Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Homebrew (https://forum.cdrinfo.pl/f106/)
-   -   [ARTYKUŁ][PS3] Płyta z grą, paczkami i filmami (https://forum.cdrinfo.pl/f106/artykul-ps3-plyta-gra-paczkami-filmami-88764/)

Bartez 30.04.2011 20:26

[ARTYKUŁ][PS3] Płyta z grą, paczkami i filmami
 
Cytat:

Napisany przez CDRinfo.pl
W niniejszym tutorialu przedstawię jedną z metod na uzyskanie dodatkowego na płycie menu z własnymi paczkami instalacyjnymi łatek, DLC itp. Pierwszy sposób opierający się na wykorzystaniu PKGDIR jest znacznie uboższy bo ogranicza użytkownika do tylko jednego sub-menu, z jedną paczką (lub kilkoma, ale instalowanymi po sobie). Sposób drugi daje więcej możliwości (np. dodawanie filmów) i na nim skupię całą uwagę w opisie (...)

Zapraszamy do przeczytania artykułu: [PS3] Płyta z grą, paczkami i filmami

Berion 09.06.2011 11:13

PS3_CONTENT
 
Na tej samej zasadzie działa PS3_CONTENT, ale już bez skryptów w XML.

Przykłady:
dev_bdvd/PS3_CONTENT/VIDEODIR/ICON0.PNG
dev_bdvd/PS3_CONTENT/VIDEODIR/PARAM.SFO (VR)
dev_bdvd/PS3_CONTENT/VIDEODIR/D000/DATA000.MP4
dev_bdvd/PS3_CONTENT/VIDEODIR/D000/ICON0.PNG
dev_bdvd/PS3_CONTENT/VIDEODIR/D000/PARAM.SFO (VI)

dev_bdvd/PS3_CONTENT/THEMEDIR/ICON0.PNG
dev_bdvd/PS3_CONTENT/THEMEDIR/PARAM.SFO (TR)
dev_bdvd/PS3_CONTENT/THEMEDIR/D000/DATA000.P3T (bez *.sfo i reszty plików)


Podobnie jest też z PKGDIR, ale już wewnątrz PS3_GAME.

Przykład:
dev_bdvd/PS3_GAME/PKGDIR/ICON0.PNG
dev_bdvd/PS3_GAME/PKGDIR/PARAM.SFO (IP)
dev_bdvd/PS3_GAME/PKGDIR/PKG00/INSTALL.PKG (tak, dwa zera)
dev_bdvd/PS3_GAME/PKGDIR/PKG00/ICON0.PNG
dev_bdvd/PS3_GAME/PKGDIR/PKG00/PARAM.SFO (DP)

stefek445 05.08.2012 01:23

Witam

Poradźcie coś, bo już mnie krew zalewa, od 5 godzin walczę, żeby zrobić płytę z paczkami DLC, wszystko robie według opisu

link: konsole.cdrinfo.pl/artykuly/ps3-extra/index.php

i w xmb jakbym nie zrobił nie mam tytułu tylko - (minus) i żadnych informacji po wciśnięciu trójkąt - informacje, jak już wejdę do submenu reszta jest ok, instaluje się itd., widzę, że na screenie z opisu tytuł jest widoczny normalnie, w NHL11 też jest taka druga płytka widoczna z jakimś demkiem i normalnie widać tytuł.

Tutaj wrzuciłem paczkę, usunąłem tylko pkg, żeby miejsca za dużo nie zajmowało:

link: sendspace.com/file/xh59zs

Kombinowałem też z PKGDIR, ale tutaj nawet się nie wyświetla w xmb.

Edit:

Tutaj jeszcze link do PKGDIR, jak pisałem wyżej, wogóle nie widać go w xmb.

link: sendspace.com/file/51y254

Pozdrawiam

Berion 05.08.2012 09:52

Z tego co widzę to przerabiałeś SFX na SFO. Weź jakiś PARAM.SFO z gry, nawet z tego Batmana i go wyedytuj.

Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ale w Twoim widzę niepotrzebne ustawione BOOTABLE.

stefek445 05.08.2012 15:05

Nie przerabiałem, tak już po kilku godzinach zacząłem kombinować i dałem zamiast SFO, SFX. To SFO jest akurat oryginalne z Batmana, usuwałem już ten BOOTABLE i nic to nie daje, tak samo tworzyłem nowe SFO (identyczne jak w na screenie z poradnika, poza ID oczywiście) od podstaw dwoma rożnymi programami i nic nie pomaga :-(

Testowałem też soft Create PS3_EXTRA, ale on w ogóle nie tworzy plików SFO w głównym katalogu (tylko ikonkę), a w D000 i D001 już normalnie ikonkę, sfx i pkg, ale tytułu dalej nie ma.

Już ręce opadają, może ktoś podesłać działającą zawartość folderu extra, to przetestuje czy działa.

Pozdrawiam

Berion 06.08.2012 10:01

Obecnie nie mam jak sprawdzić, ponieważ na najnowszych fw przez chmod zablokowali -rw z home i -w w game, a "Comgenim" nie chcę niczego zapisywać bo może rozwalić tablicę CellFS.

Wygrzebię pliki i załączę potem do tego postu. Sam sprawdzisz.

stefek445 06.08.2012 15:31

Nie no masakra jakaś, tyle godzin zmarnowane, a tu wyszło, że to ten kiczowaty PS3SFOEdit uszkadzał wszystkie SFO, niby działały, ale po utworzeniu innym softem zawsze dwa znaki były inne.

Berion 06.08.2012 15:39

W takim razie z moim też musi być ten sam problem bo robiłem go właśnie tym programem. Pod Linuksa jest wersja 1.0. Bodajże w skład ps3tools wchodzi jeszcze jakieś narzędzie do PARAM.SFO/SFX, nie testowałem.

stefek445 06.08.2012 19:23

To jest dobre PS3 GUI Toolbox 1.1. A co do wyświetlanej nazwy to i tak muszę każde SFO edytować z gry z PS3_GAMES, jednak w tym SFO z Little Big Planet 2 musi coś być, bo jak tylko z tego przerabiam to mi działa, z innych nie, robie zawsze identyczne parametry jak oryginalne SFO z gry, a zawsze jest różnica jeden czasami dwa znaki.

Screen: nsa30.casimages.com/img/2012/08/06//120806073658323104.jpg

Zrobiłem na razie trzy takie dodaki na różnych grach i wszystko działa, ale nie kumam dlaczego nazwa znika jak tylko załaduje się ICON0.PNG w XMB, czyli wyświetla się 1-2 sekundy, ale i tak lepsze to niż minus jak wszesniej.

Berion 06.08.2012 22:01

Czyli jak to zamienisz to działa, a jak nie to jest minus? Trochę dziwne bo ta dwójka jest w paddingu.

stefek445 06.08.2012 22:19

No dziwne, ale zrobiłem trzy płytki z dodatkami i jest ok, bo wcześniej kilka razy też mi się udało, ale po restarcie konsoli tytuł znikał i był znowu -, a teraz jest cały czas. Jeszcze później pokombinuje, żeby tak szybko nie znikał, był jeszcze w LBA2 katalog PKGDIR, w którym było tylko SFO, ale usunąłem przez przypadek.

stefek445 07.08.2012 15:45

A jednak w Little Big Planet 2 jest to samo, tzn. tytuł znika jak tylko załaduje się ikona. Nie bardzo też kumam w jakim celu jest podświetlane zawsze dodatkowe pole/pola w xmb, mam dodatków 3, 6, 9 itd. jest ok, ale jak mam np. 4, to i tak wyświetla się 6 pół, chodź nie wiem w jakim celu, bo dwa ostatnie i tak sa puste.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 05:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.