Zależnie od mappera gry na NES/Famicom znajdowały się na różnych kościach. Niektóre z nich posiadały takie na których przechowywane były np save'y. Z tego co kojarzę to tylko na kościach SRAM. Nie rozumiem na co w emu wciskać kombinację klawiszy do zapisywania gier w ten sposób? Z poziomu gry się zapisuje, a emulator sam to mieli na zew. plik (na PC np. *.sav) i wrzuca na nośnik czyli w tym przypadku kartę pamięci (+ikonka +parę śmieci ;]).
Może to działa tak, że w grach, które używają SRAM (np. Final Fantasy) ten skrót przywołuje menu, w innym przypadku po prostu wracasz do listy. W każdym razie o tzw. save state'ach (czyli dumpach zawartości RAM/WRAM itp.+PPU) możesz zapomnieć.
edit:
Ano właśnie:
Cytat:
1.Does ImbNES supports save state or saves?
ImbNES 1.2 beta and higher versions support save, but not save-state.
2.I saved the game and reseted my Playstation and I have no save!
For saving from SRAM to memory card you must first save in the game then you shold press L1+R1+SELECT+START to reset the game. A screen will appear asking you to press:
CIRCLE to save the SRAM to memory card X to cancel and do not save, just reset TRIANGLE+SQUARE to delete de SRAM on memory card for this game
|
BTW: Jest gdzieś non-public 1.3.3 (beta pewnie jakaś). Oficjalna strona niestety umarła lata temu.