Cytat:
Napisany przez M@X
Zas kampania reklamowa iPhone'a sprawia, ze kojarzony jest na calym swiecie. W dodatku sama marka, Apple, definiuje produkty dla ludzi bogatych, dla ktorych gust (design, kolor obudowy itd.) jest wazny.
|
O gustach się nie dyskutuje, ale akurat design iFirmy jest z lekka mówiąc przypominający używane mydło.
Cytat:
Napisany przez M@X
Nie rozumiesz idei "profesjonalnego lansu". Jezeli biznesmen wyjmuje przy kliencie ASUSa Lamborghini, to klienta nie obchodzi le ma RAMu czy "gigahercow". Interesuje go to ze ma oryginalny lakier z Lambo, dokola klawiatury skore wzieta z Lambo a podczas startu slychac mruk silnika. To ROBI wraznie, widac ze notebook jest drogi i ze facet jest powaznym biznesmenem, bo zarabia duzo i moze sobie na to pozwolic. Jka wyjmiesz notebooka 2 x 3.00 GHz, 8 GB RAM, 2 x 320 GB i grafa 9800 to NIE ZROBISZ wrazenia na nikim poza komputerowymi geekami. Ale kogo w normalnym, PRAWDZIWYM, profesjonalnym biznesowym zyciu oni obchodza...
|
mało się w gacie nie s*******iłem po przeczytaniu tego. jak zobaczę kiedyś gościa który będzie chciał coś ze mnie zarobić i zacznie szpan czymkolwiek, to żegnamy się bez do widzenia. co innego marketingowa gadka, to musi być, bo to trafia do większości, goście widząc sen w oczach klienta skracają, bo im samym robi się głupio...
profesjonalny lans, no ****a nie mogę

to chyba lans dla wieśniaków, którzy jeszcze niczego nie widzieli, nawet drewnianej sławojki...ta skóra z lambo o ja *******ę