Podgląd pojedynczego posta
Stary 07.07.2009, 09:54   #11
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez sobrus Podgląd Wiadomości
Ale już mi wycenili w zakładzie obok domku
rozrząd+olej castrol 10W40+świece+wymiana wszystkich filtrów - orientacyjnie 830zł. Patrzyłem rozrząd na alledrogo to 250-330zł więc to możliwe.

Ale licze się jeszcze z dodatkowymi wydatkami, jak ten ABS, mam tylko nadzieje ze nie bedą duze . No zobaczymy. Ja strasznie duzo nie jeżdze więc jak zrobie raz to powinno na długo starczyć. (ta instalacja gazowa to tak troche na wyrost i z przyzwyczajenia . Milej zostawić 60zł niż 170zł na stacji. 100 tankowań i samochód wyjdzie za darmo ).

Nawet jeżeli troche bede musiał dowalić (rzecz jasna bez przesady) to i tak będzie ok. Astry, Golfy, Hondy jak patrzyłem są strasznie drogie (dodajmy 3k za sekwencje jeżeli nie ma), a ten jest niezniszczony, komfortowy i super wyposażony. A jak go zrobie to bede miał 100% pewność że na pewno wszystko jest w nim OK.

Dodatkowo Astry nie chciałem bo sąsiad ma, kolega ma, brat miał... za dużo tego jak dla mnie. A wnętrze mi sie nie podoba [lubie jasne z drewnem, a nie czarne plastiki]. Golf IV i A3 drogi jak cholera i kradną [+nigdy jakoś nie lubiłem VW]. Hondy drogie. Włoskie i Francuskie odpadają. Zostaje Mazda 323f albo Rover 400/45.

Mogłem wydać 20k no ale tak jak napisałem nie jeżdze bardzo dużo - byłoby to wydawanie kasy w błoto. A przecież gwarancji wtedy też nie ma. Ten dla mnie i tak jak Maybach.
Według mnie to dobry samochód

Poza tym Roverów jest mało i przynajmniej nie będzie tak jak z Astrą/Golfem/... że na co drugiej ulicy zobaczysz pięć takich samych


Jeśli chodzi o rozrząd, to przy wymianie kompletu (paski, napinacze, pompa itp.) wychodzi to drożej, ale mechanik ci doradzi, co trzeba wymienić, a co nie (jak widzę już to zrobił). Z innych napraw to jeszcze z doświadczenia nie wiem, ale nie słyszałem, żeby (poza uszczelką przy głowicy) coś się specjalnie w Roverach psuło i wiązało się z dużymi wydatkami.
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post