Powrót   Forum CDRinfo.pl >



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Aktualnie wyświetlane wypowiedzi: od 1 do 25, wszystkich 218
Czas wyszukiwania 0.01 sekund(y).
Szukaj: Posty napisane przez: makaron
Forum: Hardware 17.07.2011, 12:37
Odpow.: 31
Odsłon: 29,043
Napisany przez makaron
Leci temat PS3 , piszesz o płytach do PS2 nie...

Leci temat PS3 , piszesz o płytach do PS2 nie wspominając o tym... Reszta konsol w tym PS2x3 mam sprawne. następnym razem dodaj o jakich płytach piszesz.
Forum: Hardware 15.07.2011, 16:24
Odpow.: 31
Odsłon: 29,043
Napisany przez makaron
Hmm nie widziałem że aż tak potaniały - myślałem...

Hmm nie widziałem że aż tak potaniały - myślałem że to koszt z 100-150zł. Będe musiał zapodać płytę bo szkoda mi rozbierać moją sprawną (jeszcze coś jej się stanie i wtedy będzie gorączkowo:)
Forum: Hardware 07.07.2011, 10:45
Odpow.: 2
Odsłon: 5,184
Napisany przez makaron
Tez posiadam Wii/PS3 VGA Cable, jednak nie...

Tez posiadam Wii/PS3 VGA Cable, jednak nie MayFlash (niepamietam, kabel w PL) ale to to byl chyba logitecha. Obraz na Acer Predator G24 (fakt nie CTR) jest bardzo dobry. Slyszalem o roznych smugach...
Forum: Hardware 04.07.2011, 10:19
Odpow.: 31
Odsłon: 29,043
Napisany przez makaron
Jasne jak miejsce gdzie plecy traca swoja...

Jasne jak miejsce gdzie plecy traca swoja szlachetna nazwe.
ROzkrecilem i nasmarowalem - nic to nie dalo.
Wydaje mi-sie ze ten dzwiek jest w kazdej konsoli tylko z racji poprawnego startu jest nie...
Forum: Hardware 29.06.2011, 10:12
Odpow.: 31
Odsłon: 29,043
Napisany przez makaron
Jak juz napisalem konsola dziala przez ok 3-4sec...

Jak juz napisalem konsola dziala przez ok 3-4sec wiec jakiekolwiek nagrzanie nie wchodzi w gre. Jest walnieta jakas czesc - pewnie bedzie to plyta ale jak juz wpomnialem konsola zaliczyla upadek na...
Forum: Hardware 27.06.2011, 09:56
Odpow.: 31
Odsłon: 29,043
Napisany przez makaron
Mam ten sam problem. U mnie konsola spadla na...

Mam ten sam problem. U mnie konsola spadla na podloge podczas gdy byla wlaczaona.
Wlczam konsole , piknie, pokaze sie zielone swiatlo, potem na ulamek sekundy zolte i przechodzi w mrygajace...
Forum: Homebrew 07.03.2011, 10:50
Odpow.: 6
Odsłon: 3,436
Napisany przez makaron
Reinstalowalem - to samo i ponownie przebudowalem...

Reinstalowalem - to samo i ponownie przebudowalem i dziala:)
Mam widoczny wzrost (czyt mniej czekam - prawie nic). Jest jak na samym poczatku - w menu czekam po 1-2sec (bylo 4-5) a w PSstore ok...
Forum: Homebrew 02.03.2011, 09:52
Odpow.: 6
Odsłon: 3,436
Napisany przez makaron
Zrobilem przebudowe baz danych (niemialem czasu...

Zrobilem przebudowe baz danych (niemialem czasu reinstalowac FW) i mam to samo.
Moze dlatego ze mam duzo demek, filmow itp ale to zaczelo sie dziac zaraz po tym felernym 3.56.
Forum: Homebrew 01.03.2011, 15:42
Odpow.: 6
Odsłon: 3,436
Napisany przez makaron
PS3 3.56 i zawiechy

Witam,
Niedawno updatowalem moja PS3 do 3.56. Konsola nigdy nie byla i nie bedzie modowana. Zaraz po updacie zaczela lapac zawiechy tzn jak wychodze z jakiegos submenu lub gdy puszczam bajki na...
Forum: Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole 12.04.2009, 23:53
Odpow.: 383
Odsłon: 494,143
Napisany przez makaron
.....masz racje Berion:). Ja myslalem ze kreon...

.....masz racje Berion:). Ja myslalem ze kreon sluzy do modyfikowwania obrazow (he) a nie flash napedu.
Mozesz dac jakis link z wiecej info jak i co gdyz niewiem jak zaczac to robic - wszedzie ...
Forum: Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole 12.04.2009, 15:57
Odpow.: 383
Odsłon: 494,143
Napisany przez makaron
Witam, Co to znaczy że nie mogę skopiować ...

Witam,
Co to znaczy że nie mogę skopiować mojego Bioshocka (orginał który się ładnie tnie) i Xobx Backup Creator 2.8 widzi go jako 5.32MB i przycisk START jest nieaktywny, ale gdy włożę Backup Army...
Forum: Hardware 12.04.2009, 15:43
Odpow.: 11
Odsłon: 5,304
Napisany przez makaron
Skończyłem....... nie udało się i się udało. ...

Skończyłem....... nie udało się i się udało.
Udało się zrobić to programem R-Drive Image (bit po bicie) i konsola poprawnie wykryła dysk lecz niepoprawnie obliczyła wolne miejsce (podała je z...
Forum: Hardware 10.04.2009, 00:43
Odpow.: 11
Odsłon: 5,304
Napisany przez makaron
Ok dziś zacząłem backup normalny ..........ponad...

Ok dziś zacząłem backup normalny ..........ponad 2h.....więc jutro zrobie tak jak mówiłem z drugim trybem.
Pytanie.
Czy ten upload na server co pisałeś robi się jak wybiorę synch whit server ?
Forum: Hardware 08.04.2009, 21:55
Odpow.: 11
Odsłon: 5,304
Napisany przez makaron
Wink hmmmm no to do dzieła. Odezwę się jak już coś ...

hmmmm no to do dzieła. Odezwę się jak już coś się stanie = zanczy albo się uda albo nie ;))
Forum: Hardware 08.04.2009, 13:48
Odpow.: 11
Odsłon: 5,304
Napisany przez makaron
Tak zgadza sie , pewnie ze zrobie tylko powiedz...

Tak zgadza sie , pewnie ze zrobie tylko powiedz mi czy jak zrobie backup swojego profilu to czy on nie zniknie z HDD40GB (przykre doswiadczenie z X360 i przenoszeniem Profili - potem problemy z...
Forum: Hardware 08.04.2009, 11:35
Odpow.: 11
Odsłon: 5,304
Napisany przez makaron
Wymiana HDD w PS3 + Ghost

Witam,
Dostalem za Free HDD 120GB (chyba SATA1 - niewiem lapek byl spalony jutro zobacze na innym).
Wiem ze to juz bylo walkowane ale nigdzie nie bylo tego z urzyciem Ghosta.
O co mi chodzi:...
Forum: Odzyskiwanie danych 21.09.2008, 14:32
Odpow.: 81
Odsłon: 55,993
Napisany przez makaron
Miałem awarię jednej partycji i odzyskałem 2.2GB...

Miałem awarię jednej partycji i odzyskałem 2.2GB zdjęć przy pomocy Easy recovery profesional ale..... mam ok 1702 pliki po 4Kb w .rar ( coś jak torrenty po ściagnięciu) i nie moge ich rozpakować...
Forum: Komputery 11.04.2008, 22:12
Odpow.: 43
Odsłon: 20,947
Napisany przez makaron
Przykład dobry, gdyż chodzi o metodę (zwykły i...

Przykład dobry, gdyż chodzi o metodę (zwykły i tuning). Dlatego systemy typu WINmx (oraz Hot Import Tunnery) nie są dla ludzi takich jak Ty.......ale o gustach się nie rozmawia.
Forum: Komputery 10.04.2008, 18:26
Odpow.: 43
Odsłon: 20,947
Napisany przez makaron
Myslalem ze niema roznicy w wersjach plyt a tak ...

Myslalem ze niema roznicy w wersjach plyt a tak to faktycznie lipa.

Odpowiem przykladem. Ktos kupuje Supre 95' po ostrym tutningu a ktos kupuje nowego Passata i jezdzi na nim. Pierwszy duzo pali...
Forum: Komputery 10.04.2008, 15:51
Odpow.: 43
Odsłon: 20,947
Napisany przez makaron
Ok, lecz WInMX jest "przerabiany" z normalnego...

Ok, lecz WInMX jest "przerabiany" z normalnego XPpro wiec jak mi ktos udowodni ze to np ja sobie sam mojego nie "przerobilem" (mowie teraz o uzyciu nlite i innych tweako-mixerow) gdyz po instalcji...
Forum: Komputery 10.04.2008, 13:43
Odpow.: 43
Odsłon: 20,947
Napisany przez makaron
Szukam odpowiedzi na Legalnosc WIN MX : Siwy_mw...

Szukam odpowiedzi na Legalnosc WIN MX : Siwy_mw zasugerowal ze mozna wpisac serial po instalacji (chodzi o orginalny serial). Czy to znaczy ze jak posiadam Orginalny Windows XP PRO OEM (czyli ...
Forum: Napędy optyczne DVD 25.03.2008, 13:44
Odpow.: 12
Odsłon: 3,246
Napisany przez makaron
:) Zgadza sie , musialem dopowiedziec sobie...

:) Zgadza sie , musialem dopowiedziec sobie ".....czesci" ale tego nie napisalem. No z 8TB to bym chyba cala bibloteke PSX i PS2 podzielil i spakowal :)
Forum: Napędy optyczne DVD 25.03.2008, 00:03
Odpow.: 12
Odsłon: 3,246
Napisany przez makaron
czemu? 8000 x 1MB daje 8000MB ~ 8GB (1024MB =...

czemu? 8000 x 1MB daje 8000MB ~ 8GB (1024MB = 1GB x8 =8GB).
No FF ma 7GB z hakiem - mówimy o orginalnej kopi z DL a nie o ripe na DVD5.
Forum: Napędy optyczne DVD 23.03.2008, 14:55
Odpow.: 12
Odsłon: 3,246
Napisany przez makaron
Spoko zaraz ci wyśle tylko podzielę to na...

Spoko zaraz ci wyśle tylko podzielę to na 8000tyś 1MB części.......
Forum: Hardware 19.03.2008, 15:19
Odpow.: 22
Odsłon: 9,628
Napisany przez makaron
Tak w pelni satysfakcionujaca odpowiedz. PS....

Tak w pelni satysfakcionujaca odpowiedz.
PS. Chyba Miales dzisiaj niezla wene..... gdyz od kiedy tu jestem , nie widzialem abys tak doglebnie Mi/komus odpowiedzial :) :spoko:
Aktualnie wyświetlane wypowiedzi: od 1 do 25, wszystkich 218

 
Teleport

Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 02:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.