Podgląd pojedynczego posta
Stary 01.04.2009, 23:49   #88
grzeniu
XV1100
 
Avatar użytkownika grzeniu
 
Data rejestracji: 19.02.2002
Posty: 33,396
grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Powinien być spisany protokół reklamacji i w nim, że reklamujesz w ramach gwarancji bądź niezgodności z umową. Coś takiego dostałem w komputroniku, jak reklamowałem nagrywarkę.

"Gwarancja" jest na podstawie paragonu, bo chinole na nic nie dają gwarancji producenta - te ewentualne roszczenia "załatwia" importer. To wszystko jest wkalkulowane w cenę towaru
Zasady tej gwarancji są zagadkowe, bo z reguły dostajesz nówkę wzamian, a zdanego szajsu nikt nie naprawia. Dla zwykłego szaraczka odzyskanie kasy graniczy z cudem.
Twój przypadek jest ewidentny, ale może wymagać postraszeniem rzecznikiem praw konsumenta, a nawet jakimkolwiek prawnikiem. Jeśli tylko usłyszą, że wiesz o takiej możliwości, sprawa natychmiast okaże się banalnie prosta
__________________
Pozdr./Grzeniu
grzeniu jest offline   Odpowiedz cytując ten post