Podgląd pojedynczego posta
Stary 02.06.2009, 17:47   #5
Wawelski
Always newbie
 
Avatar użytkownika Wawelski
 
Data rejestracji: 14.11.2003
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 2,844
Wawelski jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>Wawelski jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>Wawelski jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>Wawelski jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>
Rozróżnij dwie rzeczy - niezgodność towaru z umową, tzw. rękojmię sprzedawcy (jak sklep splajtował - to zapomnij o tym) i gwarancję gwaranta.

Gwarantem mogą być różne firmy - w praktyce najczęściej importer (producentów u nas jak na lekarstwo).
Warunki rękojmi są ustawowe. Jeżeli chodzi o gwarancję - nie jest ona obowiązkowa a wszelkie ustalenia są w umowie gwarancyjnej. Poczytaj gwarancję, jeżeli ją masz i zobacz kto jest gwarantem, za co i na jakich warunkach odpowiada.
W przypadku sprzętu OEM najczęściej gwarantem jest sklep - dlatego taki sprzęt jest tańczy, bo producent/importer ma niższe koszty serwisu.
__________________
Ludzie tak bardzo lubią oszukiwać się wzajemnie, że wymyślili rząd, by robił to za nich.
WAŻNE
Wawelski jest offline   Odpowiedz cytując ten post