Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   BACKUP systemu (https://forum.cdrinfo.pl/f5/backup-systemu-9725/)

TeacMan 18.08.2002 21:47

BACKUP systemu

Witam wszystkich, chcę sobie ułatwić życie i zrobić backup winshita żebym go nie musiał instalować po każdym zwisie(( . Jestem jednak kompletnie zielony w tej sprawie niewiem jeszcze ani jak ani czym (słyszałem że Symantek Ghost jest dobry). Wiem że niektóży z was robią backupy może mi poradzicie jaki progs jest najlebszy lub czym się różnnią, byłbym też wdzięczny za jakieś rady na co uważać itp.

Pozdrawiam wszystkich ..:::DemieN:::..

ZiP 18.08.2002 22:10

Wiem jedno - Ghost robi kopie całych partycji (albo całych dysków), więc nieco utrudnia to backup danych. Jeżeli się mylę i można zapisywać pojedyncze pliki, to niech mnie ktoś poprawi (a sprawdzałem w wersji 2001). Jedno jest pewne - jeśli chcesz zrobić obraz całej partycji, to najlepiej nadaje się tu Ghost, a także... Nero (funkcja Burn HD Backup z menu File).
Ja backup robię w klasyczny sposób - kompresuję wszystkie pliki systemowe (w DOS'ie) do archiwum, a gdy zajdzie potrzeba ich przywrócenia, wtedy rozpakowuję je na HDD.

BD 18.08.2002 23:48

Re: BACKUP systemu

Cytat:

TeacMan napisa***322;(a)
Witam wszystkich, chcę sobie ułatwić życie i zrobić backup winshita żebym go nie musiał instalować po każdym zwisie(( . Jestem jednak kompletnie zielony w tej sprawie niewiem jeszcze ani jak ani czym (słyszałem że Symantek Ghost jest dobry). Wiem że niektóży z was robią backupy może mi poradzicie jaki progs jest najlebszy lub czym się różnnią, byłbym też wdzięczny za jakieś rady na co uważać itp.

do wykonania backupu windows z cala partycja mozesz uzyc:

Norton Ghosta - artykul na cdrinfo
Drive Image - niebawem bedzie rowniez o tym artykul

Oba sa bardzo dobre - dla poczatkujacych polecam Drive Image - lepszy interfejs i bardziej intyicyjny interfejs.