Powrót   Forum CDRinfo.pl > Przeszukaj fora



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Aktualnie wyświetlane wypowiedzi: od 1 do 25, wszystkich 69
Czas wyszukiwania 0.00 sekund(y).
Szukaj: Posty napisane przez: Radaar
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 23.02.2006, 12:34
Odpow.: 15
Odsłon: 2,671
Napisany przez Radaar
od zawsze kupowalem plyty Abita, dlatego polecam:...

od zawsze kupowalem plyty Abita, dlatego polecam:
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=24353

nie jestem obiektywny ;)
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 22.02.2006, 22:21
Odpow.: 15
Odsłon: 2,671
Napisany przez Radaar
korzystalem z obrazu zamontowanego w Daemon...

korzystalem z obrazu zamontowanego w Daemon Tools. plyty nie bylo w napedzie.
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 22.02.2006, 20:56
Odpow.: 15
Odsłon: 2,671
Napisany przez Radaar
Starforce 3.6 i nForce

na wstepie przepraszam, ze nie dopisalem sie do watku juz istniejacego o Starforce. chcialem, zeby moja informacja byla widoczna a nie utonela w lawinie postow :) do rzeczy:
posiadam plyte glowna...
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 20.02.2006, 16:15
Odpow.: 14
Odsłon: 1,445
Napisany przez Radaar
FatAlbert --> nikt z nas nie napisal, ze odpala...

FatAlbert --> nikt z nas nie napisal, ze odpala kopie gry z plyty DVD.
cytujac: "Niestety w przypadku DVD nie pozostaje nam nic innego niż emulacja gdyż nagrywarki nie radzą sobie z zapisem płyt DVD...
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 20.02.2006, 14:40
Odpow.: 2
Odsłon: 2,350
Napisany przez Radaar
nagraj plik obrazu na plyte; pozniej zamontujesz...

nagraj plik obrazu na plyte; pozniej zamontujesz obraz z plyty i juz. jezeli gra nie bedzie chciala ruszyc to skopiujesz obraz na dysk. innego sposobu nie znam.
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 20.02.2006, 13:57
Odpow.: 14
Odsłon: 1,445
Napisany przez Radaar
Dr4goNPL --> zgadzam sie jak najbardziej, nie...

Dr4goNPL --> zgadzam sie jak najbardziej, nie wiem czemu ludzie tak bardzo potrzebuja slodzika do SCCHT...montuje obraz w Daemon Tools 4.03, nie uruchamiam zadnych emulacji, wpisuje klucz, wylaczam...
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 16.02.2006, 18:34
Odpow.: 14
Odsłon: 1,445
Napisany przez Radaar
Starforce 3.6 a slodzik

witam.
z tego co wiem, zeby zagrac w kopie gry zabezpieczonej starforcem 3.6, nalezy odlaczyc naped i zamontowac obraz. starforce nightmare nie dziala przy tej wersji zabezpieczenia. slodzikow brak....
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 07.12.2005, 20:38
Odpow.: 0
Odsłon: 3,935
Napisany przez Radaar
San Andreas - mini obraz

czy ktos probowal z Was uruchomic 'kopie bezpieczenstwa' uzywajac mini obrazu zamiast slodzika? w sieci znalazlem tylko jeden mini obraz i nie dziala. sprawa jest dosc dziwna bo NFSMW czy FEAR dziala...
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 04.11.2005, 11:58
Odpow.: 0
Odsłon: 1,056
Napisany przez Radaar
Safedisc 3 i LiteOn 1693S

witam. powszechnie wiadomo, ze naped ten nie radzi sobie z safedisc powyzej wersji 2.8. czy dotyczy to tylko stworzenia dzialajacej kopii z oryginalu czy tez odnosi sie to rowniez do uruchamiania...
Forum: Napędy optyczne DVD 20.10.2005, 15:41
Odpow.: 2
Odsłon: 1,401
Napisany przez Radaar
sprawdzilem na innym napedzie u znajomego [ combo...

sprawdzilem na innym napedzie u znajomego [ combo LiteOn'a ], odczytuje dane bez problemu.
Forum: Napędy optyczne DVD 20.10.2005, 15:03
Odpow.: 2
Odsłon: 1,401
Napisany przez Radaar
Brak danych na plycie Verbatim DVD-RW

witam.
ok. 10 miesiecy temu nagralem troche danych na dwie plyty DVD-RW. uzylem do tego celu LiteOn'a 832S. po nagraniu sprawdzilem plyty, wszystkie dane byly. Dzisiaj wlozylem plyte do nowszego...
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 20.10.2005, 00:17
Odpow.: 5
Odsłon: 1,241
Napisany przez Radaar
jezeli masz sacred+ to zgodze sie. ta wersja to...

jezeli masz sacred+ to zgodze sie. ta wersja to safedisc 3 lub wyzej. dlatego koniecznosc usuwania dm lub alcohol'u.

chyba tez kazdy kolejny patch ulepsza zabezpieczenie...
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 19.10.2005, 22:59
Odpow.: 5
Odsłon: 1,241
Napisany przez Radaar
udalo sie. emulacja w daemon tools jest...

udalo sie. emulacja w daemon tools jest wylaczona. jedyna opcja wlaczona to 'ignore media type' w alcohol'u. wylaczylem jeszcze odtwarzanie filmow w grze - glowna przyczyna problemu.

co ciekawe,...
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 19.10.2005, 22:02
Odpow.: 5
Odsłon: 1,241
Napisany przez Radaar
owszem, ale to dotyczy safedisc 3 lub wyzej....

owszem, ale to dotyczy safedisc 3 lub wyzej. majac stary naped mialem daemon tools i alcohol i gra sie uruchamiala.
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 19.10.2005, 20:16
Odpow.: 5
Odsłon: 1,241
Napisany przez Radaar
Sacred PL i LiteOn 1693S

witam.
dawno temu zrobilem kopie bezpieczenstwa Sacred PL na nagrywarce LiteOn'a 832S. gra odpalala sie bez problemu. teraz uzywam model 1693 i gra nie uruchamia sie przy wlaczonej emulacji...
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 25.11.2004, 00:13
Odpow.: 30
Odsłon: 8,953
Napisany przez Radaar
z tego co zdazylem sie zorientowac to sprawca...

z tego co zdazylem sie zorientowac to sprawca calego zamieszania jest emulacja RMPS, gdy jest wlaczona najnowszy Securom nie pozwala uruchomic gry - a jezeli RMPS bedzie disabled to tym bardziej nie...
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 24.11.2004, 01:36
Odpow.: 30
Odsłon: 8,953
Napisany przez Radaar
SecuROM 5.03.06.0002

postanowilem stworzyc obraz 5. plyty Half-Life'a 2, gdyz nie mialem ochoty caly czas wkladac plyty do napedu, zeby uruchomic gre.

Wykrylem typ zabezpieczenia A-Ray Scanner'em [ 2.0.1.1 ] - SecuROM...
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 16.11.2004, 15:53
Odpow.: 18
Hl2
Odsłon: 2,022
Napisany przez Radaar
samo przekopiowanie nie bedzie duzym problemem,...

samo przekopiowanie nie bedzie duzym problemem, nalezy obawiac sie rejestracji online bez ktorej nie mozna zaczac gry.
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 16.11.2004, 12:20
Odpow.: 18
Hl2
Odsłon: 2,022
Napisany przez Radaar
Hl2

jakim zabezpieczeniem potraktowano Half-Life'a 2?
Forum: Napędy optyczne DVD 13.11.2004, 11:49
Odpow.: 72
Odsłon: 3,769
Napisany przez Radaar
skorzystam z watku, zeby nie zakladac nowego,...

skorzystam z watku, zeby nie zakladac nowego, prosze o wybaczenie :)

czy komus z Was udalo sie stworzyc dzialajacy obraz plyty zabezpieczonej SD3 przy pomocy 1633s? czy po wypaleniu obrazu gra...
Forum: Napędy optyczne DVD 13.11.2004, 01:15
Odpow.: 6
Odsłon: 872
Napisany przez Radaar
no wlasnie, zauwazylem ze byc moze to nie wina...

no wlasnie, zauwazylem ze byc moze to nie wina napedu samego, lecz slabej wspolpracy z alcoholem 120% w przypadku sd3 :) Clone radzi sobie calkiem niezle z tym :)

rozumiem, ze tworzyles obrazy...
Forum: Napędy optyczne DVD 13.11.2004, 00:36
Odpow.: 6
Odsłon: 872
Napisany przez Radaar
legion--> przegladajac testy stwierdzam, ze nie...

legion--> przegladajac testy stwierdzam, ze nie jest tak pieknie :)

slaba korekcja bledow [ mam 832s i mam pewne ale; nie wiem za to jak jest z safedisciem - simsy 2 nagralem bez problemu ale...
Forum: Napędy optyczne DVD 12.11.2004, 19:50
Odpow.: 6
Odsłon: 872
Napisany przez Radaar
Korekcja bledow i Safedisc X>2.8 - jaka nagrywarka DVD

witam.

jaka nagrywarka DVD posiada bardzo dobra korekcje bledow i na dodatek radzi sobie z Safedisciem powyzej wersji 2.8?

z gory dziekuje za pomoc.
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 02.11.2004, 12:30
Odpow.: 14
Odsłon: 9,925
Napisany przez Radaar
enjoy :)

enjoy :)
Forum: Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray 02.11.2004, 00:15
Odpow.: 14
Odsłon: 9,925
Napisany przez Radaar
zakladam, ze sacred plus uaktualnia safedisc'a do...

zakladam, ze sacred plus uaktualnia safedisc'a do wersji 3 [ wersja zwykla sacred'a, 2.9 ]

prawdopodobnie problemem jest clonecd [ nie stwierdzilem problemow z alcoholem i daemonem najnowszym ],...
Aktualnie wyświetlane wypowiedzi: od 1 do 25, wszystkich 69

 
Teleport

Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions Inc.