Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Pamięć przenośna, pendrive, karty pamięci, dyski USB (https://forum.cdrinfo.pl/f115/)
-   -   Jaki dobry adapter USB do ATA/SATA? (https://forum.cdrinfo.pl/f115/jaki-dobry-adapter-usb-ata-sata-95895/)

xor82 21.09.2016 18:43

Jaki dobry adapter USB do ATA/SATA?
 
Taki, co nie będzie miał problemów z wykrywaniem dysków pod różnymi konfiguracjami systemowymi.

mgit 21.09.2016 19:37

Celuj w coś od UNITEK

Berion 21.09.2016 19:46

Nie ma takich, które by spełniały to założenie. ;)

mgit 21.09.2016 19:48

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 1368460)
Nie ma takich, które by spełniały to założenie. ;)

Jeśli założymy wykorzystanie mostka w konfiguracjach z systemami pokroju Windows 95 lub MSDOS to się zgodzę :taktak:

Berion 21.09.2016 19:56

Daj spokój nawet. Są kontrolery które się nie lubią ze sobą (dlaczego to nie wiem, nie jestem elektronikiem ani programistą od fw/drv) i nie raz spotkałem się z sytuacjami kiedy coś jest tajemniczo niekompatybilne z jednym, umownie nazwijmy komputerem, a ten sam tandem na innym już działa.

A tak swoją drogą to Windows 95 nie miał chyba obsługi USB 1.1, MS-DOS tym bardziej. ;p

M@X 21.09.2016 20:30

Byl na plycie dodatek do obslugi USB w wersji OSR2.

mgit 21.09.2016 20:38

Ilość załączników: 1
Cytat:

Napisany przez Berion (Post 1368467)
Daj spokój nawet. Są kontrolery które się nie lubią ze sobą (dlaczego to nie wiem, nie jestem elektronikiem ani programistą od fw/drv) i nie raz spotkałem się z sytuacjami kiedy coś jest tajemniczo niekompatybilne z jednym, umownie nazwijmy komputerem, a ten sam tandem na innym już działa.

A tak swoją drogą to Windows 95 nie miał chyba obsługi USB 1.1, MS-DOS tym bardziej. ;p

95 USB obsługiwał bez problemu - mam nawet płytkę oryginalną z takowym zapisem... wygląda mniej więcej tak :P

xor82 21.09.2016 21:21

Chodzi mi o takie co mają dobre zasilacze, które się nie spalą, a przede wszystkim nie spalą elektroniki dysku :)