Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Reklamacja pamięci RAM (https://forum.cdrinfo.pl/f113/reklamacja-pamieci-ram-92660/)

revolver0 31.08.2013 12:53

Reklamacja pamięci RAM
 
Mam pamięć RAM kingstone HyperX KHX1600C9D3K2/4GX, gdy ją włożę do PC to albo mi się komputer nie odpala, a jak już odpali to po jakimś czasie się zawiesi, czasem tak w kółko może... Testowałem go memtestem ale tylko jeden przebieg i zero błędów. Teraz mam pytanie co może mu dolegać, jak z gwarancją gdy sklepu internetowego już nie ma, albo nie ma się paragonu ze sklepu w, którym się brało?

Znalazłem coś takiego korzystał ktoś z tego, czy innej formy reklamacji ram? Z tego co pamiętam hyperX ma 5 lat gwarancji, zgadza się?


Dzisiaj kupiłem nowy ram firmy GoodRAM 4 GB i działa bez problemu, dlatego sadzę że to Kingstone jest uszkodzony.

gallus 31.08.2013 13:24

Sprawdź jeszcze programem MemTest dla Win (http://hcidesign.com/memtest/) u mnie kiedyś też memtest86 nie wykrywał nic w wielu przebiegach, a jego "odpowiednik" pod windowsa znalazł przyczynę zawieszania się kompa. Jak nic nie znajdzie to przejrzyj listę kompatybilności płyty głównej z pamięciami, ustaw bios-a na default-owe ustawienia jeżeli dalej będą problemy to przeskanuj ponownie obydwoma programami tylko w wielu przebiegach.
PS Testuj tylko pojedyncze kości

Cytat:

Napisany przez http://legacy.kingston.com/plroot/company/warranty.asp
Wieczysta gwarancja na produkt:
Następujące produkty firmy Kingston są objęte niniejszą gwarancją przez cały okres eksploatacji:

moduły pamięci, w tym ValueRAMŽ, HyperXŽ, Retail Memory (pamięć przeznaczona do sprzedaży detalicznej) oraz pamięć Kingston przeznaczona do specyficznego systemu, karty pamięci Flash (np. Secure Digital, CompactFlash, MultiMediaCard, SmartMedia), ATA Flash oraz Linear Flash; karty rozszerzające pamięć, karty sieciowe; routery, koncentratory i przełączniki bez wentylatorów chłodzących (z wyjątkiem zasilaczy), adaptery Flash oraz zestawy do wymiany mikroprocesorów.


revolver0 31.08.2013 13:45

W sumie to jestem pewien, że to ram był wadliwy (na GoodRAMie zero problemu), tylko pozostaje jedno jak go teraz wymienić? Jak sklep padł i nie ma się paragonu...

Patrix 31.08.2013 17:14

chyba u kingstona? to oni się chwalą gwarancją...
http://www.kingston.com/pl/kingstoncare/ - może nie być łatwo
https://shop.kingston.com/web_rma/

revolver0 31.08.2013 17:22

Niby w regulaminie jest napisane:

Cytat:

1. Centrum Serwisowe Kingston nie obsługuje pośredników (resellerów) a jedynie klientów końcowych (detalicznych), którzy nie mogą skorzystać z gwarancji u sprzedawcy.
2. W przypadku produktów kupionych w zestawach w celu skorzystania z gwarancji należy zwrócić cały zestaw.
Ale czy nadal to funkcjonuje, a może ktoś jeszcze się tym zajmuje.

joujoujou 31.08.2013 17:24

Spytaj - dostaniesz odpowiedź. :)

revolver0 31.08.2013 17:36

Zapytałem najpierw tu, czy może ktoś korzystał ;P teraz zapytałem tam xD

Patrix 31.08.2013 20:16

faktycznie ,ciekawe, tyle sprzętu od kingstona mam, karty/czytniki i nigdy nic nie padło... przez lata się nazbierało jakieś 30 kart od jakoś 512mb do 8gb i kilka pendraków

revolver0 31.08.2013 21:44

Te ramy jak kupowałem to specjalnie wybierałem takie które na pewno moja płyta obsłuży (Lista obsługiwanych pamięci). Tą pamięć co dzisiaj kupiłem, miała posłużyć jako test czy na pewno to jest ram czy może płyta coś nie działa. Ani razu nie zawiesił mi się PC na nich. A na tamtych tak co 1,5h średnio.

revolver0 10.04.2014 22:53

Mam nadzieje, że to płyta była wadliwa. Zakupiłem nowego ASROCK 970 Pro3 R2.0


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 05:16.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.