Dyskusja: [Sprzedam] Używany iPhone 2G.
Podgląd pojedynczego posta
Stary 18.06.2009, 07:53   #15
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Urządzenia w WM są jakie sa. Niektóre gorsze niektóre lepsze. Plusem jest oprogramowanie i cena (np Automapa), minusem to że przez różnorodność sprzętu możliwości tych telefonów nie są wykorzystywane (OMAP3 nie jest obsługiwany, Qualcomm w HTC nie ma sterowników itp, więc nikt sie nie kwapi by pisać coś pod Direct3D Mobile, choć nawet stary XScale ma do tego sterownik i działa to dość żwawo).

Ale jeżeli chodzi o super-stylowe-zaawansowane-kopiące-dupę urządzenie to aktualnie na topie jest Palm Pre. Nawigację też ma (za darmo w cenie telefonu. Ale działa tylko w USA, akurat tylko tam go sprzedają). Najbliższy technicznie odpowiednik to iPhone3GS.

PS. Ktoś zna choć jedną aplikację wykorzystujacą Direct3D Mobile? Oprócz oczywiście prostych przykładowych dem. Ja nie znalazłem ani jednej. Interfejs został wprowadzony razem z WM5 a wszystkie gry jakie znam wykorzystują własne silniki 3d. Działa i wygląda to do kitu. Demka Direct3D wyglądają lepiej niz te gry (rozmyte tekstury itp) i chodzą szybciej nawet bez akceleratora.

Wine pewnie za to ponosi między innymi HTC. Zamiast dołączyć sterownik do Imageona dają coś tak paskudnie zwalonego, że zdesperowani właściciele tych telefonów instalują już nawet sterowniki od Omnii czy LG KS. .

Ostatnio zmieniany przez sobrus : 18.06.2009 o godz. 09:38
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post