![]() |
Soltek Sl-75kav
Witam wszystkich
Przed paroma dniami zupełnie padła mi płyta główna. Nie byłoby może w tym nic irytującego, bo takie rzeczy się zdarzają, gdyby nie to, że zepsuła się 2 tygodnie po wygaśnięciu gwarancji. Chciałbym się dowiedzieć, co to jest rękojmia i czy obejmuje jeszcze moją płytę główną. W sklepie w którym była zakupiona, powiedzieli że jedynie co mogą, to postarać się ją naprawić. Jeśli nie im się, to oddadzą mi zepsutą, a ja mogę się rozejrzeć za nową :( Pozdrawiam |
Na tą płytę jest gwarancja DWULETNIA
|
Cytat:
|
Sprawdź czy na płycie jest naklejka Action (dystrybutor) lub inna i do nich się zwróć.
|
Na \\BENCHMARK.PL w dziale PORADY ostatnio był wałkowany temat gwarancji i rękojmii. Jeżeli nie określono inaczej to rękojmia trwa 3 miesiące po zakończeniu gwarancji. Sprawdź długość gwarancji producenta i od kiedy ona obowiązuje. Gdyby sklep się "stawiał" to zagroź że oddasz sprawę do Sądu - jest to bardzo skuteczne, bo zapisy Kodeksu cywilnego są jednoznaczne. Zadbaj o udokumentowanie sprawy. Skoro sklep proponuje Ci naprawę to "czuje pismo nosem" 8)
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 16:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.