Powrót   Forum CDRinfo.pl >



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Aktualnie wyświetlane wypowiedzi: od 1 do 25, wszystkich 200
Czas wyszukiwania 0.00 sekund(y).
Szukaj: Posty napisane przez: M@X
Forum: Film i Muzyka 09.11.2019, 16:29
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Byłem na premierze. 10/10. Ledger w...

Byłem na premierze.

10/10.

Ledger w trumnie kwiczy, że wreszcie ktoś zrobił to lepiej.
Forum: Film i Muzyka 04.10.2017, 15:38
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Zaczęło się od iOS 11, wcześniej OK. W Safari na...

Zaczęło się od iOS 11, wcześniej OK. W Safari na MacOS High Sierra cudzysłowy wstawiają się poprawnie : " "
Forum: Film i Muzyka 03.10.2017, 04:19
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Wszyscy poszli „bo Vega”, ale zniesmaczonych...

Wszyscy poszli „bo Vega”, ale zniesmaczonych po wyjściu było więcej. Reżyser chwali się drugim najlepszym otwarciem, ale na kolejny film po zobaczeniu tego czegoś już nie pójdę. I nie tylko ja.
...
Forum: Film i Muzyka 02.10.2017, 15:33
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Byłem na "Botoksie". Nie idźcie na to. To bardzo...

Byłem na "Botoksie". Nie idźcie na to. To bardzo zły film jest.

Bardzo dobrzy aktorzy zagrali do bardzo złego scenariusza.
Forum: Film i Muzyka 04.11.2016, 17:57
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Vega robi kino po amerykańsku. Nie pssuje tutaj i...

Vega robi kino po amerykańsku. Nie pssuje tutaj i wie to sądzę. Ale robi przynajmniej sgodnie z sumieniem. Ja jakoś wszystko rozumiem, łącznie z szeptaną przez Zupę pieśnią chrześcijańską, która...
Forum: Film i Muzyka 04.11.2016, 14:44
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Gadacie jak mój jeden znajomy. Może to kwestia...

Gadacie jak mój jeden znajomy. Może to kwestia głośników i poziomu głośności z jakich korzystanie? U mnie na Z-5500 jest zrozumiałe. Połowa skali, żeby sąsiedzi tez mogli pooglądać. ;-P

Wysłane z...
Forum: Film i Muzyka 04.11.2016, 06:32
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
W przyszłą sobotę idę na trzeciego Pitbulla,...

W przyszłą sobotę idę na trzeciego Pitbulla, nilet już kupiłem. Szczerze mówiac po części drugiej i trailerze nie mogę się doczekać!

Ciekawostka - część drugą obejrzałem kompletnym przypadkiem,...
Forum: Film i Muzyka 29.09.2016, 18:44
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Skrot od "redaktor".

Skrot od "redaktor".
Forum: Film i Muzyka 29.09.2016, 12:08
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Widzialem fragmenty u red. Wojewodzkiego gdy...

Widzialem fragmenty u red. Wojewodzkiego gdy opowiadali o tym filmie A. Seweryn i D. Ogrodnik. Chce to koniecznie zobaczyc!
Forum: Film i Muzyka 26.09.2016, 17:07
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Wojciech Smarzowski nie mial w karierze zlego...

Wojciech Smarzowski nie mial w karierze zlego filmu, takze ja czekam z niecierpliwoscia! :spoko:
Forum: Film i Muzyka 11.05.2016, 09:29
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Jak znajde to i moze ;-).

Jak znajde to i moze ;-).
Forum: Film i Muzyka 11.05.2016, 08:49
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
To jak najbardziej JEST film. Zapoznaj sie z...

To jak najbardziej JEST film. Zapoznaj sie z definicja slowa "Etiuda" ;-). Robilem cos takiego pare razy w zyciu.

Dzieki za link. Szalenie inspirujace! :spoko:
Forum: Film i Muzyka 27.04.2016, 20:39
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Nie, nie ogladne. Brzydze sie. Jak jest cisnienie...

Nie, nie ogladne. Brzydze sie. Jak jest cisnienie to pojde do kina. Wyroslem juz z jakosci papieru toaletowego...
Forum: Film i Muzyka 27.04.2016, 17:01
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Teraz wyszlo, ze da sie ogladac ;-). Gimbaza...

Teraz wyszlo, ze da sie ogladac ;-). Gimbaza oglada kinowki na monitorach. Ja nie lubie jak mi sie zestaw 5.1 i telewizor nudza ;-)
Forum: Film i Muzyka 27.04.2016, 04:14
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Deadpool. E-PIC-KIE! Dawno sie tak nie...

Deadpool.

E-PIC-KIE!

Dawno sie tak nie usmialem! :hahaha:

Na cale szczescie dostal kategorie "R". I jest to dokladnie ten Deadpool, ktorego znam z komiksow i gier wideo - nienormalny,...
Forum: Film i Muzyka 24.01.2016, 07:37
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
:taktak: Dno i kilo mulu. "Misja Afganistan"...

:taktak:

Dno i kilo mulu. "Misja Afganistan" byla o niebo lepsza w zakresie tej samej tematyki...
Forum: Film i Muzyka 29.12.2015, 22:30
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
:spoko: Tez czekam na premiere i zamierzam...

:spoko:

Tez czekam na premiere i zamierzam wybrac sie do kina ;-)!
Forum: Film i Muzyka 14.03.2015, 11:28
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Obejrzalem "Obywatela" w rezyserii Jerzego...

Obejrzalem "Obywatela" w rezyserii Jerzego Stuhra.

Przyjemne to. Lekko absurdalny klimat w rodzaju "Rejsu" Piwowskiego, wedrowka przez zycie troche jak u Marka Koterskiego we "Wszyscy jestesmy...
Forum: Film i Muzyka 15.01.2015, 16:00
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Akira?

Akira?
Forum: Film i Muzyka 17.12.2014, 17:33
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Wiem, ale wiesz jak jest z debiutami. Nikt nie...

Wiem, ale wiesz jak jest z debiutami. Nikt nie chce dofinansowac, tniesz koszty, robisz na cyfrze itd.
Forum: Film i Muzyka 17.12.2014, 07:47
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
"Hardkor disko". Udany debiut skoniecznego. Ostry...

"Hardkor disko". Udany debiut skoniecznego. Ostry off za niecale sto tysiecy. Jesli ktos ma narzekac, ze apolacy potrafia robic tylko dramaty to niech da sobie spokoj.

Dla mnie duza czesc filmu...
Forum: Film i Muzyka 12.10.2014, 20:17
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Wrocilem z "Bogow". Mistrzostwo na poziomie...

Wrocilem z "Bogow". Mistrzostwo na poziomie swiatowym. Zloty Lew za role glowna to zdecydowanie za malo (Kot przeszedl samego siebie - jakbym widzial Relige), za to za scenariusz to przesada. Od...
Forum: Film i Muzyka 16.09.2014, 17:39
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Nie robi sie zdjec? Mlody jestes :-P...

Nie robi sie zdjec? Mlody jestes :-P...
Forum: Film i Muzyka 16.09.2014, 16:48
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Kolega DarkSlide97 podpadl. Nie chce dac zdjecia...

Kolega DarkSlide97 podpadl. Nie chce dac zdjecia cyckow.
Forum: Film i Muzyka 14.09.2014, 17:19
Odpow.: 4,403
Odsłon: 737,557
Napisany przez M@X
Masz mnie - na cokolwiek od Bareji pisze sie bez...

Masz mnie - na cokolwiek od Bareji pisze sie bez reszty, a "Alternatywy" to wrecz obowiazek!
Aktualnie wyświetlane wypowiedzi: od 1 do 25, wszystkich 200

 
Teleport

Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 03:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions Inc.