Powrót   Forum CDRinfo.pl > Przeszukaj fora



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Aktualnie wyświetlane wypowiedzi: od 1 do 25, wszystkich 38
Czas wyszukiwania 0.00 sekund(y).
Szukaj: Posty napisane przez: Niewiem
Forum: Humor 25.08.2005, 18:26
Odpow.: 11
Odsłon: 5,371
Napisany przez Niewiem
:]

Ludziom sie w glowach juz wywraca :rotfl:
Forum: DVD-Video 27.10.2003, 23:53
Odpow.: 621
Przyklejone: DVD2DVD-R Instrukcja
Odsłon: 473,259
Napisany przez Niewiem
ripam z obrzu plyty 1:1 z usunietym macrovision i...

ripam z obrzu plyty 1:1 z usunietym macrovision i regionem

sproboje raz jeszcze tylko mi pinnacle skoczy przerabiac to raz jeszcze sproboje tym programikiem...

a jeszcze jedno pytanko
Podczas...
Forum: DVD-Video 27.10.2003, 22:26
Odpow.: 621
Przyklejone: DVD2DVD-R Instrukcja
Odsłon: 473,259
Napisany przez Niewiem
a jak mi wyskakuje taki blad.. Authoring Failed...

a jak mi wyskakuje taki blad.. Authoring Failed to co mam robic ? ;]
Forum: Off topic 11.06.2003, 20:13
Odpow.: 212
Odsłon: 10,071
Napisany przez Niewiem
no to ja tez :P XP 1700+ 512 DDR GeForce 2...

no to ja tez :P
XP 1700+
512 DDR
GeForce 2 Ti
SB Life 5.1
CD Teac 40x
LiteON 40x12x48
DVD Teac 8x czy 4x nie pamietam :P
mysz optyczna
SyncMaster 755DFX << monitor
Forum: Off topic 11.06.2003, 20:02
Odpow.: 22
Odsłon: 1,202
Napisany przez Niewiem
niech sie *******a dupozjady, niech sie lepiej...

niech sie *******a dupozjady, niech sie lepiej zajma terrorystami i tym swoim ben ladenembo im w nastepny budynek *******na a wtedy jzu nie bede plakal tylko skal ze szczescia bo sie buce zamiast...
Forum: Napędy optyczne CD 10.03.2003, 02:13
Odpow.: 40
Odsłon: 6,333
Napisany przez Niewiem
A ja mam inne zdanie, Jak ktos nowy wchodzi na...

A ja mam inne zdanie, Jak ktos nowy wchodzi na forum to nei po to zeby szukac faq czytac czy cos bo o tym nie wie jakby wiedzial to by na forum nie wlazil i liczy na wasza pomoc. A ze wy wszytko...
Forum: Napędy optyczne CD 21.11.2002, 21:37
Odpow.: 11
Odsłon: 1,671
Napisany przez Niewiem
a skad wziasc te programy ? :) ja narazie...

a skad wziasc te programy ? :)
ja narazie czekan na polski rls ale lamki jeszcze nie wypuscily.. a jutro dostane od kolesia dzialajaca wersje... ***** od deviance dziala :)
Forum: Napędy optyczne CD 20.11.2002, 01:29
Odpow.: 1
Odsłon: 876
Napisany przez Niewiem
Newerwinter Nights PL

Czy ktos wie cos o zabezpieczeniach tej gry?Z tego co slyszalem ClonyXLL v2006 pokazuje ze zabezpieczenia nieznane... i dupa blada... ehhh polscy cracerzy sucks ale teraz nawet cloona nie zrobia ??...
Forum: Napędy optyczne CD 18.11.2002, 04:06
Odpow.: 3
Odsłon: 890
Napisany przez Niewiem
w ta sobote najtaniej bylo w Bicompie (mowie...

w ta sobote najtaniej bylo w Bicompie (mowie oczywiscie o gieldzie) za LiteOna 40x zaplacilem 265zl :/ .. to byla najwyzsza ora sie przesiac z teaca 8x ... chcialem kupic teaca ale kosztowal 365!...
Forum: Off topic 09.11.2002, 03:21
Odpow.: 3
Odsłon: 2,255
Napisany przez Niewiem
jak masz dial upa ew zmienne ip to sie rozlacz i...

jak masz dial upa ew zmienne ip to sie rozlacz i polacz z siecia a jak nie to pogadaj z siakims adminem... ew sciagnij co innego niz mIRC i sobie zmien hosta :P
Forum: Off topic 31.10.2002, 13:28
Odpow.: 2
Odsłon: 421
Napisany przez Niewiem
o coz tym /alles/ chodiz ? bo na drugim kanale...

o coz tym /alles/ chodiz ?
bo na drugim kanale tam gdzie cd i cd r wszytko ok obydwa dzialaja na dma tylko dysk cos pokrecill...

mam usunac jedne i drugi kontorelel?
a kontrolel sisa tez mam...
Forum: Off topic 30.10.2002, 20:51
Odpow.: 2
Odsłon: 421
Napisany przez Niewiem
Question Problem z DMA

Mam windowsa XP, Barracude 60GB
i od niedawna dziala ona w trybie PIO, mimo, ze ustawione jest ze ma dzialac w DMA, rebotowalem nawet i nic nie pomoglo... Help mi.... ustawialem na PIO, reboot DMA ,...
Forum: Napędy optyczne CD 12.10.2002, 11:27
Odpow.: 16
Odsłon: 1,198
Napisany przez Niewiem
Na gry z zabezpieczeniami starcza clone z...

Na gry z zabezpieczeniami starcza clone z wszystkimi ocjami zaznaczonymi :) - tak udalo mi sie nagrac kazda gre jaka mialem w tym wara3 i dziala bez plyty (war3 to oczywiscie backup - serio)
Forum: Off topic 10.10.2002, 00:19
Odpow.: 22
Odsłon: 1,567
Napisany przez Niewiem
nie ja nie jestem z Tychow - jestem z Bedzina a...

nie ja nie jestem z Tychow - jestem z Bedzina a to ten sam kierunek dlatego tak mnie ten zryczaltowany dostep interesuje
Forum: Off topic 10.10.2002, 00:17
Odpow.: 14
Odsłon: 530
Napisany przez Niewiem
heh faktycznie ale wafel ze mnie :-D

heh faktycznie ale wafel ze mnie :-D
Forum: Off topic 09.10.2002, 23:50
Odpow.: 22
Odsłon: 1,567
Napisany przez Niewiem
A Tychu to strefa kierunkowa 32 jaka firma tam...

A Tychu to strefa kierunkowa 32 jaka firma tam oferuje zryczaltowane polaczenie z siecia ? tj callback bez ograniczen ????
Forum: Off topic 09.10.2002, 23:48
Odpow.: 14
Odsłon: 530
Napisany przez Niewiem
Ja zadam bardziej proste pytanie... moze...

Ja zadam bardziej proste pytanie... moze oczywiste ale jednak, czy po zmianie plyty przeinstalowales system? jak nie to przeinstaluj i wszystko bedzie z hulac.. windowsy nie lubia jak im sie plyty...
Forum: Off topic 09.10.2002, 23:46
Odpow.: 10
Odsłon: 4,088
Napisany przez Niewiem
bo ja wiem czy ten TV out taki potrzebny ? ja go...

bo ja wiem czy ten TV out taki potrzebny ? ja go nie mam divixy ogladam na 17 i jakos zyje... inna sprawa ze nie mam telewizora w pokoju :)))
Forum: Off topic 09.10.2002, 23:41
Odpow.: 22
Odsłon: 1,567
Napisany przez Niewiem
Cala tajemnica twki w tych slowach PWr, student,...

Cala tajemnica twki w tych slowach PWr, student, akademik :))


i lacze nie jest 10Mbit tylko 100 heheh :)
Forum: Napędy optyczne CD 09.10.2002, 21:49
Odpow.: 39
Odsłon: 1,995
Napisany przez Niewiem
Bo ja wiem czy jest jakas roznica? ja nagrywam na...

Bo ja wiem czy jest jakas roznica? ja nagrywam na esperanzach i mi wszytko hula.. farba nie odpada jest git wyjatkiem sa OSy i Officy i takei inne wazne zeczy ktore pale na Verbatimach...
Forum: Napędy optyczne CD 09.10.2002, 21:34
Odpow.: 6
Odsłon: 767
Napisany przez Niewiem
Ustaw w Clone CD w ustawieniach wszytkie ptaszki...

Ustaw w Clone CD w ustawieniach wszytkie ptaszki ibedzie ci kazda plyte kopiowal na wiekszosci nagrywarek ja mam Teaca 8x i mi hula z securomami safe diskami i czego tam dusza zapragnie :)
Forum: Napędy optyczne CD 17.07.2002, 12:21
Odpow.: 13
Odsłon: 1,074
Napisany przez Niewiem
kiedys uzywalem takeigo virtuala od vcd bodajze...

kiedys uzywalem takeigo virtuala od vcd bodajze virtual drive.. niesty bylo to dawno ale wiem ze mial rozszerzenie vcd bo na osiedlu toczyl sie walka o jedne standart niektorzy mieli virtuala z fcda...
Forum: Napędy optyczne CD 17.07.2002, 12:15
Odpow.: 2
Odsłon: 595
Napisany przez Niewiem
Gwaracja TEAC'a

Mam małe pytanko kiedyś troszke hmm uszkodzilem tacke mojej nagrywarki - teac 8x bo byla otworzana a ja na luzko mialem plytke do nagrania.. i zachaczylem o tacke jak wstawalem. Teraz przy wysuwaniu...
Forum: Napędy optyczne CD 17.07.2002, 12:03
Odpow.: 31
Odsłon: 2,546
Napisany przez Niewiem
Re: Ustawienia Clona

zaznaczasz wszystkie mozliwe opcje i sie przgrywa
Forum: Napędy optyczne CD 14.07.2002, 19:34
Odpow.: 31
Odsłon: 2,546
Napisany przez Niewiem
udało się. zaznaczyłem wszytkie opcje w clonie...

udało się.
zaznaczyłem wszytkie opcje w clonie i gra się przegrała i co najważniejsze uruchomiła się - bez cracków na patchu 1.01b

PS
majonez wróć :) mam nadzieje że chociaż czasami zaglądasz :)
Aktualnie wyświetlane wypowiedzi: od 1 do 25, wszystkich 38

 
Teleport

Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 13:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions Inc.