![]() |
Zeldy fanowskie
Ilość załączników: 2
Ostatnio dwie osoby przeportowały z PC na PSV fanowskie produkcje (lista w kolejności chronologicznej "sagi"). Wszystkie mają silnik zbliżony do tego z "The Legend of Zelda: A Link To The Past", utylizują jego grafiki, część muzyki, a część z innych SNES-owych gier (czasem jest to niespójne).
Póki co skończyłem tylko dwa: ROTH to krótki na jeden wieczór, banalny tytuł z kiepskim projektem poziomów. Czuć, że to tzw. fanmade i gdybym nie był miłośnikiem Zeld to pewnie bym rzucił w kąt po kwadransie. NQ to już zupełnie inna liga. Świetna mapa, wzbogacony system o wymianę towarów, zero bugów, a do tego z grafikami (niektóre nawet animowane), zrobionymi na potrzeby gry. Gdyby nie te zapożyczenia assetów to można by pomylić z komercyjnym produktem. Polecam. Nagryzłem jeszcze 3T, ale mi się wiesza gdzieś w połowie gry... Też niezły BTW. Spróbuję przejść ten fragment na PSP (Adrenalinie) i dokończyć na PSV. :D Strona autorów oryginalnych projektów: http://www.zeldaroth.fr/us/ Porty: https://github.com/usineur/ZeldaNSQ/releases https://github.com/usineur/Zelda3T/releases https://github.com/usineur/ZeldaROTH/releases http://vitadb.rinnegatamante.it/#/info/265 https://forum.cdrinfo.pl/attachment....1&d=1510773476 PS: Miałem tylko dwa problemy. Pierwszy w Fire Temple. Całkiem sprytnie przemyślane wejście po ostatni klucz, ale już nie pamiętam rozwiązania. ;p Drugi był z idiotyczną zagadką, która przeczy logice. W Shadow Temple żeby przejść pod okiem, trzeba postawić przed nim klocek (i to jest logiczne), ale stanąć przed nim i przesunąć go pod drzwi, obejść z prawej, usunąć i dopiero wtedy można przejść (nielogiczne bo przecież oko cały czas widzi postać przesuwającą blok...). Następny niuans to kombinacje przycisków do czarów, które są z PC: W to L1+[_] X to L1+/\ C to L1+O V to L1+X (tym się zabija ostatniego bossa w trzeciej fazie) Kombinacje wódek u czarownicy (co by nie marnować cennych surowców). Oddaje łącznie 7 muszelek. R+Y=O R+G=B G+Y=V O+B=szary |
Ktoś mi coś wspominał że zrobili fanowską Zeldę tak obszerną, mam na myśli rozmiar i kontent całej gry, że jak chce się reprodukcje to działa tylko z jednym kadridzem, wiesz coś o tym? Może to jedna z tych? We wszystkie sobie zagram (lubie Zeldasy, poza tym free xD) i może to nie jedna z nich?
|
Nie, te zostały napisane od zera na PC. Reprodukcje to tylko hacki bo nikt nie bawi się w tego rodzaju homebrew na konsole, na dodatek antyczne gdzie wszystko się klepie w ASM.
Jak na SNES to może Parallel Words? https://www.romhacking.net/hacks/197/ Jak na NES to kojarzę tylko DX: https://www.romhacking.net/hacks/2236/ BTW: Zeldy z pierwszego postu zostały także sportowane na PSP i XC. |
Zelda to szajs, więc zaorać :P.
|
Dzięki @Baronie xD, chodziło o Parallel Worlds, super haki, thx. :D
|
Nie ma za co Paker120. :)
- - - "Oni Link Begins" też zepsuty. Jakiś error ocurred i shotdown moją PSTV po wzięciu szóstego kielicha i rozmowie z alter ego. Czy to już norma teraz że wypuszcza się nieprzetestowany soft, nawet na scenie? W Hydra Castle Labyrinth dla Vity nie działa u mnie otwieranie skrzynek, ale nie szkodzi bo reszta osób które w to grała sztuk dwie działa... VitaShell wiesza się i crashuje na banalnych czynnościach, a zgłaszane błędy są zamykane "bo występują tylko u mnie"... O to pokolenie milenialsów, wszystko byle jak, na od*******, z ego wy*m w kosmos. Wcale się nie denerwuję. Pomyślałem, że może przeniosę save na Adrenalinę, przejdę tam, zapiszę i z powrotem zagram na PSTV. Niestety port na PSV, nie widzi save'a z PSP (w drugą stronę działa). Wygląda na to, że może dokończę na Adrenaline... :sciana: |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 09:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.