzez ulelfa? (oczywiscie używająć .elf do odpowiedniej gry.)

Pozdrawiam Lyska

Berion 10.08.2009 14:05

Cytat:

to chyba był express
No chyba nie bardzo. ;] Ale w zasadzie też by się nadał. Gry i tak nie używają UDFa, tylko samo ISO9660, więc jak do Swapa to może być. Nie rozumiem czemu ludzie się tak na to Nero napalili, nie daj Bóg jeszcze na Express albo ten freeware'owy, toż to kaszanka jest. Jedyny słuszny apps do nagrywania płyt to Image Burn (ImgBurn). //IMO ofkoz

---

uLE jak najbardziej. ML jest przestarzały i może nie radzić sobie ze wszystkimi grami (lista kompatybilności była kiedyś na alucard.cc, ale już od wieków tam nie zaglądałem, więc nie wiem czy jeszcze tam jest, a jeśli to czy w ogóle aktualizowana).

Nazwy możesz zostawić i oryginalne, ale jeśli chcesz aby uLE je automatycznie skojarzył (i posortował w menu) to zmień nazwy na *.ELF. Jak nie zmienisz to po prostu po kliknięciu sprawdzi header i odpali.

Lyska 10.08.2009 21:39

Przepraszam dawno się w to nie bawiłem :) chodziło mi o Nero Burning Rom z tego tuturialu. Tak właśnie chciałem to wypalić jako ML ale no cóż jak nie poradzi sobie to załączę te gry z ulelfem używając plków .elf gry, są tam pod inna nazwą .03 .35 nie pamiętam ale to są elfy z innym rozszerzeniem prawda? :)

Berion 11.08.2009 01:29

Cytat:

Napisany przez Lyska (Post 1041239)
Nero Burning Rom z tego tuturialu.

A czy "Nero Burning Rom" to "Nero Express"? ;]

Cytat:

Tak właśnie chciałem to wypalić jako ML ale no cóż jak nie poradzi sobie to
Nie przeczytałeś tego co napisałem zbyt uważnie. ;]

Cytat:

Napisany przez Berion
ML jest przestarzały i może nie radzić sobie ze wszystkimi grami

Cytat:

załączę te gry z ulelfem używając plków .elf gry, są tam pod inna nazwą .03 .35 nie pamiętam ale to są elfy z innym rozszerzeniem prawda? :)
Tak.

Podpisane pliki wykonywalne nie posiadają żadnego rozszerzenia w nazwie. To po prostu przepisany cały numer katalogowy gry.

Lyska 11.08.2009 10:19

Cytat:

A czy "Nero Burning Rom" to "Nero Express"? ;]
Napisałem że dawno się w to Nie bawiłem :P przeważnie robię obrazy a nie kopiuje prosto z płyty.
Cytat:

To po prostu przepisany cały numer katalogowy gry.
Czyli np. z mojego ICO to SCES_507.60
Cytat:

ale jeśli chcesz aby uLE je automatycznie skojarzył (i posortował w menu) to zmień nazwy na *.ELF. Jak nie zmienisz to po prostu po kliknięciu sprawdzi header i odpali.
Jasne że chce || Czyli zmienić z SCES_507.60 na SCES_507.elf?
Wtedy posortuje mi te gry i będę miał do wyboru te SCES_507.elf
i SLES_506.elf? (nie wiedziałem o tym)
Odnośnie tego powyżej jeśli ulelf to sortuje gdy widzi pliki elf to czy mogę
je po prostu nazwać ICO.elf i DarkAlliance2.elf? czy po takiej zmianie nazwy
tych plików gry będą działać poprawnie i czy ulelf je doda do menu?
Wiem że w kółko powtarzam te same pytania , przepraszam :(

Berion 11.08.2009 21:52

Cytat:

Napisany przez Lyska (Post 1041315)
Napisałem że dawno się w to Nie bawiłem :P przeważnie robię obrazy a nie kopiuje prosto z płyty.

Czyli np. z mojego ICO to SCES_507.60

Mniej więcej: SCES-50760. Tak to działa (masz pudełko... to możesz sprawdzić :P).

Cytat:

Jasne że chce || Czyli zmienić z SCES_507.60 na SCES_507.elf?
Wtedy posortuje mi te gry i będę miał do wyboru te SCES_507.elf
i SLES_506.elf? (nie wiedziałem o tym)
uLE od którejś tam wersji przypisuje inne kolory dla folderów, inne dla ELFów i inne dla reszty (kolory definiowane w konfigu, np. w moim skinie w ELF-packu są na czerwono) i sortuje każdą z tych grup alfabetycznie.

Cytat:

Odnośnie tego powyżej jeśli ulelf to sortuje gdy widzi pliki elf to czy mogę je po prostu nazwać ICO.elf i DarkAlliance2.elf?
Możesz i nawet Dupa_Krysi.ELF To bez znaczenia. ;)

Cytat:

czy po takiej zmianie nazwy tych plików gry będą działać poprawnie i czy ulelf je doda do menu?
A jak pod Windowsem zmienisz nazwę pliku z np. franek.txt na zenek.txt to notatnik przestanie odczytywać? ;)

Sam z siebie to ich do menu nie doda - nie wyczyta tego z Twoich myśli, prawda? ;] Po za tym pozycji w menu też nie sortuje. Menu robisz ty. Wg. mnie strata czasu, równie dobrze możesz przecież wejść w manager plików, tam skierować swe kroki na cdfs:/ i wybrać elfa... (o tym przecież cały czas mowa jest ;)).

Lyska 12.08.2009 13:01

Otóż nagrałem te gry razem z elfpackiem. Zmieniłem launch.cfg który legł w gruzach bo przypisałem te gry do square i cross
Cytat:

LK_Circle_E1 = różne/Manager Plików
LK_Cross_E1 = cdfs:/APP/HD Loader v0.8c PL.elf
LK_Square_E1 = cdfs:/APP/SMS/Simple Media System v2.9 Rev2.elf
LK_Triangle_E1 = cdfs:/APP/Memory Card Annihilator v1.0 - gui.elf
LK_L1_E1 = cdfs:/APP/Infinity DEV2 Installer.elf
LK_R1_E1 = cdfs:/APP/FMCB/FreeMcBoot v1.8b.elf
LK_L2_E1 = cdfs:/APP/Zone Loader v0.5.elf
LK_R2_E1 = cdfs:/APP/ESR beta r9b GUI-test2.elf
LK_L3_E1 = cdfs:/APP/Lens Changer v1.0 beta6.elf
LK_R3_E1 =
LK_Start_E1 =
LK_ESR_E1 = mc:/BOOT/ESR.ELF
Zmieniłem to na
Cytat:

LK_Circle_E1 = różne/Manager Plików
LK_Cross_E1 = cdfs:/ICO.elf
LK_Square_E1 = cdfs:/Baldurs Gate2.elf
LK_Triangle_E1 = cdfs:/APP/Memory Card Annihilator v1.0 - gui.elf
LK_L1_E1 = cdfs:/APP/Infinity DEV2 Installer.elf
LK_R1_E1 = cdfs:/APP/FMCB/FreeMcBoot v1.8b.elf
LK_L2_E1 = cdfs:/APP/Zone Loader v0.5.elf
LK_R2_E1 = cdfs:/APP/ESR beta r9b GUI-test2.elf
LK_L3_E1 = cdfs:/APP/Lens Changer v1.0 beta6.elf
LK_R3_E1 = cdfs:/APP/HD Loader v0.8c PL.elf
LK_Start_E1 = cdfs:/APP/SMS/Simple Media System v2.9 Rev2.elf
LK_ESR_E1 = mc:/BOOT/ESR.ELF
I kaszanka... Po zbootowaniu wyświetla mi się puste menu czyli O=FileBrowser, /\=About uLe, select=konfiguracja... ICO działa w porządku, a Baldurs Gate zacina się w options, na new game, i nawet po wczytaniu save'a... Po prostu nie działa... Co zrobiłem źle? Miałem obie gry w jednym folderze oraz elfpacka i jego system.cnf. Edytowałem tylko launchelf.cnf w folderze ulELF'a. tak jak napisałem powyżej. Może coś pominąłem?

Jak znajdę mój kabel usb to załączę uLe z usb i zobaczę czy bd się uruchomi.

Berion 12.08.2009 13:48

Coś popsułeś, skoro menu jest rozsypane

Nie ma czegoś takiego jak launch.cfg... Na Boga, nazywaj rzeczy po imieniu. -> LAUNCHELF.CNF

Jeśli kompilacja nie zawiera fs i toc dla UDF 1.02 lub Joliet to nie używaj tak długich nazw.

Nie wrzuca się gier do folderów. Ile razy to będę pisać? ;) Gry na PSX/PS2/PSP odwołują się do bezwzględnych ścieżek do plików!

Lyska 12.08.2009 14:22

Folder na kompie... Na płycie jest czysto, wszystko tak jak ma być np. tworząc płytę ML. Tak chodziło mi o LAUNCHELF.CNF przepraszam. Płyte nagrałem w nero burning rom lvl1, psychicial, udf 1.02 etc... Tak jak w tutorialu. ważyła 3,6Gb~. Dalej nie wiem co jest źle.

Berion 12.08.2009 21:48

No to może ten Baldur sprawdza LBA. Tak jak np. 3T.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.