Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Fotografia (https://forum.cdrinfo.pl/f42/)
-   -   zruszane zdjęcie - poprawa jakości (https://forum.cdrinfo.pl/f42/zruszane-zdjecie-poprawa-jakosci-86939/)

ede 15.10.2010 10:34

zruszane zdjęcie - poprawa jakości
 
Witam wszystkich pięknie,
Mam prośbę - mam fajne zdjęcie z synem ale nie wiem jak poprawić jego jakość, niby proste ale ja jestem laikiem w Photoshopie - mam zaistalowany go na kompie ale nie wiem jak z nim działać. Może ktoś mógłby mi pomóc. Chętnie pokazałabym to zdjęcie, ale nie wiem jak go mam tu zamieścić. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

nimal 15.10.2010 10:43

primo - nie znam pojecia "zruszane"
zamiesc zdjecie - instrukcje zamieszczania zalacznikow masz na forum
Photoshop dla laika? a do komara strzelasz z bazuki? po co Ci program za jakies 5 tys PLN?

tom-as 15.10.2010 10:47

@nimal - coś czuję, że tu nawet photoshop nie pomoże :szczerb:

zruszane - obstawiam, że to wstrząśnięte nie mieszane

Kris 15.10.2010 11:42

Dobrze, że nie "ch" zamiast "sz". :D

Nimal, jest jeszcze PSE za 350 zł, który jakąś tam mizerną, ale mimo wszystko ma opcję usuwania nieostrości poruszonego zdjęcia.

Berion 15.10.2010 12:00

Jeśli ma "zruszane" to tutaj żaden Photoshop nie pomoże. Można skorygować jedynie niewielkie "zruszenia" (:D), ale to i tak nie da tej samej jakości co zdjęcie bez ("zruszenia" :D).

Rób nowe, tutaj nie ma magii.

tom-as 15.10.2010 12:02

@ede - tak czy tak wrzuć jakąś 'zruszana' fote

ede 15.10.2010 12:07

Niestety nie mogę dodać zdjęcia dopóki nie będę miała na forum 10 wpisów :(

Może wystarczy jeszcze sześć wpisów.

Ale nie wiem czy to legalne i czy mnie nie upomną za takie coś :(

Mogłabym na naszej klasie umieścić to zdjęcie i dać linka ale nie wiem czy to dobry pomysł.

Ale linka też nie można dodawać dopóki się nie umieści 10 postów.

prometeusz 15.10.2010 12:13

wiesz ze jak dobijesz do 9-iu to skoczy ci do zera za nabijanie:D

ede 15.10.2010 12:14