Podgląd pojedynczego posta
Stary 30.07.2009, 19:43   #10
Prezesik
Człekokształtny
 
Avatar użytkownika Prezesik
 
Data rejestracji: 27.12.2004
Lokalizacja: Poznań
Posty: 9,088
Prezesik jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Prezesik jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Prezesik jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Prezesik jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Prezesik jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Prezesik jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Prezesik jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Prezesik jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Prezesik jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Prezesik jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Prezesik jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Cytat:
Napisany przez ed hunter Podgląd Wiadomości
To niech następnym razem pokażą człowieka wydalającego kał. Też będzie za***iście.
Pamiętaj Edziu, że nie Ty jesteś w grupie docelowej takiej reklamy.
A pretensji nie należy kierować do marketingowców, ale do ludzi, którzy wychowali matołów, do których najbardziej trafiają trafiają takie reklamy.

Nie mówcie mi, że jak coś kupujecie, to nie bierzecie w ogóle pod uwagę oferty MM. No i wtedy raczej nie myślicie, że jak coś kupicie gdzieś indziej to jesteście idiotami.
Tak samo weźmiecie inne oferty pod uwagę i nie wierzę, że obrazicie się na sieć bo użyła takiego a nie innego słowa w reklamie. Jeśli będzie miała dobrą ofertę, to weźmiecie ją pod uwagę.

Swoją drogą nie oburzaliście się jak Saturn wykorzystuje ciało kobiece do przyciągnięcia uwagi do reklamy. Nie mówiąc już o takim uprzedmiotowieniu kobiety w reklamach motoryzacyjnych albo chociaż przykład idiotki z rejklamy Head&Shoulders dla mężczyzn. Organizacje feministyczne jedynie na to zwróciły uwagę, ale Was to nie oburza, dlaczego? Tutaj takie moralizatorstwo, a w innych przypadkach tego brak.

Sam powiedziałem, że mi się też ta reklama nie podoba, ale widzę jej skuteczność. Co nie oznacza, że można naruszać wszelkie granice. Faktem jest, że jesteśmy coraz bardziej ubodzy językowo i te granice się coraz bardziej przesuwają. I w tym jest problem. Rozwiążemy ten problem, to z reklamy też to zniknie. Prosty mechanizm.
Reklama wykorzystuje funkcjonujące w społeczeństwie stereotypy, język i inne wyróżniające cechy. Gdy to nie będzie się odzwierciedlać w społeczeństwie nie będzie miało sensu istnienia w reklamie.
__________________
Seny, pit i collons!
Prezesik jest offline   Odpowiedz cytując ten post