Podgląd pojedynczego posta
Stary 11.09.2009, 12:17   #9
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Ja używam TeamTalka (z własnym serwerem, ale można skorzystać z publicznego).
Jego zaletą podczas gry jest to że wszyscy słyszą wszystkich, co ma niebagatelne znaczenie przy grze zespołowej.
Zapotrzebowanie na łącze i moc jest bardzo małe, już od 2kB/s (używa kodeka speex), wykorzystywane tylko gdy ktoś mówi.
Bez problemu działało to z WoWem (i całą masą innych gier, CSS, DoW, W3 , Lineage2, Diablo itd) na procesorze 1Ghz.

W starszych wersjach (2.x) program klienta mógł być jednocześnie serwerem. Pare kliknięć i jest komunikacja. Teraz jest to osobna usługa.
Dane są rozsyłane jak w sieci P2P bezpośrednio między klientami albo tunelowane przez serwer (jeżeli stoimy za jakimś routerem).

http://www.bearware.dk/

jest nawet klient w wersji x64 (ten sam instalator).

Ostatnio zmieniany przez sobrus : 11.09.2009 o godz. 12:28
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post