Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Parted Magic (https://forum.cdrinfo.pl/f113/parted-magic-92750/)

mgit 12.08.2015 23:46

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 1333205)
Dałbym i 50. Nie ma konkurencji to distro. Tak jak np. Kali w pentestach (podobno, nie znam się ;)).

Zmieniłem trochę podejście bo w rzeczywistości panuje pretensjonalny "kutwizm". Wszyscy chcą wszystko za darmo i ciężko im pojąć że te impulsy elektryczne same się nie układają w ich Windowsy, gry czy nawet Linuksy.

No nie wszyscy... niektórzy maja komercyjne płatne oprogramowanie bo wiedzą, że darmowe alternatywy nie zawsze się sprawdzają i czasem jednak lepiej wybrać rozwiązanie komercyjne i zaoszczędzić czas...

Berion 12.08.2015 23:06

Dałbym i 50. Nie ma konkurencji to distro. Tak jak np. Kali w pentestach (podobno, nie znam się ;)).

Zmieniłem trochę podejście bo w rzeczywistości panuje pretensjonalny "kutwizm". Wszyscy chcą wszystko za darmo i ciężko im pojąć że te impulsy elektryczne same się nie układają w ich Windowsy, gry czy nawet Linuksy.

M@X 12.08.2015 22:29

Byly takie zlote czasy gdy $9 to bylo 20 zl, ale to z siedem lat temu. :szczerb:

revolver0 12.08.2015 22:25

teraz chce 9$, jakieś 34 złote xD

Berion 12.08.2015 22:14

Jakąś z 2014 roku, ale ta już była płatna (nawiązując do pytania z innego tematu). :P Nie bądź żyła, 20zł za takie distro to dobra cena. Na początku narzekałem, ale jak się tak zastanowić to naprawdę kupę pracy trzeba było w to włożyć (o rany, zgadzam się z M@X'em :D).

Natomiast to co mi się już bardzo nie podoba, że usunięto stare forum, a nowe jest otwarte tylko dla osób, które zakupiły...

- - -

Cytat:

Berion, może warto zainteresowac się konkurencją w postaci Partition Wizard Home?