Powrót   Forum CDRinfo.pl > Przeszukaj fora



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Aktualnie wyświetlane wypowiedzi: od 1 do 25, wszystkich 200
Czas wyszukiwania 0.02 sekund(y).
Szukaj: Posty napisane przez: loki7777
Forum: Off topic 15.02.2021, 18:03
Odpow.: 42
Odsłon: 1,887
Napisany przez loki7777
A moze zamiast robic zwroty to ta nadplate...

A moze zamiast robic zwroty to ta nadplate przeznaczyc na jakis cel(chore dziecko np.??), jak sie wszyscy zgodza na to?
Forum: Off topic 14.02.2021, 11:16
Odpow.: 42
Odsłon: 1,887
Napisany przez loki7777
Moze przypnijcie gdzies to na glownej stronie...

Moze przypnijcie gdzies to na glownej stronie forum bo w ogole tego nie widac.
Mnie tez prosze dopisac do listy.
Forum: Programy do nagrywania, testowania, diagnostyki 29.01.2021, 00:48
Odpow.: 6
Odsłon: 1,925
Napisany przez loki7777
Stad np....

Stad np. https://www.filehorse.com/download-nero-burning-rom/1012/
Forum: Komputery 23.01.2021, 16:25
Odpow.: 2,915
Odsłon: 486,874
Napisany przez loki7777
Wlasnie temu ja czaje sie na to E5570 ale 2,5k zl...

Wlasnie temu ja czaje sie na to E5570 ale 2,5k zl nie dam za cos takiego. Do 2k jeszcze moze(z matryca fhd, 8-16gb ramu, i7(4 rdzenie),reszta mniejsza o to ale w bdb stanie zewnetrznym i bateria ok...
Forum: Komputery 23.01.2021, 12:39
Odpow.: 2,915
Odsłon: 486,874
Napisany przez loki7777
Nie, ale ceny o 100% w gore poszly;)

Nie, ale ceny o 100% w gore poszly;)
Forum: Komputery 23.01.2021, 11:26
Odpow.: 2,915
Odsłon: 486,874
Napisany przez loki7777
No mi sie nie pali. Moge i rok czekac;) Ale...

No mi sie nie pali. Moge i rok czekac;)
Ale sytuacja pewnie taka sama jak z drukarkami.
Forum: Komputery 23.01.2021, 11:19
Odpow.: 2,915
Odsłon: 486,874
Napisany przez loki7777
Wiem. Ale z tego co widze to do 4k czesto hp sie...

Wiem. Ale z tego co widze to do 4k czesto hp sie trafiaja a tych to bym unikal.
Wiesz jak to jest tez bym wolal cos dobrego ale za sensowne pieniadze;)
Teraz z L502x jestem zadowolony a po wymianie...
Forum: Komputery 23.01.2021, 11:11
Odpow.: 2,915
Odsłon: 486,874
Napisany przez loki7777
Janusze biznesu tez sa. Ale akurat tych modeli,...

Janusze biznesu tez sa. Ale akurat tych modeli, ktore podalem nie widac....
Forum: Komputery 22.01.2021, 23:40
Odpow.: 2,915
Odsłon: 486,874
Napisany przez loki7777
Moze ciut nie ten temat ale szukam czegos co...

Moze ciut nie ten temat ale szukam czegos co zastapi Dell'a L502X - cos nowszego od E6530. Dobrze by bylo aby wspieral kompresje wideo - to juz chyba intel robi od 4 generacji. Cos i7 4 rdzenie, 15"...
Forum: Inne 09.01.2021, 14:12
Odpow.: 1
Odsłon: 738
Napisany przez loki7777
Okładki do gier Xbox One

Trafiło mi się kupić grę bez okładki i teraz chciałbym ja sobie wydrukować ale nie widzę prawie w ogóle okładek do gier z X1 tak jak to np. było z X360.

Czy da się je gdzieś pobrać?

Ewentualnie...
Forum: Gry na konsole 03.01.2021, 23:10
Odpow.: 68
Odsłon: 9,868
Napisany przez loki7777
Szkoda tylko ze meczyc trzeba sie z wiimote a nie...

Szkoda tylko ze meczyc trzeba sie z wiimote a nie da sie grac padem.
Pendrive tez sie sprawdzi do gier wbrew opinii w internecie. Do dysku 2,5" potrzebny bedzie kabelek typu Y bo inaczej wii u nie...
Forum: Gry na konsole 18.12.2020, 20:48
Odpow.: 15
Odsłon: 2,919
Napisany przez loki7777
Tak to "demo". Kupic mozesz na GOG i masz...

Tak to "demo".

Kupic mozesz na GOG i masz czas na zwrot 30 dni ale trzeba sprawdzic czy tej gry to tez dotyczy.
Forum: Gry na konsole 18.12.2020, 14:55
Odpow.: 15
Odsłon: 2,919
Napisany przez loki7777
Pewnie tragedii nie bedzie. Ale ja napisze tak:...

Pewnie tragedii nie bedzie. Ale ja napisze tak: pobierz demo.
Forum: Komputery 05.12.2020, 10:36
Odpow.: 1,993
Odsłon: 427,194
Napisany przez loki7777
Torrent Gigs 2005-2020 Strona będzie...

Torrent Gigs 2005-2020
Strona będzie funkcjonować do 2021-01-03 i znika bezpowrotnie.

Chociaz cos czuje, ze to nie koniec po sposobie w jaki ta wiadomosc zostala napsiana.
Forum: Komputery 30.11.2020, 15:28
Odpow.: 6
Odsłon: 582
Napisany przez loki7777
Nie ma tragedii jakbys mial 4 dolary zaplacic za...

Nie ma tragedii jakbys mial 4 dolary zaplacic za 1PC
Forum: Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software 16.11.2020, 20:54
Odpow.: 34
Odsłon: 2,097
Napisany przez loki7777
Tak. To to samo.

Tak. To to samo.
Forum: Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software 13.11.2020, 21:39
Odpow.: 34
Odsłon: 2,097
Napisany przez loki7777
Cofnieta;)

Cofnieta;)
Forum: Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software 13.11.2020, 19:11
Odpow.: 34
Odsłon: 2,097
Napisany przez loki7777
O misiozol - on jest modem - moze bedzie mogl;)

O misiozol - on jest modem - moze bedzie mogl;)
Forum: Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software 13.11.2020, 19:05
Odpow.: 34
Odsłon: 2,097
Napisany przez loki7777
Chyba Erase Delays Napisz do miska to moze...

Chyba Erase Delays

Napisz do miska to moze usunie;)
Forum: Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software 13.11.2020, 18:55
Odpow.: 34
Odsłon: 2,097
Napisany przez loki7777
Ty sie zastanow co klikasz bo mi dales negatywna...

Ty sie zastanow co klikasz bo mi dales negatywna opinie:)

Nie marnuj czasu. Pewnie duzo to i tak nie da a grzac i tak sie bedzie grzal.
Forum: Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software 13.11.2020, 18:27
Odpow.: 34
Odsłon: 2,097
Napisany przez loki7777
Ja mam ta przejsciowke SATA-ATA (wlasciwie to...

Ja mam ta przejsciowke SATA-ATA (wlasciwie to przerobka NA https://www.aliexpress.com/item/32885938115.html cos takiego, kolega wyzej chyba tez to ma i polecal) i po pierwsze dysk 750gb po drugie...
Forum: Napędy optyczne DVD 24.10.2020, 22:39
Odpow.: 168
Przyklejone: [FAQ] Adapter IDE--->SATA
Odsłon: 39,647
Napisany przez loki7777
Widze ze cena z lekka zabija.

Widze ze cena z lekka zabija.
Forum: Kupię/Sprzedam/Zamienię 23.10.2020, 12:56
Odpow.: 11
Odsłon: 1,650
Napisany przez loki7777
Ty sie kurcze smiej a kumplowi walnela karta...

Ty sie kurcze smiej a kumplowi walnela karta chyba mniej niz tydzien po gwarancji:) Producenci robia buble aby tylko wytrzymaly do konca gwarancji, nie daj Boze jakby zepsula sie miesiac przed....
Forum: Off topic 10.10.2020, 18:21
Odpow.: 18,586
Odsłon: 1,622,854
Napisany przez loki7777
Nie bedziemy sie spierac ale ja widze to inaczej...

Nie bedziemy sie spierac ale ja widze to inaczej i do plaskozimcow nie naleze:)
Licza zachorowan na grype rosnie bo pogoda juz nie taka jak latem, po drugie rosnie bo sie wiecej testow robi( i to...
Forum: Off topic 10.10.2020, 15:06
Odpow.: 18,586
Odsłon: 1,622,854
Napisany przez loki7777
https://www.youtube.com/watch?v=W4PuvmWqp4k&featur...

https://www.youtube.com/watch?v=W4PuvmWqp4k&feature=emb_title tak dla ciekawskich odnosnie WHO i covid19:)
Aktualnie wyświetlane wypowiedzi: od 1 do 25, wszystkich 200

 
Teleport

Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 11:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions Inc.