Powrót   Forum CDRinfo.pl >



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Aktualnie wyświetlane wypowiedzi: od 1 do 25, wszystkich 200
Czas wyszukiwania 0.02 sekund(y).
Szukaj: Posty napisane przez: loki7777
Forum: Kupię/Sprzedam/Zamienię 13.02.2020, 20:48
Odpow.: 7
Odsłon: 324
Napisany przez loki7777
Pewnie tak. Szkoda ze zdjec juz nie ma.

Pewnie tak. Szkoda ze zdjec juz nie ma.
Forum: Kupię/Sprzedam/Zamienię 13.02.2020, 20:21
Odpow.: 7
Odsłon: 324
Napisany przez loki7777
Ja z Chodzieży:)

Ja z Chodzieży:)
Forum: Telefony (Smartfony) 12.02.2020, 19:32
Odpow.: 5,444
Odsłon: 712,524
Napisany przez loki7777
Na allegro masz zdrapki(zdalne doladowanie):) Co...

Na allegro masz zdrapki(zdalne doladowanie):) Co prawda jest ciut drozej niz w przeliczeniu na PLN.
Forum: Telefony (Smartfony) 12.02.2020, 12:15
Odpow.: 5,444
Odsłon: 712,524
Napisany przez loki7777
No jak kupione w Media Expert to o gwarancje w PL...

No jak kupione w Media Expert to o gwarancje w PL sie nie martwi. Ja mialem Redmi Note 4 i teraz mam Pixela 3A - wydajnosciowo moim zdaniem ciut gorzej ale nam chodzilo o lepszy aparat w telefonie.
Forum: Film i Muzyka 23.01.2020, 16:11
Odpow.: 771
Odsłon: 257,570
Napisany przez loki7777
Ja tam kilka tygodni temu ogladalem z corka...

Ja tam kilka tygodni temu ogladalem z corka Siedem Życzeń:) Nigdy wczesniej nie widzialem calosci a corce po 1 odcinku bardzo sie spodobalo.
Forum: Film i Muzyka 19.01.2020, 14:52
Odpow.: 771
Odsłon: 257,570
Napisany przez loki7777
Dracule - 2 epizod i wszystko bylo by super gdyby...

Dracule - 2 epizod i wszystko bylo by super gdyby wiadomo czego nie pchali do kazdego serialu i tu dalej juz powinienem pisac w temacie "Co cię w życiu wkurvia?".
Forum: Gry na konsole 18.01.2020, 21:04
Odpow.: 4
Odsłon: 826
Napisany przez loki7777
Dadza w gamepass i pasuje:) Chyba sie znowu...

Dadza w gamepass i pasuje:) Chyba sie znowu premiera przesunela;)
Forum: Humor 07.01.2020, 14:42
Odpow.: 3,936
Przyklejone: Funny fotos...
Odsłon: 1,040,234
Napisany przez loki7777
Deja vu

Deja vu
Forum: Film i Muzyka 29.11.2019, 12:57
Odpow.: 173
Odsłon: 112,684
Napisany przez loki7777
Na to to bym nie liczyl, patrzac w czym ostatnio...

Na to to bym nie liczyl, patrzac w czym ostatnio Eddie gra albo raczej ze nie gra. Bedzie jak z ghostbusters.
Forum: Film i Muzyka 10.11.2019, 13:43
Odpow.: 4,379
Odsłon: 720,436
Napisany przez loki7777
Anan taka sobie. Moim zdaniem byl potencjal ale...

Anan taka sobie. Moim zdaniem byl potencjal ale zabraklo tego czegos.
Forum: Homebrew 03.11.2019, 12:19
Odpow.: 78
Odsłon: 4,572
Napisany przez loki7777
A czy kompatybilnosc sie zmienia w jakis sposob w...

A czy kompatybilnosc sie zmienia w jakis sposob w momencie uruchamiania z hdd?
Forum: Homebrew 03.11.2019, 10:45
Odpow.: 78
Odsłon: 4,572
Napisany przez loki7777
Ja nie odnosilem sie do niego a do siebie, bo mam...

Ja nie odnosilem sie do niego a do siebie, bo mam juz sata i dysk klonowalem i zaoszczedzilem sobie sporo czasu.

Tylko ze w przypadku dysku na IDE i powiedzmy tych 200gb to mu troche czasu...
Forum: Homebrew 03.11.2019, 10:36
Odpow.: 78
Odsłon: 4,572
Napisany przez loki7777
Tylko z tego co ja rozumiem to wpierw musisz...

Tylko z tego co ja rozumiem to wpierw musisz wykonac/miec na innym hdd kopie wszystkich gier bo wgranie tej partycji usunie wszystko jak leci i dopiero po tym mozesz wgrac swoje gry.
Forum: Homebrew 29.10.2019, 23:02
Odpow.: 78
Odsłon: 4,572
Napisany przez loki7777
Ja tym PS2 HD Handiness 0.75 zrobilem obraz i...

Ja tym PS2 HD Handiness 0.75 zrobilem obraz i wrzucilem na dysk sata.
Forum: Napędy optyczne Blu-ray, Ultra HD Blu-ray, HD DVD 29.10.2019, 12:41
Odpow.: 85
Odsłon: 37,975
Napisany przez loki7777
Piekna gra slow - jak ktos nie doczyta to sie...

Piekna gra slow - jak ktos nie doczyta to sie przejedzie na wersji Standard:
Forum: Komputery 24.10.2019, 16:35
Odpow.: 5
Odsłon: 491
Napisany przez loki7777
Ale 2 gen i7 to sie grzeje juz na potege - mam w...

Ale 2 gen i7 to sie grzeje juz na potege - mam w l502x i5 2gen i juz jest goraco(nawet w idle). Mamy tez w e6530 i7 3gen i tam jest calkiem fajnie po wymianie pasty na "markowa". WIec jak i7 to tylko...
Forum: Inne 12.10.2019, 21:10
Odpow.: 21
Odsłon: 1,117
Napisany przez loki7777
Ten downgrader pokazuje jaka jest minimalna...

Ten downgrader pokazuje jaka jest minimalna wersja fw do ktorej mozna zejsc.

Z tego co widze autor Modoru 2.0 jest Polakiem.
Forum: Inne 12.10.2019, 19:29
Odpow.: 21
Odsłon: 1,117
Napisany przez loki7777
Da sie ...

Da sie
http://wololo.net/2019/09/03/psvita-news-skgleba-releases-modoru-2-0-with-support-for-fw-3-71-3-72-downgrading-your-recently-hacked-psvita-is-as-simple-as-it-gets/
Forum: Inne 12.10.2019, 19:11
Odpow.: 21
Odsłon: 1,117
Napisany przez loki7777
Bateria pewnie pomijalna rzecz:) Sam mam oleda od...

Bateria pewnie pomijalna rzecz:) Sam mam oleda od premiery ale juz prawie nie gram.
Forum: Inne 12.10.2019, 18:59
Odpow.: 21
Odsłon: 1,117
Napisany przez loki7777
Dodaj jeszcze ze vita 1k bo to oled a juz slim...

Dodaj jeszcze ze vita 1k bo to oled a juz slim nie i tez jest roznica w jakosci obrazu.
Poza ekranem slim ma 1gb wbudowanej pamieci i powinna bluzej trzymac na baterii ze wzgledu na mniej...
Forum: Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software 03.10.2019, 19:10
Odpow.: 38
Odsłon: 1,865
Napisany przez loki7777
Ja wyznaje zasade ze biednych ludzi nie stac na...

Ja wyznaje zasade ze biednych ludzi nie stac na tanie rzeczy.
Forum: Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software 03.10.2019, 19:01
Odpow.: 38
Odsłon: 1,865
Napisany przez loki7777
Ale przeciez nie da sie dobrze i tanio! Wtedy...

Ale przeciez nie da sie dobrze i tanio! Wtedy idzie sie na duze kompromisy - niestety.
Forum: Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software 03.10.2019, 15:18
Odpow.: 38
Odsłon: 1,865
Napisany przez loki7777
Pro ma inne pamieci i do tego dluzsza gwarancje i...

Pro ma inne pamieci i do tego dluzsza gwarancje i chyba wygrywa znaczaco jesli chodzi o szyfrowanie ssd.
Forum: Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software 03.10.2019, 14:33
Odpow.: 38
Odsłon: 1,865
Napisany przez loki7777
No w budzecie do 300zl nie pogadasz, tylko...

No w budzecie do 300zl nie pogadasz, tylko sredniaki:)
Forum: Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software 03.10.2019, 14:20
Odpow.: 38
Odsłon: 1,865
Napisany przez loki7777
No przestan, ja za 400zl kupilem 1tb mx500 a za...

No przestan, ja za 400zl kupilem 1tb mx500 a za ok 450zl 1tb evo860 - takze 300zl na jakis mniejszy to nie jest jakis problem.
https://www.pepper.pl/promocje/crucial-500gb-25-sata-ssd-mx500-186813...
Aktualnie wyświetlane wypowiedzi: od 1 do 25, wszystkich 200

 
Teleport

Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 17:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions Inc.