Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Najlepszy system CRM dla firmy (https://forum.cdrinfo.pl/f113/najlepszy-system-crm-dla-firmy-84818/)

ciacho78 19.01.2010 10:03

Najlepszy system CRM dla firmy
 
Korzystacie w swoich firmach z systemów CRM?
Jeśli tak to jakich i dlaczego akurat z tych. Aplikacji jest mnóstwo i trudno się zdecydować. Bierzcie pod uwagę koszty użytkowania, ale przede wszystkim liczy się oczywiście stosunek ceny do jakości.
Dzięki za wszystkie sugestie.

Kris 19.01.2010 10:39

Ja administruję. U nas jest oparty na Oraclu.

Niestety więcej nie mogę napisać... tajne/poufne... :mruga:

Generalnie jaki by nie był - jeśli przekonasz do niego użytkowników, to 80% sukcesu przy wdrożeniu takiego rozwiązania.

ciacho78 20.01.2010 09:58

A wiesz może coś o Zoho? No bo tak, znalazłem opis pakietu usług, który ma ten system, chodzi mi o to - http://www.biznespakiet.pl/BiznesPakietZoho.html Piszą, że jest to pakiet, z którego korzysta się przez internet. Możesz ze swojego punktu widzenia powiedzieć jak coś takiego może sprawdzić się w firmie? Bo z tego co to zrozumiałem to tych programów nie instaluje się na dysku, tylko korzysta się z nich w trybie online.

Kris 20.01.2010 18:13

Ważne jest, żeby ludzie, którzy będą z tego oprogramowania korzystać mieli techniczne możliwości.

To rozwiązanie on-line, więc jeśli Twoja firma korzysta z VPNa, to prędkość sieci może jeszcze spaść... wówczas na każdą akcję związaną z obsługą programu będzie wymagana dłuższa odpowiedź... jeśli macie szybkie, stałe łącza to OK, ale jeśli pracujecie na laptopach w terenie, to może być problem.

ZOHO nie znam. Oprogramowania CRM jest dużo, więc jest w czym wybierać. Najlepiej jak skontaktujesz się z parama firmami oferującymi CRM, zainstalujesz jakieś DEMO i sam zobaczysz jak chodzi.

Przede wszystkim musisz się spotkać z Zarządem czy Dyrektorami, którzy są zainteresowani wprowadzeniem takiego systemu i dowiedzieć się na czym im zależy (jakie raporty, jakie obszary). Generalnie, jeśli Szefowie będą mieli wdrożenie CRM w dupie, to cokolwiek nie kupicie, to i tak gówno z tego będzie, bo pracownikom nie będzie zależało na wprowadzaniu danych.

Jak już będziesz wiedział, czego chcą Szefowie, to szukasz oprogramowania, które by spełniało te założenia, jak nie, to czy firma oferuje dopasowanie CRM do specyfiki Waszej firmy.

ciacho78 21.01.2010 10:04

Łącze jest bardzo szybkie, pracujemy stacjonarnie, w zasadzie tylko jedna osoba w terenie, ale również ma zainstalowany mocny net. Na razie próbuję korzystać z demonstracyjnjej wersji ZOHO, jeśli będzie wszystko ok to być może wypróbujemy przez dłuższy okres, w przeciwnym wypadku będę musiał szukać dalej.

Mrman 31.01.2011 11:47

Witam,

Jesteśmy zainteresowani systemem CRM do naszej średniej firmy usługowo-produkcyjnej

Zastanawiamy się na ofertą ITCube?

Czy posiadacie może jakieś doświadczenia jeżeli chodzi o system CRM wdrażany przez tą firmę? Jakieś opinie? Jak się układa współpraca z firmą?
W internecie praktycznie nie ma żadnych informacji

Z góry dziękuje

andy 31.01.2011 14:01

O CRM od ITCube nic nie wiem ale jeżeli chodzi o inne to znalazłem krótkie recenzje:
http://antyweb.pl/flux-creamflow-wre...rm-u-dla-firm/
http://antyweb.pl/funnela-maly-crm-n...dla-startupow/
http://antyweb.pl/egito-pl-nowy-pols...razem-bez-8-1/

pali 02.02.2011 20:57

Mrman, najpierw należy zrobić analizę potrzeb i wtedy szybko zobaczysz, czy z daną firmą warto współpracować.

Opinie "o firmie" są niewiele warte, nawet jeśli znajdziesz takowe, bo CRM z istoty swej musi być unikalny. Czym bardziej unikalny - w sensie dostosowany do twojej firmy - tym lepiej. Unikalność kosztuje.
Każda firma tworząca CRMy jest elastyczna w pewnych granicach, bo tnąc koszty bazuje na swoich bibliotekach. Dla kogoś mogli zrobić doskonały CRM, bo jego potrzeby mieściły się w ich ofercie, a Ty możesz mieć inne potrzeby.

Najpierw analiza potrzeb. W ciemno można polecać firmę, gdybyś wiedział że na bank potrzebujesz systemu stworzonego od podstaw.

Frederick 09.09.2011 09:07

Zgadzam się z tą tezą, najlepiej jeśli dogadasz się z wybranym dostawcą i ustalicie wspólnie co będzie Ci potrzebne a on dostosuje swoje oprogramowanie do Ciebie. Z tego co się orientuje sporo firm ma takie możliwości.

waliczek 17.11.2011 10:06

Ja poszukiwałem oprogramowania, gdzie mógłym stworzyć przejrzystą bazę klientów i najbardziej odpowiedni i przejrzysty w obsłudze był ESME. Zainteresowani mogą przetestować wersję demo.

pequena 25.11.2011 10:24

zalezy jak duza firma:) czasem warto skorzystać z usług firm outsourcingowych niż kupować gotowy produkt ktory nie do konca spełni nasze oczekiwania:) wiadomo produkt z półki jest uniwersalny a nie zindywidualizowany.

M@X 25.11.2011 11:00

Nie zawsze - czasem jest na tyle elastyczny ze podczas wdrozenia mozna dopasowac go do potrzeb klienta.

pali 09.11.2012 23:16

Microsoft Dynamics CRM Online ***8212; trial 30 dni
25 licencji użytkownika, 5 GB danych

http://crm.dynamics.com/pl-pl/trial-overview

Nic nie powiem, bo nie używam.
Mailing dostałem, na konto yandex.ru ;) Też mają pomysły...

No ale może komuś przyda się.

M@X 10.11.2012 01:22

Dynamics jest drogi dosc...

No i, jak to niektorzy na tym forum sie lubia czepiac, to nie jest produkt Microsoftu, tylko kupili firme z dobrodziejstwem inwentarza...

Mnie to zwisa, jesli kupili legalnie to jest to ich produkt i nie ma co marudzic...

pali 10.11.2012 01:32

Nie wpadłbym na taką argumentację.
Przecież MS kupił 8674 firmy ;)


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.