Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Gry na konsole (https://forum.cdrinfo.pl/f120/)
-   -   Crash Bandicoot N. Sane Trilogy (https://forum.cdrinfo.pl/f120/crash-bandicoot-n-sane-trilogy-96041/)

szczuru 03.12.2016 20:02

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
 
Jednym słowem - jeeeeej! :D



Coś bbcode "m" nie działa :(
https://www.youtube.com/watch?v=4fbO2-egZ3U

mgit 03.12.2016 20:12

Pozycja obowiązkowa - na PS4 :)

Berion 03.12.2016 23:08

Żadne jej. Zobaczcie jak on biega i jaka jest fizyka kolizji. Już nie mówiąc o stylu/oświetleniu enviro. :(

Mój siódmy zmysł podpowiada mi, że będzie profanacja.

mgit 03.12.2016 23:10

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 1372846)
Żadne jej. Zobaczcie jak on biega i jaka jest fizyka kolizji. Już nie mówiąc o stylu/oświetleniu enviro. :(

Mój siódmy zmysł podpowiada mi, że będzie profanacja.

Będzie na pewno profanacja... ale kupić trzeba!

Berion 03.12.2016 23:11

Kupić? Kupuje się rzeczy dobre, tego to można ewentualnie spróbować. I nawet jak będzie profanacja to chcę się przekonać własnoręcznie jak wielka. :D

szczuru 03.12.2016 23:23

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 1372848)
I nawet jak będzie profanacja to chcę się przekonać własnoręcznie jak wielka. :D

Myślę podobnie ale mimo wszystko nadal "jeej" bo po stokroć wolę taką grę niż kolejne badziewia pokroju "Crash Mind of the mutant" czy jakoś tak. I według autorów:

-Odbudowano levele - bazują na geometrii oryginalnych leveli
-Podobnie z postaciami - starano się zachować design oryginału (imho nie sądzę - nie lubię nowego wyglądu Crasha a'la Skylanders)
-Wszystkie FMV stworzono od nowa
-Wszystkie 3 części mają taki sam system save-owania - mówiąc inaczej - jedynka ma pewnie taki system jak ma 2 i 3 (koniec ze savem w Bonusie!)
-Time Triale we wszystkich częściach

https://c6.staticflickr.com/6/5483/3...b11d4cf0_z.jpg
https://c7.staticflickr.com/6/5815/3...1242e116_z.jpg
https://c2.staticflickr.com/6/5589/3...3fc14bf2_z.jpg
https://c4.staticflickr.com/6/5446/3...2035182c_z.jpg
https://c3.staticflickr.com/6/5485/3...461a35dc_z.jpg
https://c8.staticflickr.com/6/5707/3...459def19_z.jpg

Jak dla mnie to idealna gra... na Vitę - ale pomarzyć można...

Bartek^ 04.12.2016 09:44

Czy to finalna wersja? IMO wygląda trochę jak fanowskie remake na enginie Unreala, a meniusy kojarzą mi się z gierkami na Andka. Jakieś to sterylne.

szczuru 04.12.2016 14:30

Nie, nie jest to wersja finalna. Obstawiam, że to jakiś wczesny WIP przygotowany specjalnie na PlayStation eXperience.

szczuru 06.12.2016 00:36

Gameplay:
https://youtu.be/K2Fo3Ip5Myc

Berion 06.12.2016 02:09

To demo wygląda tak samo, ale Crash już nie jest ślamazarny, bliżej mu do oryginału. Za to są spadki animacji, nie ma (jeszcze?) wyboru poziomów w CB1 i placeholderowy loading.

Odzyskuję nadzieję. ;p


PS: Dlaczego Ci jutuberzy nie potafią w nic grać... Aż wkurza to. I jeśli to jest dla niego trudne to ja nie mam pytań... Na dzikach czy laboratorium w CB1 albo niektóre poziomy w CB2 to jest hardkor przy tym.

szczuru 06.12.2016 11:53

W CB1 najbardziej wk*rwiał mnie most ze spadającymi deskami :/

Berion 07.12.2016 19:17

To Ty nie wiesz, że można wskoczyć za palik, wprost na linę? Panie, nie takie glitche myśmy w Pułtusku robili 20 lat temu. :czar: Zaletą tamtej generacji było to, że prawie każdy obiekt miał kolizje na sobie opisane (nie stosowano osobnych collision box'ów, a w każdym razie bardzo rzadko bo zwykle tylko dla "niewidzialnych ścian"). Także po prostu sobie idziesz d-padową górą po tej linie i masz wszystkie deski gdzieś - przy końcu tylko trzeba uważać bo jak dotkniesz Crashem w słupek to się ześliźnie na pysk w otchłań bo prawdopodobnie nie zdążysz zareagować (to jakieś 0.5s na odskok, a jak wiesz nie widać za dobrze co jest przed rudzielcem bo kamera cały czas z tyłu).


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 22:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.