![]() |
Problem z Xbox Live i Windows Phone 7
Daje ten temat w dziale konsole, bo dotyczy konta Xbox Live.
Otóż kupiłem Nokię 800 Lumia. Miałem już konto na Xbox Live, a więc podłączyłem telefon do tego konta. Zarejestrowałem kartę kredytową i kupiłem grę Splinter Cell. Problem polega na tym, że gra jest dalej widziana w telefonie i koncie Windows Live nadal, jako Trial. Transakcja przebiegła prawidłowo, dostałem maila od Microsoftu, że zakupiłem grę i dalej nic. Kombinowałem z Xboxem 360 logując się na koncie, ale też nic. Skasowałem grę w telefonie i pobrałem ponownie. Dalej brak rezultatu. W sieci też nie znalazłem odpowiedzi. Nie mogę złożyć reklamacji, bo nie mogę znaleźć strony z formularzem, a na infolinii Microsoft odesłali mnie do USA. Powiatowy Rzecznik Konsumenta na mój mail nie odpowiedział. |
:sciana:
Na infolinii odesłali do USA. To po co taka infolinia? |
Problem rozwiązany.
Zwrócili mi kasę (chyba system komputerowy wyczaił, że coś było nie tak). Zaryzykowałem i kupiłem po raz kolejny. Tym razem skutecznie. |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 08:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.