Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   gwarancja laptopa (https://forum.cdrinfo.pl/f113/gwarancja-laptopa-91312/)

Domi731 12.09.2012 20:33

gwarancja laptopa
 
Witam nie wiem czy w dobrym dziale piszę ten post jak w złym to przepraszam , ale mam taki problem kupiłem laptopa w media ekspert i stało się z nim coś dziwnego wogóle mi system sie zawiesza oraz zacina . System ten preinstalowany zrobilem nim od nowa system i znowu lapek zacina sie itp wyglada to tak jak by zasilanie odcinał spr z baterią i bez baterii w końcu mi podpowiedział informatyk , że może to być karta graficzna coś z kartą i dlatego dzieją się takie jazdy z zasilaniem itp . Postanowiłem zawieść lapka do media bo ma gwarancje i tam mi powiedzieli , że to wina systemu . Ale to dziwne bo jak to może być wina systemu ? Skoro instalowałem ten preinstlaowany oraz swoją też kopie potem próbowałem i nic to samo . Powiedzieli , że 14dni trzeba czekac roboczych na serwis co powie i że na system nie ma gwarancji więc jak to będzie system to zapłacę za wysyłkę itp . Niech mi ktoś powie czy mam jakieś inne wyjście ? I czy oni coś w balona nie robią mnie bo chce się udać do kogoś i popytać o prawa konsumenta w takiej sytuacji do rzecznika ale niewiem czy warto . Pozdrawiam

pali 12.09.2012 20:41

Może to być uszkodzenie hardware (trudne do wykrycia, lepiej żeby padł zupełnie).
Ale może też być software. Nie wiadomo, nie będziemy tu wróżyć.

Jeśli chodzi o terminy gwarancji, to przeczytaj umowę gwarancyjną, ona jest wiążąca w pierwszej kolejności.

Czy masz jakieś wyjście? Na drugi raz nie kupować w cholernych markietach, tylko sklepach gdzie sprzedawca ma jakieś pojęcie o tym co sprzedaje.

Berion 12.09.2012 20:50

W marketach traktują ludzi jak bydło, ale w sklepach też będą się wykręcać jak zobaczą że klient nie ma o tym zielonego pojęcia.

Najpierw trzeba było sprawdzić S.M.A.R.T dysku twardego.

Co może mieć wspólnego zawieszanie/zacinanie się systemu z baterią? :|

andy 12.09.2012 22:28

Przy reklamacji masz dwa wyjścia:
- reklamacja u producenta;
- reklamacja u sprzedawcy.

Wybrałeś sprzedawcę więc musisz zapoznać się z ich gwarancją. Jeżeli jest zgodna z polskim prawem to czekasz 14 dni.

Cytat:

Postanowiłem zawieść lapka do media bo ma gwarancje i tam mi powiedzieli , że to wina systemu . Ale to dziwne bo jak to może być wina systemu ? Skoro instalowałem ten preinstlaowany oraz swoją też kopie potem próbowałem i nic to samo . Powiedzieli , że 14dni trzeba czekac roboczych na serwis co powie i że na system nie ma gwarancji
Jak to nie ma gwarancji? Zapewne kupiłeś produkt MS - Windows 7? Jeżeli tak to masz prawo do pomocy technicznej z ich strony.

P.S. Pisz na przyszłość bardziej składnie. Ten bełkot strasznie źle się czyta.
P.S.2. Jaki to paltop? Firma, model.

pali 13.09.2012 03:45

Windows OEM chyba nie ma pomocy technicznej?

paltop blekot

Domi731 13.09.2012 09:53

Laptop to acer 5250
miałem tam windowsa 7 preinstalowanego

sobrus 13.09.2012 14:16

Trzeba było nie ruszać systemu.

Skoro nie działał 100% dobrze przywieziony ze sklepu to go od razu trzeba odnieść, a nie robić reinstalkę.

Nawet mimo że jestem informatykiem bo bym tak zrobił. I udał głupiego, że ja sie przecież nie znam, "ma działać - a nie działa, coś się rozprogramowało chyba ||"

Teraz oczywiście mogą powiedzieć, że coś źle zrobiłeś i sam zepsułeś.

gallus 16.09.2012 16:38

A nie możesz odesłać go do producenta, swego czasu acer miał serwis za granicą (Czechy), ale raczej nie było problemów z gwarancją door-to-door, sam kiedyś trafiłem laptopa w którym po 3 dniach od zakupu padł jakiś bezpiecznik i nie dawał się uruchomić w sumie reklamacja zajęła do ok. dwóch tygodni, a laptop do teraz działa :)


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 21:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.