Podgląd pojedynczego posta
Stary 06.11.2009, 23:35   #6
nimal
Author
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika nimal
 
Data rejestracji: 29.03.2003
Lokalizacja: The World
Posty: 16,809
nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
heh
chcialem kupic pewna rzecz
wiadomo - w necie taniej
zeby nie miec problemow wybralem sklep z odbiorem osobistym w Poznaniu
przedmioty do zakupu dwa, oba znanych firm majacych serwisy w Poznaniu
jednak przez to lista sklepow zredukowala sie do... 1
ale za to duzego - neo24.pl

jak wszysscy wiemy jako kupujacy jestesmy objeci paroma formami ochrony:
1. mozliwosc zwrotu towaru przez okres 10 dni
2. gwarancja dawana przez producenta - wedlug zapisow karty gwarancyjnej
3. reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa ciagnaca sie przez dwa lata

jezeli wejdzimy na strone pomocy tego sklepu, to od razu jestesmy zreszta o tym informowani
ciekawostka jednak jest juz fakt, ze link do ZWROT TOWARU (na dole strony) NIE DZIALA

poniewaz w warunkach reklamacji zapomnieli o dosc istatonym szczegole - KOSZTACH TRANSPORTU (jak wiadomo czesto podwazaja one sensownosc zakupu w necie, szczegolnie w PL), wiec wolalem przed zakupem spytac sie, jak to wyglada na ich infolinii

maja czat, co jest o tyle wygodne, ze mam kopie rozmowy i niniejszym pragne sie z Wami podzielic tym zapisem
Radek to ja, Maciej *** (nazwisko wykropkowane przeze mnie) to pracownik sklepu

Cytat:
*Połączenie przez HTTP.
*Łączenie...
*Maciej ***: Witaj, w czym mogę pomóc?
*Radek: witam
*Radek: chcialbym sie dowiedziec, czy w momencie zakupu z odbioprem osobistym w Poznaniu jest tez mozliwosc reklamowania ewentyalnie pozniej w tym samym punkcie
*Radek: w przypadku gdybym zdecydowal sie na reklmacje z tytulu niezgodnosci towaru z umowa
*Maciej ***: witam
*Maciej ***: nie
*Maciej ***: jest to punkt wydań, a nie servis
*Radek: czyli wysylka do panstwa firmy? za pobraniem (wedlug zapisu prawa koszty transportu ponosi sklep)?
*Maciej ***: jest to normalan gwarancja polskiego dystrybutora
*Maciej ***: zgła sie Pan do serwisu danej marki
*Radek: nie pytam o gwarancje - serwisy sa w Poznaniu i o tym wiem
*Radek: pytam o reklamacje z tytulu niezgodnosci towaru z umowa - jak sie odbywa procedura
*Maciej ***: koszt ponosi Pan
*Maciej ***: pan płaci za przesyłkę
*Radek: a jak to sie ma do punktu 2 art 8 ustawy o szczegolnych warunkach sprzedazy kosumenckiej?
*Radek: tam jest wyraznie napisane, ze koszty ponosi sprzedajacy?
*Maciej ***: Oczywiście konsument może dokonać zwrotu towaru na zasadzie zwrotu w 10 dni na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000r o ocronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialnosci za szkodę wyrzadzona przez produkt niebezpieczny.<BR><BR>Warunki zwrotu:<BR> <BR>Towar musi być oryginalnie zapakowany i nie może nosić śladów użytkowania.<BR>Przesyłkę ze zwracanym towarem należy dostarczyć na własny koszt na adres:<BR><BR>DZIAŁ REKLAMACJI <BR>NEO24.PL Sp. z o.o., <BR>ul. Bystrzycka 69c, <BR>54-215 Wrocław<BR><BR>Do przesyłki należy dołączyć fakturę zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny i oświadczenie odstąpienia od umowy (przesyłam w załączeniu).<BR><BR>Nr konta wraz z danymi do przelewu proszę przesłać na zwroty@neo24.pl w tytule wiadomości podając id zamówienia.<BR><BR>Warunki przyjęcia towaru:<BR>- Towar musi być oryginalnie zapakowany i nie może nosić śladów użytkowania.<BR>- Sprzęt nie może być uszkodzony i przekazany w stanie nie zmienionym<BR>- Towar powinien być sprawny technicznie i nie posiadac wad. Towar wadliwy reklamujemy na stronie:<BR><BR>
*Radek: prosze zapoznac sie z tym http://www.federacja-konsumentow.org....php?story=321
*Radek: powolujecie sie na te przepisy na wlasnej stronie
*Maciej ***: owar musi być oryginalnie zapakowany i nie może nosić śladów użytkowania.<BR>Przesyłkę ze zwracanym towarem należy dostarczyć na własny koszt na adres:
tu sie znudzilem (ta krotka wymiana zdan trwala dobre 20 min - na kazda odpowiedz kolesia czekalem bardzo dlugo, ja tez chwile zmarudzilem szukajac konkretnego linka do FK - nie myslem, ze go bede potrzebowal!) - dziekuje, kupie gdzie indziej
podaje podstawe prawna - http://www.federacja-konsumentow.org....php?story=321
koles na infolinii unikal jak ognia odniesienia sie do tej ustawy

sytuacja mnie o tyle zdziwila, ze jeszcze towaru nie kupilem, obsluga powinna wiec mnie zachecac (problemow mozna sie zwykle spodziewac po zakupie a nie przed )
sklep ma pokazna ilosc opini i generalnie cieszy sie zaufaniem wedlug danych chocny z ceneo.pl
jeszcze, zeby bylo smieszniej, towar o ktorym myslem moze kupic w sklepach tradyzyjnych w Poznaniu - jeden produkt o 16 a drugi o 40 zloty drozej (moze i mozna taniej - zajzalem do oferty komputronika i saturna), ale sklep neo24 dolicza do odbioru osobistego 10pln! wiec oplacalnosc owszem jest, ale czy warto dla 50 zl (zakup za okolo pol tysiaka) ryzykowac?

podkreslam, ze nie doszlo do zadnego oszustwa - po prostu dla mnie sprawa jest... dziwna
tym bardziej, ze w necie kupuje duzo, od dawna i w zasadzie zadnych prolemow nie mialem na razie - swiat (w sensie handel w necie) schodzi na psy?

Ostatnio zmieniany przez nimal : 06.11.2009 o godz. 23:37
nimal jest offline   Odpowiedz cytując ten post