Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Gry (https://forum.cdrinfo.pl/f25/)
-   -   modowanie Wormsów :) (https://forum.cdrinfo.pl/f25/modowanie-wormsow-94676/)

Berion 08.05.2015 22:07

modowanie Wormsów :)
 
Po przejściu z wersji PS3 na PC poczułem powiew wolności. :D Normalny dostęp do plików, a nawet sama gra pozwala wczytywać gołe TGA, zaś edytor pakować do KEV z LDS (gdzie są dodatkowe ustawienia dotyczące poziomu). Super!

Czym się różnią wersje Worms: Armageddon (PS3) od Worms: Reloaded (Windows/Linux)? Choć to ta sama gra to różnice są w zawartości (opieram się na wersjach z PSS/BD i z Humble Bundle).

Najuboższy jest port na pingwina - nie ma DLC (ale za to audio jest w *.wav). Wersja na PS3 z kolei nie posiada wszystkich trybów generowania losowych poziomów, nie ma też kilku czapek i nagrobków. Ale za to posiada wszystkie levele w *.tga, również ukryte (nieużywane nigdzie w grze).

Bardzo mi się spodobało, że w edytorze na PC można wczytać własne poziomy (niestety nie sortuje alfabetycznie i nie widzi zawartości pod folderów), a jeszcze bardziej że te wydłubane z PS3, nie tylko z Worms: Armagedon, ale także pierwszych Wormsów i Worms: Crazy Golf (trzeba zmniejszyć rozdzielczość do 2560x1280 bo inaczej gra pomimo, że przeskaluje to z artefaktami, będą też problemy z kolizjami). Mogę udostępnić mod paczkę zainteresowanym, stałym bywalcom. O ile ktoś jeszcze gra w robale...

Kod:

PS3:
dev_hdd0/game/<game id>/USRDIR/datapsn.zip|common|Working|*.tga

PC:
%APPDIR%\CommonData\Levels\PC\*.kev (gry)
%APPDIR%\UserLandscapes\*.tga (użytkownika)


Wyczytałem, że można wczytać własne głosy. Pobrałem z wormgineers *.xom i wrzuciłem do: "/Audio/Default/Win/CustomBanks/", ale gra tego nie widzi. ???

Berion 16.05.2015 00:38

Ilość załączników: 1
Bardzo ładne ikony:

http://th3-prophetman.deviantart.com...Icon-164891583
http://arisept.deviantart.com/art/Wo...aded-177000357

A w załączniku wersja zielona, pod Linux Mint. ;p

http://forum.cdrinfo.pl/attachment.p...1&d=1431729512

Berion 04.06.2015 12:24

Ilość załączników: 2
Po wejściu w menu Customize > Landscapes można wczytać poziom w TGA, poustawiać lokalizację fantów, wybrać czy poziom ma być zamknięty czy otwarty i zapisać jako KEV/LDS. Jednak nie można wybrać tam animowanego tła. Wystarczy jednak w edytorze heksadecymalnym zmienić wartość w *.lds na adresie 0x00000014. Ostatnia to 0D, wyżej crashuje grę (bo więcej chyba nie ma).

Przerobiony mój stary level na PS3 do *.kev/*.lds:

kolekos 20.08.2015 16:38

to można modowac wormsy?

Patrix 21.08.2015 19:50

Cytat:

Napisany przez kolekos (Post 1334015)
to można modowac wormsy?

Ciesz się, żeś dobrze odczytał bo ja bez bryli myślałem, że wchodzę w temat mordowania wormsów.

Berion 21.08.2015 20:30

W dalszym ciągu wszystko się zgadza. ;)

grzeniu 21.08.2015 20:41

Kto mu obcina posty?
Miał już 10, czekałem na jedenasty.... k***a

Patrix 21.08.2015 21:27

Cytat:

Napisany przez grzeniu (Post 1334150)
Kto mu obcina posty?
Miał już 10, czekałem na jedenasty.... k***a

nie będzie linków k***a


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 14:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.