Powrót   Forum CDRinfo.pl > Przeszukaj fora



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Aktualnie wyświetlane wypowiedzi: od 1 do 25, wszystkich 200
Czas wyszukiwania 0.02 sekund(y).
Szukaj: Posty napisane przez: misiozol
Forum: Homebrew dzisiaj, 14:27
Odpow.: 15
Odsłon: 459
Napisany przez misiozol
Szczeze powiedziawszy to nie chce mi sie...

Szczeze powiedziawszy to nie chce mi sie rozbebeszac konsoli dla zasady, pewno gdyby nie to ze juz jest chip to bym i zainstalowal mechapwn ;)
Forum: Homebrew dzisiaj, 11:57
Odpow.: 15
Odsłon: 459
Napisany przez misiozol
No wiec juz pisze, chip to byla moja fanaberia na...

No wiec juz pisze, chip to byla moja fanaberia na zasadzie "bo chcem" realnie patrzac zbednie wydane 5zl i kupa roboty lol2 . No ale patrzac teraz ze jest chip to mechapwn zbedne bo chip poprawnie...
Forum: Homebrew wczoraj, 20:45
Odpow.: 15
Odsłon: 459
Napisany przez misiozol
Tylko po co wywazac otwarte drzwi mogac...

Tylko po co wywazac otwarte drzwi mogac uruchamiac wszystko z hdd ? To wszystko to kalectwo dla mnie, skoro mam wywalic chip tylko po to zeby paczowac gry ? Gdzie tu sens i logika skoro chip mi to...
Forum: Homebrew wczoraj, 16:13
Odpow.: 15
Odsłon: 459
Napisany przez misiozol
No tak tylko jaki jest sens paczowania bios do...

No tak tylko jaki jest sens paczowania bios do DTL majac chip, nie za bardzo widze co by to wnioslo do konsoli, no chyba ze cos mi umyka ? Dodatkowo musze paczowac jeszcze CD/DVD do tego , gdzie...
Forum: Homebrew wczoraj, 14:06
Odpow.: 15
Odsłon: 459
Napisany przez misiozol
Tylko tak sie zastanawiam jaki jest sens skoro...

Tylko tak sie zastanawiam jaki jest sens skoro mam chipa w tej konsoli :D a dwa mam HDD i browser 2.0 wsio idzie z hdd i tak ;)
Forum: Homebrew wczoraj, 13:28
Odpow.: 15
Odsłon: 459
Napisany przez misiozol
No to kupa bo mam 3xxxx i 5xxxx , ale mam...

No to kupa bo mam 3xxxx i 5xxxx , ale mam limitowana wersje 75xxx w kolorze rozowym razem z kontrolerami i pudelkiem ale niechce mi sie wykopywac ze strychu dla zabawy.
Forum: Homebrew wczoraj, 12:10
Odpow.: 15
Odsłon: 459
Napisany przez misiozol
Wyjasnij mi, paczujesz konsole do DTL i ci...

Wyjasnij mi, paczujesz konsole do DTL i ci backupy odpala bez chipa ps1/ps2 ?
Forum: Off topic 05.04.2021, 09:35
Odpow.: 14,772
Odsłon: 2,058,681
Napisany przez misiozol
Nie wygrasz panie :nie: lepiej po dobroci isc...

Nie wygrasz panie :nie: lepiej po dobroci isc spac :taktak:
Forum: Off topic 03.04.2021, 08:22
Odpow.: 14,772
Odsłon: 2,058,681
Napisany przez misiozol
Eee tam, kac predzej :P

Eee tam, kac predzej :P
Forum: Off topic 30.03.2021, 21:08
Odpow.: 820
Odsłon: 22,047
Napisany przez misiozol
Ja tez mam to cwane guwno co to sobie samo...

Ja tez mam to cwane guwno co to sobie samo zczytuje, wlasnie zmienialem dostawce pradu i typ jakis ciapaty ledwo gadajacy po englisz gada mi ze ja mam takie cudo smart i mnie przekieruje do oddzialu...
Forum: Off topic 30.03.2021, 09:10
Odpow.: 166
Odsłon: 36,453
Napisany przez misiozol
100latek toast2:party:

100latek toast2:party:
Forum: Homebrew 21.03.2021, 09:04
Odpow.: 3
Odsłon: 505
Napisany przez misiozol
fajna ciekawostka dzieki ;)

fajna ciekawostka dzieki ;)
Forum: Off topic 18.03.2021, 16:09
Odpow.: 14,772
Odsłon: 2,058,681
Napisany przez misiozol
A co to za wozek ?

A co to za wozek ?
Forum: Off topic 17.03.2021, 10:53
Odpow.: 14,772
Odsłon: 2,058,681
Napisany przez misiozol
O to, wlasnie to.

O to, wlasnie to.
Forum: Off topic 16.03.2021, 21:18
Odpow.: 14,772
Odsłon: 2,058,681
Napisany przez misiozol
Nic nie jest wieczne, popsuje sie a wtedy tylko...

Nic nie jest wieczne, popsuje sie a wtedy tylko wymiana.
Forum: Off topic 16.03.2021, 10:38
Odpow.: 14,772
Odsłon: 2,058,681
Napisany przez misiozol
Ja tam ciagle lutuje :szczerb: , a tak na...

Ja tam ciagle lutuje :szczerb: , a tak na powaznie bez odpowiedniego sprzetu to na dzien dzisiejszy transformatorowa lutownica to zabytek, jest obecnie taka miniaturyzacja ze graniczy to z ludzkimi...
Forum: Off topic 11.03.2021, 15:42
Odpow.: 188
Odsłon: 59,126
Napisany przez misiozol
Ja kupilem takie cacko nawet fajnie to dziala...

Ja kupilem takie cacko nawet fajnie to dziala https://www.aliexpress.com/item/4000761466797.html
(https://www.aliexpress.com/item/4000761466797.html)

...
Forum: Komputery 09.03.2021, 20:58
Odpow.: 2
Odsłon: 301
Napisany przez misiozol
Mam doswiadczenie, przerobilem kilka takich...

Mam doswiadczenie, przerobilem kilka takich pudelek i mozna na ten temat encyklopedie napisac wiesz jak mnie znalezc nie chce mi sie tyle pisac bo zabraknie strony :D
Forum: Napędy optyczne Blu-ray, Ultra HD Blu-ray, HD DVD 27.02.2021, 17:08
Odpow.: 57
[Mini Test] LG BH16NS55
Odsłon: 27,197
Napisany przez misiozol
Wystarczy ze zanaczysz aby pamietalo twoje...

Wystarczy ze zanaczysz aby pamietalo twoje logowanie w opcjach, bo inaczej wygasa sesja jak sie guzdrasz piszac :P
Forum: Homebrew 27.02.2021, 09:37
Odpow.: 48
Odsłon: 14,176
Napisany przez misiozol
Zgadza sie /\ do tego modowany obraz z browser...

Zgadza sie /\ do tego modowany obraz z browser 2.0 i wszystko dziala z HDD nie potrzeba jakis magicznych kart ;)
Forum: Homebrew 26.02.2021, 01:04
Odpow.: 48
Odsłon: 14,176
Napisany przez misiozol
Jaki model PS2 ?

Jaki model PS2 ?
Forum: Off topic 23.02.2021, 19:43
Odpow.: 8
Odsłon: 477
Napisany przez misiozol
Nie :P w sensie alfanumeryczne zapisane na...

Nie :P w sensie alfanumeryczne zapisane na kartce/wydrukowane :taktak:
Forum: Off topic 23.02.2021, 06:19
Odpow.: 8
Odsłon: 477
Napisany przez misiozol
Nie wiem, nie znam, nie potrzebuje :P , mi...

Nie wiem, nie znam, nie potrzebuje :P , mi wystarczy kartka w domu :P:P
Forum: Gry 22.02.2021, 12:14
Odpow.: 29
Odsłon: 3,074
Napisany przez misiozol
Absolutnie masz racje przeszedlem i sie zgadzam.

Absolutnie masz racje przeszedlem i sie zgadzam.
Forum: Napędy optyczne Blu-ray, Ultra HD Blu-ray, HD DVD 20.02.2021, 22:35
Odpow.: 57
[Mini Test] LG BH16NS55
Odsłon: 27,197
Napisany przez misiozol
Zyje a co ma nie zyc :P , piszesz do danej osoby...

Zyje a co ma nie zyc :P , piszesz do danej osoby to czekaj az sie odezwie .
Aktualnie wyświetlane wypowiedzi: od 1 do 25, wszystkich 200

 
Teleport

Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 17:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions Inc.