01.04.2009, 11:00
|
#83
|
Guru
Data rejestracji: 04.01.2003
Lokalizacja: Sosnowiec
Posty: 1,208
|
Cytat:
Napisany przez Skubi
Chciałbym zasięgnąć informacji w sprawie mojej reklamacji w sklepie komputerowym "PROLINE".
Sprawa wygląda następująco w dniu 2 marca 2009 oddałem do reklamacji myszkę do komputera, bo przestała działać. Pan w sklepie poinformował mnie ze mam czekać 21 dni roboczych. Odczekałem te 21 dni zadzwoniłem do sklepu i dostałem informacje ze już jest odpowiedz i żeby zgłosić się do sklepu. Po dotarciu do sklepu Pan ze sklepu poinformował mnie ze uznają mi reklamacje, ale nie da się naprawić tej myszki, nie mają takiej samej myszki na stanie i raczej nie będą jej już mieć. Mogę natomiast wybrać sobie inną myszkę z aktualnie będących w magazynie. Ponieważ żadna z proponowanych myszek nie zadawalała mnie, bo oferowane myszki nie były bezprzewodowe, a taką reklamowałem. Poprosiłem o zwrot pieniędzy. Odmówiono mi. Pytanie moje jest takie czy mogą mi odmówić zwrotu gotówki? Jakie mogę podjąć kroki działania?
|
Dla potomnych. Zapytałem się o to samo federacje konsumentów oto jaką dostałem wiadomość na nurtujące mnie pytanie.
Cytat:
Nie mogą. Jęsli sprzedawca nie moze towaru naprawić lub wymienicna nowy taki
sam, kupujacy moze zadać zwrotu gotówki. Jesli odmawiaja mozna zwrócic sie
do sądu konsumenckiego przy Inspekcji Handlowej. Niestety na taki są
sprzedawca musi sie zgodzic i w przypadku braku zgody pozostaje sprawa w
sądzie cywilnym. Moze Pan też poprosic o pomoc Rzecznika Praw Konsumenta
przy Urzędzie Miasta w celu podjecia medjacji ze sprzedawcą.
|
__________________
Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo
ADuC841+FT245BM
|
|
|