Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Homebrew (https://forum.cdrinfo.pl/f106/)
-   -   Problem z plikiem DVDELF.bin przy instalacji FREEMCBOOT (https://forum.cdrinfo.pl/f106/problem-plikiem-dvdelf-bin-przy-instalacji-freemcboot-85271/)

koniujbie 03.03.2010 00:59

Gdzie tam od razu pecha :P No najwidoczniej model tej konsoli jest jakiś co najmniej dziwny w tych tematach. Pamietam że jak robiłem sobie uelfa na dev1 z memorki a chciałem zainstalować navigatora to też miałem problem właśnie z tym DVDELF.BIN :( ale w końcu jakimś knifem mi się udało. Co do obecnego problemu to już jestem zielony ( jak wersja graded :D ) bo nie wiem jak temu zaradzić.

Berion 02.03.2010 00:37

Ja dziś instalowałem FMCB na SCPH-39004R (czyli taki jaki mam, a to jest V6 :P) dla SCPH-39004 i w mordę jeża. Odpala się oryg. OSDSYS. Pomyślałem, że może memorki mi nie widzi (też jak i moja trochę przetarte już piny), ale nie, widoczna była. Pomyślałem, że płyta jest inna niż opis na stickerze, ale w browserze ten sam model. Zainstalowałem na tej konsoli też multi - działa, ale na mojej nie. Karta zachowuje się jakby region MG był niepoprawny, ale to jest nie możliwe! Nikt do tej pory nie zgłosił dwóch różnych dla SCPH-xxxx4.

WTF? :|

Pecha mi przyniosłeś. ;p

koniujbie 01.03.2010 01:32

No najdziwniejsze bo ja tak jak i Berion mam v7 (i to napewno nie z "przeszczepami") z oldskulowym R2G :) ale wlasnie u mnie FMCB nie chce się zainstalować :nie: cóż...jak będę miał czas to pomashuje troche tego X :D

szczuru 01.03.2010 00:20

Miałem to samo i 1.8 za cholerę nie chciała się zainstalować (z i bez DVDELF'a). Podobnie było z 1.7 ALE się wkurzyłem i zacząłem mashować X (który jest chyba odpowiedzialny za Normal-Install) i za którymś razem poszło xD Niestety nie pamiętam czy akurat wtedy użyłem DVDELF'a.

//