Cytat:
Napisany przez demek
panasonic to wcielil w zycie zeby nie wysylac, jesli nie jest w stanie naprawic na miejscu to on bierze ze soba a nie musisz wysylac itp
|
Nie wiem o czym piszesz? Psuje Ci się TV, dzwonisz do BOKu Panasonica, zamawiasz serwis, podajesz usterkę... za kilka dni zjawia się kurier + kierowca (pomocnik), pakują sprzęt i znoszą do busa, wystawiając ci dokument odebrania sprzętu do naprawy, informują ze będą dzwonić, nawet maja swoja stronę internetową i możesz po numerze zgłoszenia sprawdzić jaki postęp w naprawie jest... do tej pory ładnie to wygląda... bo mijają tygodnie, zdenerwowany dzwonisz gdzie się da, a w serwisie za każdym razem ktoś inny odbierze i co innego odpowie co dolega twojemu TV (pewnie na odpieprz się)... zazwyczaj mówią żę zamówili części i nie wiedza kiedy przyślą je do serwisu i mijają kolejne tygodnie, jak dzwonisz do BOKu to rozkładają ręce, jak wysyłasz e-maile to dostajesz standardową szablonową odpowiedz... taki jest poziom serwisu w PL