Podgląd pojedynczego posta
Stary 30.01.2003, 18:30   #3
Yahol
Gość
 
Posty: n/a
Poniewaz padly mi rzadkiem, 3 (slownie: trzy) nagrywarki marki LG, mam troche doswiadczenia z serwisem.
Sprzetu, jezeli mozna, nie oddaje sie do sklepu czy firmy gdzie sie kupowalo, tylko do punktu serwisowego LG. Mozna to ustalic, gdzie sa, na karcie gwarancyjnej, albo dzwoniac do samej firmy LG.
Termin jest standartowo 14 dni i moze sie przedluzyc.
Z moich nagrywarek: LG32x - wymienione na LG48x
LG8x - bez gwarancji - czekam na wynik negocjacji z serwisem, zachacza mnie rekojmia, ale chyba jestem bez szans.
LG24x - dzis byl telefon, ze jest do odbioru, jeszcze nie wiem, czy naprawiona, padl naped walka, czy wymieniona.
LG ma najmniej upierdliwy serwis na swiecie Mozna oczywiscie zle trafic. Ale faktem jest, ze w serwisie firmowym nie marudza, zapisuja co dolega i na ogol - wymiana.