Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Mixplus - sprawdzanie pakietów - problem (https://forum.cdrinfo.pl/f5/mixplus-sprawdzanie-pakietow-problem-83316/)

Pagerus 04.09.2009 07:38

Mixplus - sprawdzanie pakietów - problem
 
Witam!
Od dwóch dni mam pewien problem z Mix'em w Plusie. Do sprawdzania pakietów w tej sieci służy wpisywany z klawiatury telefonu kod *121#. Po wpisaniu go dostaję informację, że moje zlecenie jest przetwarzane (czy coś w tym rodzaju) i... nic. No właśnie - nic. Dawniej bez żadnego bólu (i tego śmiesznego powiadomienia) otrzymywałem informację praktycznie natychmiast. A teraz nic :( Taki sam problem mam ze sprawdzaniem informacji na temat darmowego numeru :( Jedyne co działa (a i tak czasem świruje) to sprawdzanie stanu konta - czyli pozostałych złotóweczek.
Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś ma podobny problem. Z góry dzięki za opinie :)

gallus 04.09.2009 11:02

Osobiście nie posiadam plusa, ale akurat tak się złożyło, że był u mnie wczoraj kumpel i skończył mu się jakiś tam pakiet wiec włączył go po raz kolejny ale również nie dostał żadnego potwierdzenia. A w ciągu kilku następnych godzin próbował jeszcze sprawdzać jego status i otrzymywał tą samą wiadomość co Ty, więc to chyba jakieś wewnętrzne problemy z siecią ;)

Pagerus 04.09.2009 12:25

Problem w tym, że te "jakieś wewnętrzne problemy z siecią" trwają już dość długo i solidnie utrudniają życie :sciana:

adbok 04.09.2009 13:06

Ja nie mam zadnego problemuz sama siecia jak i sprawdzaniem pakietow.
A moze sprobuj przez eBok`a ?
EDIT: a co do darmowego numeru bo plus od jakis 2miesiecy przysyla smsy infomacyjne :)
Cos ala "Usluga darmowy numer w mixplus wygasa ...."

prometeusz 04.09.2009 13:41

eBok - moze jakies zmiany robili w systemie i sie rozjechalo.
Najlpiej przedzwon i sie dowiesz

Pagerus 04.09.2009 13:44

Żeby było śmiesznie to teraz co parę minut dostaję smsa o stanie pakietów. Chyba teraz spłyną mi wszystkie wcześniejsze zamówienia smsowe :P
Co do Ebok'a to mam z tym problem - bo aby się tam zalogować to trzeba podać chyba cyfry z PUKa czy coś w tym rodzaju - a ja gdzieś sobie zagubiłem te dane :sciana:
Jeśli chodzi o darmowy numer to takiego smsa jeszcze nie dostałem - aczkolwiek wkurza mnie to, że promocja się skończyła. Te 1000 minut jeszcze bym przeżył - ale fakt, że są one wymienne na smsy to porażka :(

romanesco 04.09.2009 15:04

A nie można po prostu zadzwonić do Biura Obsługi Klienta i pogadać z miłą, jak sądzę, konsultantką i zapytać co się dzieje :hmm:

prometeusz 04.09.2009 15:05

Cytat:

Napisany przez romanesco (Post 1045126)
A nie można po prostu zadzwonić do Biura Obsługi Klienta i pogadać z miłą, jak sądzę, konsultantką i zapytać co się dzieje :hmm:

W plusie to zazwyczaj ile razy nie dzwonilem, owszem przyjmuja zgloszenie, a kontakt najwczesniej po 24h w praktyce. Bywa natomiast ze moga nie zadzwonic:sciana:


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 01:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.