![]() |
gwarancja laptopa
Witam nie wiem czy w dobrym dziale piszę ten post jak w złym to przepraszam , ale mam taki problem kupiłem laptopa w media ekspert i stało się z nim coś dziwnego wogóle mi system sie zawiesza oraz zacina . System ten preinstalowany zrobilem nim od nowa system i znowu lapek zacina sie itp wyglada to tak jak by zasilanie odcinał spr z baterią i bez baterii w końcu mi podpowiedział informatyk , że może to być karta graficzna coś z kartą i dlatego dzieją się takie jazdy z zasilaniem itp . Postanowiłem zawieść lapka do media bo ma gwarancje i tam mi powiedzieli , że to wina systemu . Ale to dziwne bo jak to może być wina systemu ? Skoro instalowałem ten preinstlaowany oraz swoją też kopie potem próbowałem i nic to samo . Powiedzieli , że 14dni trzeba czekac roboczych na serwis co powie i że na system nie ma gwarancji więc jak to będzie system to zapłacę za wysyłkę itp . Niech mi ktoś powie czy mam jakieś inne wyjście ? I czy oni coś w balona nie robią mnie bo chce się udać do kogoś i popytać o prawa konsumenta w takiej sytuacji do rzecznika ale niewiem czy warto . Pozdrawiam
|
Może to być uszkodzenie hardware (trudne do wykrycia, lepiej żeby padł zupełnie).
Ale może też być software. Nie wiadomo, nie będziemy tu wróżyć. Jeśli chodzi o terminy gwarancji, to przeczytaj umowę gwarancyjną, ona jest wiążąca w pierwszej kolejności. Czy masz jakieś wyjście? Na drugi raz nie kupować w cholernych markietach, tylko sklepach gdzie sprzedawca ma jakieś pojęcie o tym co sprzedaje. |
W marketach traktują ludzi jak bydło, ale w sklepach też będą się wykręcać jak zobaczą że klient nie ma o tym zielonego pojęcia.
Najpierw trzeba było sprawdzić S.M.A.R.T dysku twardego. Co może mieć wspólnego zawieszanie/zacinanie się systemu z baterią? :| |
Przy reklamacji masz dwa wyjścia:
- reklamacja u producenta; - reklamacja u sprzedawcy. Wybrałeś sprzedawcę więc musisz zapoznać się z ich gwarancją. Jeżeli jest zgodna z polskim prawem to czekasz 14 dni. Cytat:
P.S. Pisz na przyszłość bardziej składnie. Ten bełkot strasznie źle się czyta. P.S.2. Jaki to paltop? Firma, model. |
Windows OEM chyba nie ma pomocy technicznej?
paltop blekot |
Laptop to acer 5250
miałem tam windowsa 7 preinstalowanego |
Trzeba było nie ruszać systemu.
Skoro nie działał 100% dobrze przywieziony ze sklepu to go od razu trzeba odnieść, a nie robić reinstalkę. Nawet mimo że jestem informatykiem bo bym tak zrobił. I udał głupiego, że ja sie przecież nie znam, "ma działać - a nie działa, coś się rozprogramowało chyba ||" Teraz oczywiście mogą powiedzieć, że coś źle zrobiłeś i sam zepsułeś. |
A nie możesz odesłać go do producenta, swego czasu acer miał serwis za granicą (Czechy), ale raczej nie było problemów z gwarancją door-to-door, sam kiedyś trafiłem laptopa w którym po 3 dniach od zakupu padł jakiś bezpiecznik i nie dawał się uruchomić w sumie reklamacja zajęła do ok. dwóch tygodni, a laptop do teraz działa :)
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 21:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.