Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Homebrew (https://forum.cdrinfo.pl/f106/)
-   -   Cheatowanie w grach z IDE HDD/USB HDD (https://forum.cdrinfo.pl/f106/cheatowanie-grach-ide-hdd-usb-hdd-88618/)

Myszop 12.04.2011 21:33

Cheatowanie w grach z IDE HDD/USB HDD
 
mam fmcb od blisko roku i.
Jak jest również Codebreaker który waży 3 mb i jest o rozszerzeniu *.ELF
to i tak nie działa. pomocy... bo nie działa...

Ale kolejne zadane przezemnie pytanie na tej stronie:
Mam hdd i pena i tak sobie na nich gram ale jest problem czy:

a.)wiecie jak uruchomić kody z ARMAX na kopie zapasowe? albo żeby uruchamiać kody do gry która jest na HDD czy Pen-Drive
b.) czy nie wiecie?

Berion 12.04.2011 21:43

c.) może

Co to znaczy "nie działa"? W jakim sensie nie działa? Nie uruchamia się? A jeśli tak to z czego, z jakiego loadera? Wpisane "kody" nie działają w grze (nie widać efektów)? itd.

Jak wersja CodeBreakera i jaka wersja FMCB, uLE czy czego tam używasz do jego uruchomienia.

Z oczywistych względów "kody" do ARMax nie będą działać na CB, ponieważ ARMax szyfruje te adresy i wartości do zamiany, podczas gdy CB przyjmuje surowe, tak jak powinno być. Z polskiego na nasze: trzeba je przekonwertować, np. za pomocą Omniconvert.

Nie wiem jak w przypadku OPL, ale ffg napisał patcher dla CBv9.3 i 10.0 do uruchamiania HDL. Prawdopodobnie będziesz musiał tak samo nazwać OPL i wrzucić w to samo miejsce, aby CB znalazł OPL. No i nie wiem czy to jest taki dobry pomysł. Im więcej loaderów "po drodze do gry" tym większe prawdopodobieństwo konfliktu.

Myszop 12.04.2011 21:49

nie chodzi mi o konvertowanie kodów z ARMAXA na CB, o CB chodzi mi o to że on się nie uruchamia bo jest czarny ekran i nic dalej nie ma... z płyty idzie ale z ELF nic, uruchamiam go z głównego menu playa, tam browser i takie tam... to nie działa
a ARMAXEM leje w oryginalne tylko bo takie tylko mam gry, bo do piratów nie zadziałają kody... a mnie interesuje czy da się coś z tym zrobić żeby właśnie działały.

Berion 12.04.2011 21:54

Jeśli masz oryginalny CB to nie zadziała z mc/mass. Musi być crackowany albo spatchowany progsem ffg (którego nazwy zapomniałem, na psx-scene.com znajdziesz).

Czy kopia jest kopią oryginalną, piracką czy bezpieczeństwa nie ma to absolutnie żadnego znaczenia dla działania cheat engine. Nie musisz tego podkreślać w każdym poście. To jest bez znaczenia (znaczenie ma tylko dla napędu i niuansów weryfikacji nośnika, ale to jest już trochę inny temat).

Myszop 13.04.2011 13:21

a rozumiem, spróbuję tak zrobić, thx ;d


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 00:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.