Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software (https://forum.cdrinfo.pl/f101/)
-   -   dysk twardy caly czas pracuje (https://forum.cdrinfo.pl/f101/dysk-twardy-caly-czas-pracuje-85681/)

marinsek 11.04.2010 15:00

dysk twardy caly czas pracuje
 
mam problem z moim dyskiem twardym seagate 250gb ST3250410AS chodzi o to ze od kilku dni dysk ciagle pracuje, mieli, gdy sprawdzam bledy w pogramie smart komputer zawiesza sie przy jakis 160 gb i nic nie da sie zrobic tylko reset. zamieszczam screen z healtha i prosze o pomoc pzdr. http://img205.imageshack.us/img205/2...t3250410as.png

Bartez 11.04.2010 17:45

Masz 86 bad sectorów plus w kolejce kolejne 566. Jeżeli możesz, to rób szybko backup danych, bo za chwilę może być to już nie możliwe.

marinsek 12.04.2010 17:51

a da sie jeszcze uratowac dysk ?

loki7777 12.04.2010 18:17

Nie da , jego stan bedzie sie tylko pograszal. Zostaje ci sprawdzic czy jest na gwarancji seagate i odeslac.

marinsek 13.04.2010 00:22

dysk 2,5 roku wiec lipa. ale kiesy tez mialem taki problem i powycinalem z dysku bad sectory stacilem 30 gb ale dzialal.

Bartez 13.04.2010 01:08

Na niektóre dyski Seagate jest/było 3 lata gwarancji, więc może jeszcze nie jest za późno. Jeżeli już jest po, to używałbym go tylko do mało ważnych danych, których strata nie będzie bolesna. Co jakiś czas backup. Dysk sam sobie remapuje bad sectory, ale w Twoim przypadku jest ich za dużo i nie wydaje mi się, żeby dało się coś z tym zrobić.

loki7777 13.04.2010 09:17

Na niektore to jest 5 lat. Zrob zdjecie dysku to ci powiem czy da rade cos z tym zrobic.

Bartez 13.04.2010 09:27

Tutaj można sprawdzić, czy dysk jest jeszcze na gwarancji: http://support.seagate.com/customer/...ion.jsp?form=0

Jarson 13.04.2010 13:00

Przy okazji jakby jeszcze był, to jest realna szansa, że dostaniesz pojemniejszy model, bo mogą już nie mieć 250-tek na stanie - warto więc sprawdzić.

loki7777 13.04.2010 13:11

Ale jest szansa ze naprawia, sam kupilem wlasnie 320gb ata133 naprawiony w marcu br.

marinsek 13.04.2010 22:09

napisali mi tak gdzie i jak mam to wyslac ?

End User http://support.seagate.com/images/layout/clear.gif Serial Number

Seagate Part Number
Warranty Status
(*see details below) Options
(*see details below) http://support.seagate.com/images/layout/clear.gif 9RY092GX
9EU142-300 In Warranty
Expiration 06-Sep-2012 In Warranty http://support.seagate.com/images/layout/clear.gif http://support.seagate.com/images/layout/clear.gif http://support.seagate.com/images/layout/clear.gif http://support.seagate.com/images/layout/clear.gif
*Warranty Status & *Options http://support.seagate.com/images/layout/clear.gif In Warranty
  • This drive is covered by a Seagate warranty.
  • If the drive is defective, it may be returned for exchange. You will not receive your original drive in return. Please do not return a healthy drive. Seagate reserves the right to return a good drive back to its owner and to charge for all associated shipping costs.

    Test with SeaTools to verify the drive is failing and save the SeaTools Test Code result number to validate the drive failed SeaTools testing.
  • Please back up all data before returning the drive.
  • Please return all accessories that were included with your product.
  • To return defective accessories within the listed warranty period, please contact Customer Service for details.

Bartez 14.04.2010 09:11

http://www.seagate.com/www/pl-pl/sup...ns_assistance/

marinsek 19.04.2010 12:30

dzieki wielkie za pomoc ;) dysk juz wyslany ciekawe kiedy mi przysla

migol21 12.05.2010 00:02

Cytat:

Napisany przez marinsek (Post 1093976)
dzieki wielkie za pomoc ;) dysk juz wyslany ciekawe kiedy mi przysla

trwa to zwykle około 14 dni


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 17:16.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.