Powrót   Forum CDRinfo.pl >



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Aktualnie wyświetlane wypowiedzi: od 1 do 25, wszystkich 47
Czas wyszukiwania 0.00 sekund(y).
Szukaj: Posty napisane przez: leff
Forum: DVD-Video 16.04.2004, 12:08
Odpow.: 2
Odsłon: 725
Napisany przez leff
Nie jest to sprawa dvd2svcd tylko CCE to samo...

Nie jest to sprawa dvd2svcd tylko CCE
to samo ograniczenie ma TMPGenc nie potrafi zapisać muzy w AC3 w ziazku z tym pozwole się podpiąć pod topik i również zapytać:
Jak wcisnąć ac3 do juz...
Forum: Off topic 14.04.2004, 13:13
Odpow.: 9
Odsłon: 1,624
Napisany przez leff
Jest to krążek dla "serwisantów" i jak sama nazwa...

Jest to krążek dla "serwisantów" i jak sama nazwa wskazuje służy do preinstalacji (pierwszej -szybkiej- instalacji) systemu na nowych kompach [instalowana jest wersja "uboga" - ze sterownikami...
Forum: Napędy optyczne DVD 14.04.2004, 12:47
Odpow.: 9
Odsłon: 966
Napisany przez leff
Rzeczywiście w 6 to nie działa (w 5 działało jak...

Rzeczywiście w 6 to nie działa (w 5 działało jak pamiętam)

Osobiście nie wiem czy to coś da jeżeli chcesz coś zmienić z tym paskiem to plik/preferencje/(zakładka)ustawienia ogólne i info dotyczące...
Forum: Napędy optyczne DVD 14.04.2004, 12:21
Odpow.: 8
Odsłon: 1,166
Napisany przez leff
Wersja platinum to nie wszystko trzeba mieć...

Wersja platinum to nie wszystko trzeba mieć jeszcze odpowiedni kod (klucz) który "uruchamia" mozliwości odtwarzania DTS i innych.

Po uruchomieniu playera na ekranie wstępnym pojawiają się opis czy...
Forum: Napędy optyczne DVD 14.04.2004, 11:33
Odpow.: 9
Odsłon: 966
Napisany przez leff
Najprościej prawy klawisz myszki na tym pasku i...

Najprościej prawy klawisz myszki na tym pasku i zaznacz 700MB
Forum: Napędy optyczne DVD 07.04.2004, 13:12
Odpow.: 9
Odsłon: 966
Napisany przez leff
A jaki masz dokładnie komunikat? Może coś w tym...

A jaki masz dokładnie komunikat?
Może coś w tym stylu:
"Brak miejsca na dysku - czy po nagraniu zamknąć sesję(ewentualnie cd)"

Jeżeli coś w tym stylu to zapewne nagrywasz krążek z obcją...
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 31.03.2004, 07:42
Odpow.: 3
Odsłon: 1,466
Napisany przez leff
Właściwie to nie za bardzo rozumiem co chcesz...

Właściwie to nie za bardzo rozumiem co chcesz zrobić nagrać na płytę obraz czy do wirtualnego napędu?
Po analizie dpm tworzą sie dwa pliki jeden z obrazem a drugi z zapisem "struktury"

Jeżeli nie...
Forum: DVD-Video 23.03.2004, 08:15
Odpow.: 5
Odsłon: 1,049
Napisany przez leff
Podobno zmiana języka z polskiego na angielski...

Podobno zmiana języka z polskiego na angielski też cos pomaga ale nie sprawdzałem. (- gdzieś na forum ktos o tym pisał)

Co do formatów cvcd i kvcd to przyznam ze nie wiem o co chodzi...
Forum: DVD-Video 12.03.2004, 12:13
Odpow.: 12
Odsłon: 3,012
Napisany przez leff
Po takiej operacji otrzymuje dwa VOB (należy...

Po takiej operacji otrzymuje dwa VOB (należy zwrócić uwagę podczas descryptowania) na nadawanie nazw - by były inne

Odtworzyć to można wszystkim np.vpleyerem czy samymi programowymi odtwarzaczami...
Forum: DVD-Video 12.03.2004, 12:01
Odpow.: 12
Odsłon: 3,012
Napisany przez leff
Nie wiem czy jeszcze cie zadowoli wypowiedz (tak...

Nie wiem czy jeszcze cie zadowoli wypowiedz (tak późno) ale (pisze z pamięci bo descryptera mam w domu):

wkładam płyte dvd do cztynika i uruchamiam dvddescryptora
określam bodjaże w tools i...
Forum: DVD-Video 12.03.2004, 11:10
Odpow.: 5
Odsłon: 1,049
Napisany przez leff
błędny komunika w rzeczywistości jest to...

błędny komunika
w rzeczywistości jest to związane z nieobsługiwanym przez Nero kodekiem w którym jest spakowany divx
pod svcd najlepiej jak jest (dla nero) mepeg2 w rozdzielczości (teraz nie...
Forum: DVD-Video 25.02.2004, 15:06
Odpow.: 7
Odsłon: 1,132
Napisany przez leff
Najlepiej poszukaj programu do autoringu DVD tam...

Najlepiej poszukaj programu do autoringu DVD tam stwórz własny DVD z własnymi filmami (przy okazji menu by to w miarę łatwo obsługiwać) i wypal.

Nie mam nagrywarki dvd ale przez przypadek...
Forum: Napędy optyczne DVD 25.02.2004, 14:44
Odpow.: 8
Odsłon: 996
Napisany przez leff
Wielkie dzieki :) :) :) że też sam na to nie...

Wielkie dzieki :) :) :)
że też sam na to nie wpadłem:)
no przecież :)

jeszcze raz dzięki
Forum: Napędy optyczne DVD 25.02.2004, 14:13
Odpow.: 3
Odsłon: 1,579
Napisany przez leff
A co do drugiej sprawy z zakłuceniami radio i...

A co do drugiej sprawy z zakłuceniami radio i kiepska jakościa vizji to proponuje sprawdzić sygnał z kabla
w sumie sam pomiar poziomu napięcia nie wystarczy przydał by sie troche lepszy sprzęt. Ale...
Forum: Napędy optyczne DVD 25.02.2004, 13:34
Odpow.: 8
Odsłon: 996
Napisany przez leff
Sorki że sie podłączam pod ten topik ale mam...

Sorki że sie podłączam pod ten topik
ale mam podobny (żeby nie powiedzieć ten sam) problem

Za pomoca DVD descrypter'a "ripuje" film z DVD który jest w 5 VOB'ach
do jednego pliku VOB
wszystko...
Forum: DVD-Video 25.02.2004, 13:09
Odpow.: 12
Odsłon: 3,012
Napisany przez leff
Dzięki bardzo za wyjaśnienia

Dzięki bardzo za wyjaśnienia
Forum: DVD-Video 24.02.2004, 15:06
Odpow.: 12
Odsłon: 3,012
Napisany przez leff
Dzięki za informacje Mam jeszcze jedno...

Dzięki za informacje

Mam jeszcze jedno pytanie a nie chcę zaśmiecać forum topikami może mało ambitnymi

Który kodek audio gwarantuje najwyższa jakośc
mpeg layer I, mpeg layer II czy linear PCM...
Forum: DVD-Video 24.02.2004, 09:47
Odpow.: 12
Odsłon: 3,012
Napisany przez leff
O właśnie.. Dużo mi to wyjaśniło. Dzięki bardzo ...

O właśnie.. Dużo mi to wyjaśniło. Dzięki bardzo

Niestety przejżałem wszystkie (tak myślę) artykuły na divx.pl i odpowiedzi na moje pytanie nie znalazłem.

Mimo wszystko tpmenc (nie pamiętam jak...
Forum: DVD-Video 24.02.2004, 08:54
Odpow.: 12
Odsłon: 3,012
Napisany przez leff
z DVD na VCD (ac3)

szukałem po forum i nie wiem czy mi nie wpadło w oko czy nie zrozumiałem za dobrze i dalej mam "lukę" w wiedzy :) dotyczącą tematu topiku.

Potrafię już zgrać z DVD :) i video (vob) i audio (ac3)...
Forum: DVD-Video 23.02.2004, 13:25
Odpow.: 5
Odsłon: 898
Napisany przez leff
Wersja bez plusa (z nowego tpempeg) jest trochę...

Wersja bez plusa (z nowego tpempeg) jest trochę ograniczona. Wejdz na strone producenta to zobaczysz różnicę poza tym bez rejestracji po jakimś czasie też sie coś wyłącza więc warto też zarejestrować...
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 23.02.2004, 13:01
Odpow.: 9
Odsłon: 1,086
Napisany przez leff
Spróbuj z emulacja np w alcoholu. Powłączaj...

Spróbuj z emulacja np w alcoholu.

Powłączaj wszystkie możliwe emulacje i uruchom płytkę.
Forum: DVD-Video 02.02.2004, 10:07
Odpow.: 14
Odsłon: 2,772
Napisany przez leff
Więc Vplayer z plikami w formacie VCD (z płyty -...

Więc Vplayer z plikami w formacie VCD (z płyty - nie pamiętam teraz rozszerzenia) Wydłuża pionowo obraz pozostawiajac po prawej i lewej stronie minimum centymetrowy margines (podobnie do pan scan ale...
Forum: DVD-Video 30.01.2004, 13:46
Odpow.: 14
Odsłon: 2,772
Napisany przez leff
Widzę że w końcu niektórzy zrozumieli o co mi...

Widzę że w końcu niektórzy zrozumieli o co mi chodzi.

Za wszystkie odpowiedzi dziękuje :)

Właśnie!!! najbardziej by mi chodziło (ktoś juz wspomniał) o coś takiego jak jest na oryginalnych VCD a...
Forum: DVD-Video 29.01.2004, 13:25
Odpow.: 14
Odsłon: 2,772
Napisany przez leff
Ale czy działa z płyty? Niemniej dzięki za...

Ale czy działa z płyty?

Niemniej dzięki za informacje

Ps PowerDVD i WinDVD też maja opcje automatycznego włączania (się) kiedy zauważą płyte w napędzie. Ale mi chodzi o oddtwarzacz który...
Forum: DVD-Video 28.01.2004, 15:10
Odpow.: 14
Odsłon: 2,772
Napisany przez leff
Nie wiem czy mnie źle zrozumiałeś czy to...

Nie wiem czy mnie źle zrozumiałeś czy to zamierzone

Nie chodzi mi o odtwarzacz który musi być zainstalowany na kompie tylko o taki który uruchamia sie bezpośrednio z płyty i od razu odtwarza film...
Aktualnie wyświetlane wypowiedzi: od 1 do 25, wszystkich 47

 
Teleport

Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 18:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions Inc.