Podgląd pojedynczego posta
Stary 07.11.2009, 11:52   #11
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Patrząc od tej strony masz rację. Wydaje mi się jednak, że celem ustawy było co innego. To sklepy, w swoim interesie, powinny eliminować producentów, którzy nie zapewniają wsparcia gwarancyjnego na odpowiednim poziomie. Jeśli więc ktoś daje rok, a przyjmowanym standardem są dwa lata, to swego rodzaju bojkot tego producenta, doprowadziłby do dostosowania się.

A obecnie mamy sytuację taką, że sklep niejako z własnej woli bierze na siebie tę dodatkową odpowiedzialność, jednocześnie robiąc wszystko, żeby klienci nie próbowali dochodzić od u niego swoich praw. Sytuację w pewien sposób chorą.
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post