Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   SIEC BEZPRZEWODOWA. (https://forum.cdrinfo.pl/f113/siec-bezprzewodowa-83235/)

kamarmi 24.08.2009 19:15

SIEC BEZPRZEWODOWA.

Witam.jestem zupełnym laikiem wiech chcialbym sie dowiedziec jak zmienic adres Mac karty sieciowej.mam internet bezprzewodowy,wiele sieci niezabezpieczonych widze ale nie umiem sie z nimi polaczyc choc jakosc sygnalu bardzo dobra...co mam uczynic?pomozcie prosze

yahol 24.08.2009 20:12

Cytat:

Napisany przez kamarmi (Post 1043320)
Witam.jestem zupełnym laikiem wiech chcialbym sie dowiedziec jak zmienic adres Mac karty sieciowej.mam internet bezprzewodowy,wiele sieci niezabezpieczonych widze ale nie umiem sie z nimi polaczyc choc jakosc sygnalu bardzo dobra...co mam uczynic?pomozcie prosze

A w jakim celu chcesz zmieniac MACadres?
Aby sie polaczyc z siecia (niezabezpieczona) nalezy kliknac button "polacz" i nic wiecej.
Z zabezpieczona "polacz" i dodatkowo wpisac haslo.

/edit:usunolem fragment odnoszacy sie do posta znajdujacego sie juz w jedynym slusznym miejscu

Patrix 24.08.2009 20:46

Jeśli się nie mylę to pytanie może być inteligentne a wy to od razu łojejkujecie.

To, że sieć może być niezabezpieczona WPA-PSK czy tam czymś innym (status security:none) nie oznacza, że ktoś sobie nie włączył filtrowania po adresach MAC (a obce adresy wywala).
Marne zabezpieczenie, bardzo marne ale jednak jakieś szczątkowe jest.
W tym wypadku wpisanie sobie podsłuchanego adresu podpada pod nieuprawniony/nieautoryzowany dostęp, który jest przestępstwem. Z drugiej strony operator udostępniający internet może nałożyć karę na kogoś kto sieje do okoła taki praktycznie niezabezpieczony sygnał. Jeśli nie jesteś pewny źródła to nie baw się w hakera :D bo w razie afery spuszczą cię w tym samym kiblu ||

andy 24.08.2009 20:52

Ustawienia karty sieciowej---zakładka zaawansowane---pole "Adres sieciowy".