Podgląd pojedynczego posta
Stary 19.09.2009, 16:09   #1
nimal
Author
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika nimal
 
Data rejestracji: 29.03.2003
Lokalizacja: The World
Posty: 16,809
nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
kazdy uzywa czego mu wygodnie
yahol zwrocil uwage na brak ochrony przez prawo bankowe - bo SKOK nie jest bankiem
jak padnie to bedziesz mial problem, ale oby wszystko bylo OK

co do obslugi klienta - od kiedy jestem w mBanku to nie mam powodow do narzekan, wrecz przeciwnie - obsluga byla potrzebna doslownie raz, sprawa zostala zalatwiona blyskawicznie i prawidlowo
czego nie moge powiedziec o innych bankach z ktorych kozystalem, szczegolnie PKO BP

takie drobnostki jak zablokowanie hasla dostepu, wymiana karty, otwrcie konta, lokaty, kont dodatkowych... to ciezko nawet uznac za obsluge - bo trwa minute bez ruszania szanownego tylko z miejsca (wiekszosc rzeczy mozna zalatwic przez net bez kontkatku z czlowiekiem) a przez te kilka lat zdazylo mi sie srednio pewnie z raz na rok dzwonic (no i dzwonic mozna 24/7 a nie tylko w godzinach pracy i po to, by nadziac sie na sekretarke albo info, ze linie zajete)
jak wiedze ludzi jadacych do oddzialow, stojacych w kolejkach, ktorzy maja udzielane bledne informacje przez obsluge (bez konsekwencji, bo rozmowa nie jest nagrywana) lub zalatwiaja minimum kilka minut najprostsza sprawe... zal mi sie robi... ich glupoty - bo jak inaczej nazwac placenie za taki poziom obslugi

dalej - firma, wplaty to nie problem - oddzial do tego nie jest potrzebny (firma - via net, wplata we wplatomacie)
pozyczki nie wiem, bo nigdy nie bralem, ale ponoc tez bez problemu

Pali - porusyles jednak ciekawa kwestie alternatywy dla bankow
napisz wiecej - jakie warunki, jakie koszty, czy masz dostep via net do kont itp

Ostatnio zmieniany przez nimal : 19.09.2009 o godz. 17:17
nimal jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online