![]() |
Router - kilka razy dziennie resetuje się.
Powitać.
Taki problemik mnie męczy od kilku tygodni, mianowicie, posiadam router dostarczony od UPC (ponieważ takiego mam dostawcę internetu). Czasem raz, czasem dwa, a czasem 3 razy dziennie potrafi się sam wyłączyć i po chwili włączyć. Serwisant z UPC był, wymienił, dalej mam to samo. Kupiłem nowy zasilacz, bez rezultatu. W sieci mam komputer i TV podpięte na kablu, do tego dochodzi od czasu do czasu tablet i telefon. Czy karta sieciowa w komputerze może robić takie jajca ? Sprawdzałem kable, zmieniałem gniazda/wtyki, nic. skończyły mi się pomysły. :( |
Cytat:
|
Dostałem inny, i dalej to samo. Przez dwa lata nie było zupełnie problemów.
|
A jaki to w ogóle router?
|
Technicolor TC7200U
|
Ja się w ogóle takimi wyanalazkami nie bawię, szkoda czasu. Kup porządny router i miej spokój na lata, ja polecam modele od ASUSa.
|
Ja mam DLink. Szukaj od razu ruterka aby można było postawić alternatywny soft.
|
mam tego technicolora od 3 lat, zero problemów,
naciskaj UPC niech wymieniają, płacisz za to. |
Cytat:
|
Jeśli chcesz routera z alternatywym softerm to niestety chyba nadal nic się nie zmieniło i trzeba oddzielnie kupić modem i oddzielnie router.
|
Znajomy informatyk powiedział, że routery z UPC są - jak to ujął, "zakleszczone" po adresie MAC i nie da się ich wymieniać. O dziwo, dzisiaj jest spokój, jak dotąd ani razu się nie rozłączył.
|
No nie da się ich samemu wymieniać - jak prawie w każdej kablówce.
Po Macu, jak już, to modem (w twoim przypadku to jedno ustrojstwo). Musiałbyś załatwić sobie od nich sam modem, a do niego wpinasz swój router i wtedy stajesz się wolnym człowiekiem. Reklamuj do skutku, albo wybierz takie rozwiązanie...choć podejrzewam, że podpisałeś umowę z ich routerem i może to być niewykonalne. To jest ewidentny babol u nich. |
to jest grzeniu jedno ustrojstwo, ale możesz się domagać innego modelu
trzeba naciskać BOK, wymienią ci na Cisco, poczytaj sobie:czytaj: https://trzepak.pl/viewtopic.php?t=46823 |
Podejrzewam, że coś się sypie u nich i nie jest to kwestia modemu/routera. Zwłaszcza że wymienili i niby bez zmian.
Może rozsynchronizowanie linii.... Trzeba ich gnębić do skutku, bo z reguły im się nie chce nic robić i czekają, aż ktoś odpuści i da sobie powiedzieć, że tak ma być. A przy okazji grubszego przeglądu, kiedyś tam, wszystko samo wróci do normy. Oni zawsze najchętniej twierdzą, że masz np windę do dupy itd, albo twój młynek do kawy zakłóca... :rotfl: |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 13:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.