Podgląd pojedynczego posta
Stary 01.10.2009, 10:54   #15
zene_k
Zarejestrowany dla jaj
 
Avatar użytkownika zene_k
 
Data rejestracji: 25.11.2004
Lokalizacja: 53°25' N,14°35' E
Posty: 3,826
zene_k jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>zene_k jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>zene_k jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>zene_k jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>zene_k jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>zene_k jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>zene_k jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Cytat:
Napisany przez sobrus Podgląd Wiadomości
Właśnie ta Pani w BMW nie mogła. Dała na N i nic. Zatrzymała sie jak rozbiła bumę.
Ale w Lexusie jak było pojęcia nie mam.
Diesle cierpią czasem na chorobe szalonych diesli (w niekontrolowanych ilościach zaczyna sie spalać olej z turbiny i nie da sie tego zatrzymać bez zduszenia silnika na piątce). Diesel ma samozapłon - nic go nie powstrzyma

http://blogsilnika.blogspot.com/2008...ch-diesli.html

Jak ktoś ma automat to podobno biada mu (albo jego skrzyni albo silnikowi)...
Zawsze się da przełączyć automat w czasie jazdy z pozycji D na N. Jeździłem wieloma samochodami z automatem (teraz też mam auto z automatyczną skrzynią) i w każdym taka możliwość istniała. Jeżeli gaz jest wciśnięty do podłogi, to silnikowi wzrosną obroty, aż do momentu, gdy komputer uzna, że są za wysokie i odłączy zapłon. W dieslach jest to w granicach 4000 obr/min.
__________________
Pozdrawiam Marek
zene_k jest offline   Odpowiedz cytując ten post